Korėja gali atsisakyti „Formulės-1“ (23)

Korėja gali atsisakyti „Formulės-1“
logo 2011 Spalio 19 d. 22:17, Williams/LAT Photographic
Vos dukart surengtos Korėjos GP lenktynės jau po šio sezono gali išnykti iš „Formulės-1“ pasaulio, jei sporto komercijos teisių valdytojai nesutiks sumažinti už teisę organizuoti varžybas imamo mokesčio.
Vietos žiniasklaidos teigimu, mokestis už etapą siekia net 35 mln. svarų sterlingų (apie 140 mln. litų), o iki 2016 m. turinčioje galioti sutartyje numatyta, kad ši suma kasmet didinama 10 proc.
Bendri lenktynių rengimo kaštai, pranešama, sudaro 52 mln. svarų sterlingų (apie 216 mln. litų), o pajamos už parduodamus bilietus į bent kol kas nepopuliarias tarp regiono gyventojų varžybas – vos 16 mln. (64 mln.). Patiriamus nuostolius turi padengti vietos ir šalies valdžia.
Korėjos GP lenktynių organizatoriai britų „Autosport“ pripažino siekiantys naujų derybų dėl anksčiau jų pirmtakų sudarytos sutarties ir palankesnių sąlygų. Nepavykus pasiekti šio tikslo, lenktynių gali būti atsisakyta.
Susitarti su sporto komercijos teisių valdytojais korėjiečiams gali būti sudėtinga, nes artimiausiais metais konkurencija dėl galimybės rengti „Formulės-1“ lenktynes greičiausiai tik augs.
Kitais metais varžybos sugrįš į JAV, ten galvojama ir apie dar vieną etapą. Jau sutarta nuo 2014 m. arba metais vėliau organizuoti varžybas Rusijoje. Rimti lenktynių projektai inicijuoti ir Meksikoje bei Pietų Afrikos Respublikoje.

Komentarai (23)


