Padarome trumpa, tik faktais pagrista tyrima:
2001 metai:
Australija: ratas 5 - avarijos pasekoje zusta trasos marsalas, lenktynes nestabdomos ir saugos automobilis vazinejasi gerus 8 (?) ratus
Malaizija: Barrichello ir Ralfo incidentas, Raikoninenas... lietus... saugos automobilis 9 ratai
Brazilija: Mika pavojingai uzgesta starto metu, saugos automobilis 2 ratai
SanMarino: svarus startas (net keista)
Ispanijos DP: Coulthardo ir Bernoldi susidurinas - nieko ipatingo (pats buvau ir maciau). Viskas OK (Mikos tik gaila)
Austrijos DP: 4 bolidai nepajuda starte: mika, jarno, Heizas ir Hiedfeldfas - saugos automobilis.
Monakas: Heidfeldas pirmame rate nesuvaldo bolido - nieko ipatingo.
Canada: Fisichela ir Buttonas susiduria - juokinga ir graudu, bet siaip pirmas ratas be ipatingu susidurmu.
Europos DP: svarus startas.
D.Britanija: Trulli ir Coulthardo susidurimas, bet nieko ipatingo, lenktynes nestabdomos.
Vokietijos DP: Burtis isirezia i Schumacheri ir nusileidzia ant Arrowso. Lenktynes nutraukiamos.
Vengrija: Irvinas nesuvaldo bolido, bet nieko ipatingo.
Belgijos GP: starte viskas OK.
Italija: Buttonas ivaziuoja i Trulli, bet greitai viska sutvarkoma
JAV: trullis susiduria su Kimi
Japonijos DP: viskas OK.
Kaip matome lenktynes buvo nutrauktos tik viena karta po starto 5 kartus buvo isleistas saugos automobilis, neskaiciujant tu kartu, kai saugos automobilis buvo isleistas veliau ar lenktynes nutrauktos lenktyniu viduryje (Belgija po Burcio ir Irivino didelio susidurimo). Ir jos buvo nutrauktos tik Vokietijoje, kai M.Schumacheris pakliuvo i beda. Kadangi siandien Australijoje Michaelis nepakliuvo i jokia avarija, lenktyniu stabdyti nebuvo reikalo. Kol tendencija F-1 viska daryti Ferrari pirmam pilotui galios, F-1 klestes, Schumis ims winus ir raudonu veliavu bei nutrauktu lenktyniu mes nematysime kol Michaeliui nebus striuka (nebent tos raudonos veliavos bus Ferrari fanu). Siaip F-1 taisykles yra "tipo" grieztos, bet jos labai prastai parasytos ir tokiu nesamoniu kaip kad Teiseju zaidimas MS naudai galima pamatyti ir zymiai daugiau pvz: Pernai prancuzijos metu Mikai nebuvo leista startuoti, o siandien Arrowsams leista. Sia savaite Mosley viesai paskelbe Michelin padangu gamintojo ideja padangu grioveli padangoje itaisyti ne ant jos pavirsiaus sukimbancio su trasa, bet ant sono - nes taisykles nepasako kurioje vietoje turi buti tie grioveliai. Siaip Densias, gal ir daug aimanuoja ir skundziasi, bet kai milijonu doleriu zaidime, tave bando apgauti, manau kad kiekvienas keltu triuksma ir net didesni. Todel as visiskai suprantu Denisa, kuris parase atvira laiska FIA skusdamasis tokia betvarke. Gal kas nors pasikeis? Tik neaisku kada........