Kodėl „McLaren“ pilotams uždėjo kietąsias padangas?

Kodėl „McLaren“ pilotams uždėjo kietąsias padangas?
logo 2023 Liepos 12 d. 14:31, Pirelli

Kevino Magnusseno bolido gedimas Didžiosios Britanijos GP etapo 33 rate privedė prie virtualaus saugos automobilio VSC režimo įvedimo, o po to į trasą išvažiavo realus saugos automobilis. Tiems pilotams, kurie dar nebuvo atlikę savo vienintelio sustojimo šiose lenktynėse, tai buvo ideali galimybė sustoti boksuose.

Kartu beveik visi lyderiaujantys pilotai finalinei varžybų atkarpai užsidėjo minkštąsias padangas, tik „McLaren“ komanda, kurios lenktynininkai po puikios kvalifikacijos kovojo dėl vietų ant podiumo, pasirinko kietąsias padangas.

Tai prieš abu komandos pilotus iškėlė sudėtingą užduotį – ypač sunku bvo Lando Norrisui, kuris gynė antrąją vietą nuo Lewiso Hamiltono atakų. Su dideliais vargais Lando pavyko apsiginti, pakartojus geriausią karjeros rezultatą ir atnešus pirmąjį podiumą „McLaren“ komandai šiame sezone.

Kalbėdamas apie komandos strateginį pasirinkimą, „McLaren“ komandos vadovas Andrea Stella aiškino: „VSC režimu kietųjų pasirinkimas (Oscaro Piastrio atveju, kuris iš karto nuvažiavo sustojimui) atrodė labai teisingu, nes tokiu atveju nebuvo problemų su šių padangų įšildymu po restarto.

Bet netrukus VSC buvo pakeistas realiu saugos automobiliu – būtent tuo momentu, kai Norrisas rengėsi važiuoti į boksus, o mes jau buvome jam paruošę kietąsias padangas. Jų pakeitimas minkštosiomis galėjo komandai sukelti rimtų problemų“.

Stella pridūrė, kad galėjo pasunkėti situacija, kai sportininkui tektų laukti šalia boksų ir tai tikrai privestų prie pozicijų praradimo.

„Kai mechanikų brigada jau pasiruošė, o mes nutarėme pakeiti padangas, vaikinams būtų tekę bėgti į garažą, išimti padangas iš gaubtų ir nešti jas į sustojimo vietą, - aiškino italas. - Tai galėjo sukelti gana sudėtingą situaciją“.

Kartu „McLaren“ komanda gerai suprato, kad kietųjų padangų įšildymas paskui saugos automobilį bus sunkesnis – tačiau ekipa turėjo galvoje, kad greiti Silverstouno posūkiai palengvins situaciją.

„Mes galvojome, kad tuo momentu padangų įšildymo procese tarp kietųjų ir minkštųjų padangų nebus didelio skirtumo, - aiškino „McLaren“ vadovas. - Jei tau pavyksta išsilaikyti pirmuose keturiuose posūkiuose priekyje ir tai nutęsti iki devinto posūkio, tai vėliau padangų temperatūra jau būna normali. Todėl sprendimas mums buvo akivaizdus.

Mes nieko nekeitėme, kadangi nenorėjome turėti rimtesnių problemų. Praradimai trasoje negalėjo būti didesni nei viena pozicija, o toks variantas mums tiko“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983