Komandos atmetė „Renault“ kaltinimus

Komandos atmetė „Renault“ kaltinimus
logo 2008 Rugpjūčio 03 d. 13:51, RenaultF1
Renault“ komandos vadovui Flavio Briatore pareiškus, jog varžovai apeidinėja variklių tobulinimo draudimą, prancūzų ekipos konkurentės suskubo neigti joms mestus kaltinimus.
Prieš savaitę italas „Gazzetto dello Sport“ laikraščiui pareiškė, jog viena iš „Renault“ komandos nuosmukio priežasčių yra tai, kad ekipa kaip įmanydama laikėsi taisyklių, kai jos varžovės elgėsi kitaip.
„Bėda ta, jog mes, „Renault“, kaip įmanydami stengiamės laikytis dabartinių taisyklių, reglamentuojančių variklių tobulinimo draudimą, ir gavome smūgį – kiti elgėsi kitaip ir dabar yra toli priekyje, o mes kenčiame. Tai neteisinga“, – skundėsi jis.
Negana to, F. Briatore žodžiams pritarė ir jo komandoje važiuojantis Fernando Alonso. Ispanas netgi prasitarė, jog praėjusiais metais „McLaren“ iš „Mercedes“ ne kartą gavo patobulintą variklį, nors tai buvo uždrausta.
„Kai variklius prieš dvejus ar trejus metus buvo uždrausta tobulinti, „Renault“ daugiau ar mažiau sustabdė darbus ir laikėsi naujų taisyklių“, - pareiškė F. Alonso.
„Viry fabrike Paryžiuje dirba mažiau žmonių nei anksčiau ir jie tik prižiūri variklius. Pagamina variklį ir viskas – jokių tyrimų, jokių patobulinimų“, - tikino dukart pasaulio čempionas.
„Praėjusiais metais buvau kitoje komandoje ir žinau, kiek jie patobulino variklį sezono metu, kiek žingsnių buvo atlikta. Taip dirba visos ekipos. Kas trejas ar ketverias lenktynes variklis šiek tiek patobulinamas, padidinama jo galia“, - tvirtino ispanas.
„Pastaruosius dvejus metus „Renault“ buvo kitaip. Mums tikriausiai jau tris metus trūksta galios“, - pridūrė jis.
Šiemet pastebimai pagreitėjusios „BMW Sauber“ komandos vadovas Mario Theissenas užtikrino, jog ekipa kruopščiai laikosi taisyklių.
„Šiek tiek padidinome variklio pajėgumą, tačiau tik tose srityse, kur tai leistina“, - pareiškė bavarų autogamintojo atstovas.
„Tobulinimo sritys praėjusiais metais buvo dar labiau apribotos, ir nuo to laiko dirbame gerindami išmetimo sistemą, oro pateikimą iki filtro bei tepalus ir degalus. Nėra jokių didelių žingsnių, nes tepalų ir kuro vystymas vyksta jau ilgą laiką“, - pažymėjo jis.
Čempionate pirmaujančios „Ferrari“ technikos direktorius Aldo Costa priminė, jog variklio dalių konstrukciją leidžiama keisti patikimumo sumetimais, o taip pat yra galimybių diegti pigiau kainuojančius komponentus.
„Reikia išklausyti jų nuomonę, tačiau nepamiršti ir paklausti, ką mano jų varžovai“, - pareiškė vienas italų komandos vadovų.
„Variklius tobulinti uždrausta, tačiau leidžiama pakeisti dalis patikimumo sumetimais. Be to, jei įgyvendinamas ekonomiškesnis ir pigesnis sprendimas, taip pat galima prašyti leidimo (diegimui – red. past.)“, - tikino specialistas.
„Informacija apie tai yra išplatinama ir komandos gali pareikšti savo nuomonę. Jei jie tam prieštarauja, jie gali taip ir pasakyti. Išklausiusi visus varžovus, FIA gali nuspręsti neleisti šių patobulinimų. Manau, kad procesas labai geras. Labai aiškiai įvardinti tiek apribojimai, tiek galimybės“, - aiškino jis.
„Toyota“ technikos direktorius Pascalis Vasselonas taip pat patikino, jog jo komanda laikosi variklių tobulinimo draudimo.
„Mes, „Toyota“, laikomės tokio pat požiūrio, kaip „Renault“ – esame švaresni nei švarūs. Variklius buvo uždrausta tobulinti, todėl mūsų variklis daugiau nebetobulinamas“, - pabrėžė jis.
Prisiminsime, jog „Formulėje-1“ šiuo metu naudojami agregatai negalės būtų tobulinami penkerius metus, iki 2012 m. sezono pabaigos.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794