Kinijoje - L. Hamiltono triumfas ir „Mercedes“ dublis (167)

Kinijoje - L. Hamiltono triumfas ir „Mercedes“ dublis
logo Balandžio 14 d. 10:49, Daimler

Kinijoje vykusiose jubiliejinėse 1000-osiose F-1 lenktynėse pergalę šventė Lewisas Hamiltonas. O antroje vietoje finišavo antrasis „Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas.

Startas sėkmingiau susiklostė minėtajam L. Hamiltonui, kuris aplenkė kvalifikacijos nugalėtoją V. Bottą ir į pirmąjį posūkį jau atvažiavo būdamas pirmas. Tuo tarpu Charlesas Leclercas aplenkė komandos draugą Sebastianą Vettelį ir pakilo į trečią vietą.

Pirmame rate, šeštame posūkyje, vieta trasoje nepasidalino trys sportininkai. Kontakto tarpusavyje neišvengė Daniilas Kvyatas ir abu „McLaren“ pilotai Lando Norrisas bei Carlosas Sainzas. Visų bolidai incidento metu buvo apgadinti.

Pirmoje lenktynių pusėje C. Leclercui buvo liepta praleisti komandos draugą S. Vettelį į priekį. Nors jaunasis sportininkas ir teigė, kad yra greitesnis, turėjo paklusti komandos nurodymams.

18-ame lenktynių rate į techninio aptarnavimo zoną pasikeisti padangų pasuko „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas. Reaguodama į tai, „Ferrari“ pirmajam sustojimui pakvietė S. Vettelį. Pastarasis grįžęs į trasą turėjo apsiginti nuo minėtojo M. Verstappeno.

22-ame rate sustojimą atliko V. Bottas, o dar po vieno rato sustojo pasikeisti padangų ir L. Hamiltonas. Po sustojimų „Mercedes“ pilotus skyrė 1,5 sek., bet L. Hamiltonas sėkmingai tolo nuo varžovų. Vėliau britui rūpėjo tik vienas dalykas: ar V. Bottas neužfiksavo greičiausio rato įveikimo laiko.

Po antrųjų sustojimų V. Bottas atsidūrė už „Ferrari“ atstovo C. Leclerco. Pastarasis vos kelis ratus už savęs išlaikė suomį kol galų gale „Mercedes“ pilotas aplenkė varžovą ir pakilo pozicija aukštyn.

Sustojimą atlikęs C. Leclercas į trasą sugrįžęs atsidūrė už M. Verstappeno ir nuo jo tuo metu jau atsilikinėjo 15 sek. Sportininkas bandė vytis varžovą, bet vėliau informavo komandą, kad iškilo problemų su pavarų dėže.

Lenktynių pabaigoje situaciją tinkamai išnaudojo „Red Bull“ komanda. Grįžęs į trasą su naujomis padangomis Pierre‘as Gasly užfiksavo greičiausią rato įveikimo laiką ir taip iškovojo vieną papildomą tašką.

Vt. Lenktynininkas Komanda Laikas
1 Lewisas Hamiltonas Mercedes -
2 Valtteri Bottas Mercedes 6.552
3 Sebastianas Vettelis Ferrari 13.744
4 Maxas Verstappenas Red Bull 27.627
5 Charlesas Leclercas Ferrari 31.276
6 Pierre'as Gasly Red Bull 1:29.307
7 Danielis Ricciardo Renault +1 ratas
8 Sergio Perezas Racing Point +1 ratas
9 Kimi Raikkonenas Alfa Romeo +1 ratas
10 Alexanderis Albonas Toro Rosso +1 ratas
11 Romainas Grosjeanas Haas +1 ratas
12 Lance'as Strollas Racing Point +1 ratas
13 Kevinas Magnussenas Haas +1 ratas
14 Carlosas Sainzas McLaren +1 ratas
15 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo +1 ratas
16 George'as Russellas Williams +2 ratai
17 Robertas Kubica Williams +2 ratai
18 Lando Norrisas McLaren -
- Daniilas Kvyatas Toro Rosso -
- Nico Hulkenbergas Renault -

Komentarai (167)


Larensas
| Balandžio 19 d. 00:16
atrodo, kad pergalingi ferofilų cypavimai po barselonos kažkur prasmego...
Klepsidra
| Balandžio 17 d. 00:27
Stinger
| Balandžio 15 d. 10:32

Neišėjo pažėt lenktynių, krč, kelintas Alonso atvarė ?

inkaras nevaziuoja - ismestas jau. tavo Ferrariam ir tau titulus jau kelis metus nesa Sebastianas. dziugu, kad pavyko atvaziuoti neapsisukus - tai bent top pilotas, burejas, malonus zmogus, atnesantis sokolado senukams
politras
| Balandžio 15 d. 23:39
Fekkalli
| Balandžio 15 d. 08:56

O ties kuria vieta pradejo darytis nuobodu? Kai nebe gerimai dominuoja ar kai nebe arkliai?
Joker

Ir kam tas Joker pabaigoj? Normaliai klausimo uzdout nemoki? Ar siaip kazkaip nevykusi diena jai ko nors neisdurninai online? O atsakant i klausima tai po antro rato.
Misiulis
| Balandžio 15 d. 11:12
SatanKlaus
| Balandžio 15 d. 11:02

Leclercas stabiliai atsilikinėjo nuo mersų? Tu gal pažiūrėk kiek/kaip atsilikinėjo monakietis ir kaip atsilikimas didėjo kai ūsuočių į priekį praleido.

