Pagaliau „Formulė-1“ keliauja į dar vieną nepažįstamą vietą - visai neseniai Kinijoje pastatytą trasą. Remiantis „
Renault“ variklių vadovo Deniso Chevrier pastebėjimais pabandysime aptarti Kinijos GP trasos technines charaktersitikas.
Shanchajus neturėtų būti variklių trasa - yra paskaičiuota, jog ne daugiau nei 60% rato bus įveikiama pilnai nuspaudus akceleratorių. Tai atitinka sezono vidurkį. Pačios ilgiausios tiesiosios ilgis taip pat nepasižymi kažkokiu išskirtinumu - maždaug 16 sekundžių bolidai, pasiekę maksimalų 325-330 km/h greitį, skries ja. Tiesa, įdomus faktas yra tas, jog šiuo atveju ilgiausia tiesioji nėra starto-finišo atkarpa.
Didžioji dauguma trasos yra gana vingiuota, tad komandoms teks spręsti sukibimo su trasa problemas siekiant, jog bolidas būtų greitas visoje trasoje, kur lenkimams vietų turėtų būti daugiau nei keliose Europos trasose sudėjus. Papildomas 10 kilogramų kuro svoris viename rate bolidams turėtų kainuoti apie 0.45 sekundės.
Shanchajaus trasoje nėra nei vieno S-formos posūkio, tad bolidams nereikės šokinėti per trasos kraštus, tačiau labai dideli apkrovimai stabdžiams bus bent tijuose trasos posūkiuose - ilgų tiesiųjų galuose, kur bolidai sulėtės maždaug iki 88, 91 bei 102 km/h.
Vieno trasos rato ilgis yra 5,45 km, o pilotams per lenktynes viso teks įveikti 56 ratus. Trasoje yra keturiolika posūkių - septyni kairieji bei septyni dešinieji.
Kuriai iš komandų pavyks geriausiai paruošti bolidą lenktynėms - sužinosime po kelių dienų. Kol kas paskutiniai naujų trasų - Sepango, Indianapolio, Sakhiro trasų atsiradimai sėkmingiausi buvo „
Ferrari“ komandai, kuri visas šias lenktynes baigė pergalingais dubliais.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).