Kinijos GP: greičiausi ratai (11)

Kinijos GP: greičiausi ratai
logo Balandžio 14 d. 18:32, Red Bull Content Pool / Getty Images

Kinijoje vykusiose F-1 lenktynėse greičiausiai vieną ratą įveikė ir vieną papildomą tašką iškovojo „Red Bull“ pilotas Pierre‘as Gasly.

Minėtoji ekipa pasinaudojo situacija trasoje ir lenktynėms artėjant prie pabaigos pakvietė prancūzą sustojimui, kurio metu ant jo bolido buvo sumontuotos jau panaudotos minkštos sudėties padangos. Grįžęs į trasą sportininkas 55-ame rate užfiksavo geriausią rato įveikimo laiką.

„Ferrari“ atstovo Sebastiano Vettelio rezultatas buvo vos 0,094 sek. prastesnis. Tiesa, vokietis savo geriausią rezultatą užfiksavo 37-ame rate.

Vieną papildomą tašką galėjo iškovoti antrasis italų ekipos pilotas Charlesas Leclercas, bet kaip ir Australijoje, „Ferrari“ nusprendė nerizikuoti ir papildomam sustojimui sportininko nepakvietė.

Vt. Lenktynininkas Komanda Laikas Rate
1 Pierre'as Gasly Red Bull 1:34.742 55
2 Sebastianas Vettelis Ferrari +0.094 37
3 Charlesas Leclercas Ferrari +0.118 45
4 Valtteri Bottas Mercedes +0.130 38
5 Lewisas Hamiltonas Mercedes +1.150 47
6 Maxas Verstappenas Red Bull +1.401 45
7 Lance'as Strollas Racing Point +1.936 46
8 Romainas Grosjeanas Haas +2.131 37
9 George'as Russellas Williams +2.541 51
10 Kevinas Magnussenas Haas +2.729 35
11 Carlosas Sainzas McLaren +2.760 44
12 Kimi Raikkonenas Alfa Romeo +3.070 27
13 Daniilas Kvyatas Toro Rosso +3.233 27
14 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo +3.306 32
15 Lando Norrisas McLaren +3.604 37
16 Danielis Ricciardo Renault +3.890 38
17 Sergio Perezas Racing Point +3.960 37
18 Alexanderis Albonas Toro Rosso +4.159 22
19 Nico Hulkenbergas Renault +4.935 14
20 Robert Kubica Williams +5.030 28

Komentarai (11)


Larensas
| Balandžio 18 d. 21:06
sprintai niekaip nesiderina su visokių detalių taupymais. o v10 ar 12 čia išvis ne į temą. kas norės po keturias mašinas tempt į lenktynes. atsipeikėkit.
Purpulis90
| Balandžio 15 d. 19:10
Jei jau pletot tema,kad paivairint lenktynes, kodel negali padaryt taip, kad tarkim ta pati sprinta varytu su v10 ar v12 old schoolais :D ziurovam tikrai butu idomiau
Klepsidra
| Balandžio 15 d. 12:51
deivec
| Balandžio 15 d. 09:41

nu nemanau kad kazkas zadejo kad del sio tasko atsiras initinga kova kiekviename GP.
As vat nesuprantu, kodel F1 nepadaro dvieju lenktyniu vienas pagrindines, kitas AKA sprint.
Pvz. sprint butu be padangu keitimu ir ten pusvlandis ar kiek.
Na variantu gaima pagalvoti...kodel viska istempia i 2 val.

svarstyta nekarta, bet pastoviai atmetama. speju pagrinde del TV transliaciju reikalu
žiūrim
| Balandžio 15 d. 12:45
deivec
| Balandžio 15 d. 09:41

nu nemanau kad kazkas zadejo kad del sio tasko atsiras initinga kova kiekviename GP.
As vat nesuprantu, kodel F1 nepadaro dvieju lenktyniu vienas pagrindines, kitas AKA sprint.
Pvz. sprint butu be padangu keitimu ir ten pusvlandis ar kiek.
Na variantu gaima pagalvoti...kodel viska istempia i 2 val.