Nu ir ka? Kaip tai susije su komandos sprendimu praleist Vetteli i prieki? Is jie turejo zinot, kad SV bunant prieky atstumas irgi dides? Ir pasikartosiu, SV padangos jau buvo nudroztos varyt 11 ratu maziau nei sekunde paskui LC buvo padangoms lb skausminga, ypac Kinijos greituose posukiuose.
Misiulis
| Balandžio 15 d. 11:10
pergalingas
| Balandžio 14 d. 23:34

Galiu vaziuot greiciau bet negaliu aplenkt ... pavijes mersus irgi butu ji praleide :)))

Ferrari buvo greiciausi tiesiosiose. Aplenkt ner lengva toki pati bolida, kai taip sunku priartet, o pries Mersus turint didesni top speed galejo but kita istorija.
SatanKlaus
| Balandžio 15 d. 11:02
Misiulis
| Balandžio 14 d. 17:11

Nesuprantu ko jus cia putojates? Vettelis prarado vieta starte Leclercui, vaziavo prilipes prie subines (visa laika under sekunde), kol Leclercas stabiliai atsilikinejo nuo Mersu. Tai ka reikejo daryt komandai? Nebandyt su SV pavyt mersu? Durni jus? Pazymiu, kad SV nesiprase praleidziamas ir nedejavo kad gali vaziuot greiciau (priesingai nei Leclerc). Ka blogai padare Ferrari, tai gerokai per velai viska padare, kai SV buvo padrozes padangas jau tiek ratu vaziuojant paskui LC. Ir ka pamatem kai apkeite juos? Ogi kad LC su geresnem padangom vargiai palaike SV tempa, kuris padare visa eile mini klaidu (uz ka jau noretusi jam per veida uzvaziuot). Isvada - SV buvo greitesnis, bet anyway, Ferrari buvo tiesiog smarkiai letesne nei Mersai ir panasu turesim dar anksciau titula iskovojanti Hami nei pernai.

Leclercas stabiliai atsilikinėjo nuo mersų? Tu gal pažiūrėk kiek/kaip atsilikinėjo monakietis ir kaip atsilikimas didėjo kai ūsuočių į priekį praleido.
Stinger
| Balandžio 15 d. 10:32
Neišėjo pažėt lenktynių, krč, kelintas Alonso atvarė ?
Fekkalli
| Balandžio 15 d. 08:56
politras
| Balandžio 14 d. 23:56

... kaip kas kam... man pavyzdziui, sis sezonas jau mires.., nesvarbu kas ko ferrouse nepraleido, kur kokia taktiskai klaida padare ar pyrstelejo kazkuris is staffo rata bekeisdamas boksouse... esme tame, kad sezonas yra IR VĖL aiskus.... tiesa pasakius pavargau laukt pokyciu.., nera ryskaus poziurio i pacios F1 filosofija..! Viskas paremta saibom ir tik saibom.. kazkas kazko bijo ivedant biudzeto lubas..,kazkam uzsireikejo prastumti viena ar kita pacaniuka su kupiuromis , kysanciomis is subines.., arba dar blogiau- vienos komandos dominavimas penkmety ar daugiau!!. Nesvarbu ar tai arkliai, ar gerimai ar dar kiti..! Pasiulymu, kaip visa tai cia nedestysiu, manau ju visi turim N !!. Man tiesiog darosi noubodu...

O ties kuria vieta pradejo darytis nuobodu? Kai nebe gerimai dominuoja ar kai nebe arkliai?
Joker
politras
| Balandžio 14 d. 23:56
... kaip kas kam... man pavyzdziui, sis sezonas jau mires.., nesvarbu kas ko ferrouse nepraleido, kur kokia taktiskai klaida padare ar pyrstelejo kazkuris is staffo rata bekeisdamas boksouse... esme tame, kad sezonas yra IR VĖL aiskus.... tiesa pasakius pavargau laukt pokyciu.., nera ryskaus poziurio i pacios F1 filosofija..! Viskas paremta saibom ir tik saibom.. kazkas kazko bijo ivedant biudzeto lubas..,kazkam uzsireikejo prastumti viena ar kita pacaniuka su kupiuromis , kysanciomis is subines.., arba dar blogiau- vienos komandos dominavimas penkmety ar daugiau!!. Nesvarbu ar tai arkliai, ar gerimai ar dar kiti..! Pasiulymu, kaip visa tai cia nedestysiu, manau ju visi turim N !!. Man tiesiog darosi noubodu...
PSI_
| Balandžio 14 d. 23:42
Vel ir vel LH verkimas del Fer didesnio greicio, VB komentarai apie atsilikimo problemas...., - visiskas falshas ir F-1 vadybine vaidyba, kad padidint susidomejima F-1 aplamai, nes favoritas tik vienas, o kai taip yra pasidaro nebeidomu. ... kai neidomu, - nera is ko paimt pinigu...
×