Komandos negalės deginti alyvos kvalifikacijoje

Komandos negalės deginti alyvos kvalifikacijoje
logo 2018 Spalio 17 d. 11:31, Daimler

Keletą metų paeiliui F-1 komandos naudojasi Techninio reglamento „pilkąja zona“, didindami variklio galią kvalifikacijose ir lemiamais lenktynių momentais degindami alyvą. Iš pradžių šią idėją realizavo „Mercedes“, o po to „Ferrari“, o „Renault“ inžinieriams ilgai nepavyko pasiekti tokio galios padidėjimo, apie tai „Red Bull“ komandos lenktynininkai ir vadovai primindavo spaudai beveik kiekvieną lenktynių savaitgalį.

Naujoje Techninio ir Sportinio reglamentų versijoje 2019 metams, kuris jau paskelbtas FIA puslapyje, galimybė deginti alyvą variklio galiai padidinti  yra smarkiai apribota.

„Papildomas alyvos bakelis (AOT) – tai ypatinga talpa, prijungta prie variklio, kurios vienintelė paskirtis yra variklio tepimo sistemos papildymas alyva, - dabar sakoma Techniniame reglamente.

O Sportinis reglamentas papildo: nuo šiol kvalifikacijos metu šis bakelis privalo būti tuščias.

Pradedant 2020 metų sezonu komandos galės naudoti tik vieną talpą su alyva – ne daugiau kaip 2,5 litro.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794