Lenktynių Abu Dabyje metu TV transliacijos režisierius eteryje skelbė Toto Wolffo bei Christiano Hornerio radijo pokalbius su FIA lenktynių direktoriumi Michaelu Masi, kurie į jį kreipėsi su visiškai priešingais prašymais dėl situacijos su saugos automobiliu.
Tokie pokalbiai labai nepatiko „Formulės-1“ sporto direktoriui Rossui Brawnui, kuris visa tai pavadino neleistinu spaudimu lenktynių direktoriui ir pažadėjo, kad nuo kitų metų bus panaikinta tokia praktika ir komandų atstovai neturės teisės bendrauti su M. Masi lenktynių metu.
Rossas Brawnas: „Visa tai labai panašu į trenerių pokalbius su aikštės teisėju futbole. Sprendimas, priimtas paskutiniame rate privedė prie labai ryškių įvykių, kurių neįmanoma bus pakartoti. Gaila, bet protestai kiek užtemdė sezono finalą.
Yra neleistina, kad komandų vadovai spaustų M. Masi lenktynių metu. T. Wolffas negali reikalauti, kad saugos automobilis pasiliktų trasoje, o C. Horneris negali reikalauti, kad ratu atsiliekantiems pilotams būtų leista sugrįžti į pagrindinį ratą. Tokius sprendimus gali priimti tik federacijos lenktynių direktorius savo nuožiūra. Kitais metais mes uždrausime tokius kontaktus“.
Komanda: | Red Bull Racing | 2024 sezono taškai: | 5 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |