Komandų vadovams patiko naujoji kvalifikacija

Komandų vadovams patiko naujoji kvalifikacija
logo 2006 Kovo 11 d. 17:40, Ferrari
„Formulės-1“ ekipų vadovams patiko naujoji kvalifikacijos sistema, kuri yra vykdoma eliminacijos principu.
Pirmasis blynas nebuvo prisvilęs: trasa visą laiką buvo pilna bolidų, o siurprizų taip pat nebuvo išvengta – pirmoje dalyje eliminuotas Ralfas Schumacheris bei įsimintinai iš trasos išlėkęs Kimi Raikkonenas.
Čempionate dalyvaujančių ekipų vadovams toks būdas išaiškinti starto pozicijas paliko įspūdį.
„Mano širdis vis dar plaka 120 dūžių per minutę. Pirmoji dalis mums ištampė nervus, bet aplamai visa tai buvo fantastiška.
Po Kimi problemų pradėjome panikuoti, norėjome pakeisti strategiją. Tačiau tai ir yra viso to linksmumas. Esu įsitikinęs, kad tai atsitiks dar daug kartų, tačiau tai ir yra būtent tai, dėl ko ir sukūrė šią kvalifikacijos sistemą
Privalome prisiminti, kad tai yra pirmas bandymas. Galbūt kiek visa tai pakeisime, o televizijos kompanijos sugalvos būdų sistemą pagerinti“, - džiūgavo „Honda“ vadovas Nickas Fry‘us.
„Buvo gana smagu. Trasoje važiavo daugiau bolidų, negu kada nors per paskutiniuosius kelis metus. Net ir paskutinės 20 minučių buvo įdomios. Visa tai visiems buvo protinis išbandymas, suprasti kas ką daro.
Galbūt ir inžinieriams tai davė informacijos, kaip planuoti kuro strategiją ir suprasti kitų planus“, - kalbėjo „Williams“ vadovas Frankas Williamsas.
Jis taip pat pastebėjo, kad paskutinės kvalifikacijos dalies pradžioje švaistomi degalai nėra visiškai ideali pabaiga.
„Svarbu, kaip reaguojame į paskutinius 10 bolidų važinėjančius 8 sekundėmis lėčiau ir nebandančius vienas kito lenkti. Turint galvoje pinigų taupymo idėją, visa tai yra kiek išlaidu. Tai nėra kritika, bet vis tiek tai yra ne itin reikalinga. Tačiau visgi jei ši kvalifikacija pasitvirtins, tai nebebus svarbu“, - pridūrė Frankas.
Renault“ inžinerijos direktorius Patas Symondsas išskyrė riziką, kuri pasireiškia atvejais, kaip šiandien, kada K.Raikkoneno avarija sustabdė sesiją ir sumaišė komandoms visas kortas.
„Neseniai atlikome kvalifikacijos simuliaciją Barselonoje ir ten išmokome apie 1000 pamokų. Tuo tarpu šiandien – 500.
Diskutavome ar verta nuvažiuoti atsarginį ratą sesijos pradžioje. Tačiau tiesa yra tokia, kad variklis turi savo kilometrų ribas. Taigi jei nuvažiuosime tą ratą, turėsime kažkada kitą kartą vieno rato atsisakyti, nes esame apriboti važiavimu penktadienio ir šeštadienio rytais“, - teigė „Renault“ specialistas.
Nauja „Formulės-1“ kvalifikacijos sistema šįmet yra pritaikyta po trejus metus naudoto, aktyviai kritikuoto kvalifikacijos tipo, kai trasoje pilotai pasirodo po vieną.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144