The Gun
| 2011 Spalio 21 d. 01:05
nu va ir kur bernis nebus milijardierius kai is vieno fakin etapo tiek pinigu pasiima...aisku ne vien jis bet vistiek tai beprotiski pinigai...
Hacpatb
| 2011 Spalio 21 d. 00:16
Niekam nebus idomu ju nuostoliai kai pilna maniaku uzimti korejieciu vieta. Visokie arabai del prestizo moka, rusai irgi susimokes, JAV irgi nepagailes. Turkliai irgi greiciausiai sudalyvaus varzytuvese.
O kas liecia Eurobasket, tai ne Lietuvoj vertinti realia nauda. Nesamones ten raso visur, pinigai isplauti, mokesciai nuslepti. Bet visumoj pinigine injekcija is uzsienio gavom ir dar pagaliau geras krepsinio arenas turim.
Arunis
| 2011 Spalio 20 d. 23:16
Varadero> O tu pasidomėjai? Korėjos GP trasa yra Yeongam apskrityje, kurioje gyvena apie 60tūkst. žmonių. Pietų Korėjoje gyvena apie 50mln žmonių. Gal tau daeis, iš kur pagrindinis turizmas šiame regione susirenka kapitala? Kam reikalingi tie užsienio turistai, kai šalyje tiek gyventojų? Tu iš Vilniaus važiuodamas į savo mėgstamą renginį Plungėje, kuris truks 3 dienas, neužsisakysi viešbučio su pusryčiais? Ir dar man aiškina pasidomėt... Ple nekenčiu kai lenda ginčytis be jokių argumentų...
nfl
| 2011 Spalio 20 d. 21:29
aruri-durnelis-vaikeli-gal geriau pats susinaikink,nes dar koki vaika ,kokiai naslaitei, padarysi.
Varadero
| 2011 Spalio 20 d. 21:26
Arunis> tu pirma pasidomek kokia dali uzsienieciai sudaro tarp visu vidutiniam F-1 etape apsilankanciu ziurovu. Jei isivaizduoji kad F-1 etapas pritraukia pakankamai reiksminga skaiciu turistu tai liksi stipriai nustebes. O ypac tokioj skylej kurioj yra irengta Korejos trasa. Ten net F-1 komandos purtosi nuo idejos svecius pviestis
kazkas_
| 2011 Spalio 20 d. 20:08
nesuprantu vieno dalyko - negi organizatoriai pries pradedami statyti trasa nepadaro verslo plano ir nepaskaiciuoja prognozuojamu pajamu bei islaidu? Gi reik ne tik "ant nulio" iseiti, bet ir kaip nors apmoketi trasos statybos islaidas. O del "viešbučiai, restoranai, transportas, kultūra, reklama" - uzsienieciu daug neprivaziuos - kinai turi savo etapa, lektuvais daug zmoniu nepriskris, o Siaures Koreja nepraleis jokiu turistu :)
vladik9306
| 2011 Spalio 20 d. 19:01
Metam lauk Catalonija, Koreja, ir viska, kur lenkt sunku (isskyrus monaka)
STFU
| 2011 Spalio 20 d. 18:35
is bilietu surenka 16kk? tai kiek ten vietu, ir kiek ten kainuoja bilietai? neisperka bilietu, parduokit dvigubai pigiau, atsiimsit uz alu, chipsus ir hot dogus, kur dar visokie sirgaliu dalykeliai... as ikertu, kad sunku surinkti tiek pinigu, sumokejus berniui, gal netgi nlb imanoma, bet mazesnius nuostolius patirti tikrai imanoma... o dar nepamirskim tos pacios reklamos per tv visam pasaulyje... o beje surenkami litai kavinese, viesbuciuose ir visur kitur, galbut net ir pliusa uzdirba, valstybei, ar tai miestui, bet uz teise rengti vazybas moka trasa, o uz paslaugas privaciam sektoriuje, trasa nieko negauna, gauna tik valstybe mokesciu budu, o dar jei ten egzistuoja bent 10-dalis korupcijos kaip lietuvoj, tai nenuostabu, kad statistika tokia liudna :D
Arunis
| 2011 Spalio 20 d. 16:29
maniakas> Beabejo, kad neatsiperka, kai tokias dotacijas reikia duoti Berniui. Bet man šita istorija labai asocijuojasi su kita skaudžia situacija: jeigu aš imu paskolą iš banko, kur griežtai nustatytos palūkanos, banko marža, tačiau neįvertinu visų GALIMŲ kriterijų, ir suprantu, kad ta paskolos našta yra man per didelė, kas kaltas? Bankas? Bankas mane nuo pat pradžių informavo, kokios yra jo sąlygos. Aišku, yra ir nenumatomų niuansų, ekonomikos nuosmūkis ir t.t. Tačiau F-1 pusėj, Korėja investavo į trasos statybą, infrastruktūrą, sąlygos su CVC buvo aptartos, ir kiek laiko praėjo, kai Korėja pradėjo verkšlenti? 2 metai? Tai atsiprašau, bet kur jie žiūrėjo prieš tai darydami? Ir nereikia čia kaltinti pačios krizės, nes Azijos šalyse ji išvis menkai jaučiama. Suprantama, kai dėl šių sąlygų verkšlena tokie grandai kaip Australija. Rusija dabar jau irgi spjaudosi ir supranta, kad iš trasos daug naudos nebus. O dabar tai taip, kas belieka? Užsiauginti geležinius kiaušinius ir eiti į derybas. Tik viena problema. Einant į derybas reikia turėti savo pozicijos svorio, bent kelis kozirius, o Korėjai su jais - nekas...
maniakas_GT
| 2011 Spalio 20 d. 14:44
Arunis> kaip beziuresi, siuo atveju korejieciams trasa kol kas tikrai neatsiperka ir tie vietiniu verslu gaunami centai neatsveria milzinisku islaidu. Man siaip tai negaila, kad neliks korejos trasos, bet trasu valdytojai galetu vieningai susitarti nemoketi berniui dideliu pinigu, tuomet jau bernis nebeturetu kur detis, tektu sutikti, nes tokios milziniskos sumos yra ne tik pinigu svaistymas, bet tai kenkia ekonomikai, be to pinigai nuseda siaurame rate, kas yra dar blogiau. Deja, bet tokie susitarimai tarp trasu yra neimanomi, nes: 1) visalaik atsiras nafta aptekusiu babaju, kuriems pinigu skaiciuoti nereikia 2) pasaulyje yra MILIJONAI trasu, is kuriu SIMTAI galetu pakeisti esamas jei sios bandytu stipriai deretis su CVC, pavyzdziui sumazinant kaina iki 5 mln doleriu. Todel pinigai bus svaistomi ir toliau, iki to momento, kai F-1 taps nebeidomi zmonems, o del to ir ne tokia pelninga.
×

F-1.lt pulsas