Keletą metų paeiliui F-1 komandos naudojasi Techninio reglamento „pilkąja zona“, didindami variklio galią kvalifikacijose ir lemiamais lenktynių momentais degindami alyvą. Iš pradžių šią idėją realizavo „Mercedes“, o po to „Ferrari“, o „Renault“ inžinieriams ilgai nepavyko pasiekti tokio galios padidėjimo, apie tai „Red Bull“ komandos lenktynininkai ir vadovai primindavo spaudai beveik kiekvieną lenktynių savaitgalį.
Naujoje Techninio ir Sportinio reglamentų versijoje 2019 metams, kuris jau paskelbtas FIA puslapyje, galimybė deginti alyvą variklio galiai padidinti yra smarkiai apribota.
„Papildomas alyvos bakelis (AOT) – tai ypatinga talpa, prijungta prie variklio, kurios vienintelė paskirtis yra variklio tepimo sistemos papildymas alyva, - dabar sakoma Techniniame reglamente.
O Sportinis reglamentas papildo: nuo šiol kvalifikacijos metu šis bakelis privalo būti tuščias.
Pradedant 2020 metų sezonu komandos galės naudoti tik vieną talpą su alyva – ne daugiau kaip 2,5 litro.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |