Vairavimas vasarą gali būti labai smagus, tačiau žiemos metu šalta temperatūra kelia rimtą iššūkį beveik visoms transporto priemonėms, ypač kurios turi dyzelinius variklius.
Dyzelinas pradeda šalti esant nulinei temperatūrai, dyzeliniame kure esantis parafinas pradeda kietėti, todėl kuro bakas tampa drumstas. Visgi tai problemų nesukels.
Dyzelinas užšąla nuo 9 laipsnių šalčio, tuo metu dyzelinas pavirsta į gelį panašią medžiagą, kuri gali užkimšti įvairius filtrus.
Atšalus orui, svarbu yra imtis prevencinių priemonių. Pavyzdžiui, laikyti savo transporto priemonę garaže, užpildyti baką, naudoti žieminį dyzeliną, anti gelio produktus.
Nezinau, dyzelinio auto niekad neturejau tai ir problemu nebuvo. Nei k... skaityti daugiau
Vėl pilnatis, ir vėl kliedesių į šį websaitą užvežė. Apie ž... skaityti daugiau
Visi dyzeliai turi gamyklinius degalų filtrus. Dyzelino dalį sudaro parafininiai angliavandeniliai. Krentant temperatūrai dyzeline esantys parafinai pradeda augti į kristalus. Pirmas atskaitos taškas yra "Cloud Point", arba susidrumstimo temparatūra. Toks dyzelinas jau nebeskaidrus, drumstas, nubalęs, bet kristalai dar maži ir laisvai pereina per degalų filtrą. Kitas atskaitos taškas yra "Cold filter plug point" arba filtro užkimšimo temparatūra. Esant šiai temparatūrai kristalai išauga iki tokio dydžio, kad užkemša degalų filtrą. Paprasto dyzelino skirtumas tarp šių temperatūrų yra apie 6 - 8 oC. Visokie antigeliai nemažina "Cloud point" temperatūros, bet stabdo parafinų kristalų augimą. Tai dyzelino su antigelio priedais, tas temperatūrų skirtumas gali siekti iki 16oC. Daugiau pilant antigelio į degalus toks mišinys pasidaro nebestabilus ir linkęs sluoksniuotis. Dyzelino gamintojai į rinką išleidžia jau su tais priedais, tai papildomai juos pilstyti į bakus verta tik tuo atveju, jei važinėjate tikrai su vasariniu dyzelinu