Tu čia rimtai ? :DDD
deivec
| Balandžio 15 d. 09:41
YZF
| Balandžio 14 d. 23:47

Veiksmo su greiciausiu ratu buvo praktiskai nulis - vienas Gaslis pasikeite ratus ir tuom viskas pasibaige. Kova buvo ne su kitais pilotais (ko visi nori) o su savimi ir turbut Honda motoru. Kolkas turim du dazniausius atvejus: arba niekas nestoja ir tada lyderis (arba top 3) pasiima FL, kitas variantas - tik tas kuris turi dideli gap'a uz saves stoja ir pasiima FL. Nebent tokiu butu bent 3 pilotai ir visi jie stotu, tada gal ir butu idomu. Bet top10 kad taip butu ne daznas atvejis. Vienu zodziu vartyk kaip nori, bet trecias etapas ir kolkas veiksmo nera.

nu nemanau kad kazkas zadejo kad del sio tasko atsiras initinga kova kiekviename GP.
As vat nesuprantu, kodel F1 nepadaro dvieju lenktyniu vienas pagrindines, kitas AKA sprint.
Pvz. sprint butu be padangu keitimu ir ten pusvlandis ar kiek.
Na variantu gaima pagalvoti...kodel viska istempia i 2 val.
Senas_Kareivis
| Balandžio 15 d. 09:24
Vos ne vos išstenėjo
Karaliux
| Balandžio 15 d. 08:15
YZF
| Balandžio 14 d. 23:47

Veiksmo su greiciausiu ratu buvo praktiskai nulis - vienas Gaslis pasikeite ratus ir tuom viskas pasibaige. Kova buvo ne su kitais pilotais (ko visi nori) o su savimi ir turbut Honda motoru. Kolkas turim du dazniausius atvejus: arba niekas nestoja ir tada lyderis (arba top 3) pasiima FL, kitas variantas - tik tas kuris turi dideli gap'a uz saves stoja ir pasiima FL. Nebent tokiu butu bent 3 pilotai ir visi jie stotu, tada gal ir butu idomu. Bet top10 kad taip butu ne daznas atvejis. Vienu zodziu vartyk kaip nori, bet trecias etapas ir kolkas veiksmo nera.

Negali nesutikt. Ko gero pirmą kartą kažkas iš top 10 sustojo specialiai, kad užsidėt naujas padangas ir pakovot dėl FL taško, intrigos dėl to atsirado lygiai nulis. Turbūt F-1 evoliucijos metu neveltui buvo atsisakyta šito taško už greičiausią ratą.
YZF
| Balandžio 14 d. 23:47
Veiksmo su greiciausiu ratu buvo praktiskai nulis - vienas Gaslis pasikeite ratus ir tuom viskas pasibaige. Kova buvo ne su kitais pilotais (ko visi nori) o su savimi ir turbut Honda motoru. Kolkas turim du dazniausius atvejus: arba niekas nestoja ir tada lyderis (arba top 3) pasiima FL, kitas variantas - tik tas kuris turi dideli gap'a uz saves stoja ir pasiima FL. Nebent tokiu butu bent 3 pilotai ir visi jie stotu, tada gal ir butu idomu. Bet top10 kad taip butu ne daznas atvejis. Vienu zodziu vartyk kaip nori, bet trecias etapas ir kolkas veiksmo nera.
deivec
| Balandžio 14 d. 22:19
HAM tiek varikli buvo prisukes...
o jau atsilikimas viduriniuosios grupes..vajeta...
Russell ka cia viena karta quali rata lipde ?
ddt
| Balandžio 14 d. 21:33
Dar vienas smulkus bet smagus epizodas lenktynėse, Gaslio greitas ratas. Patiko. Kubica, Kubica....
×

F-1.lt pulsas