Pasaulio čempiono titulas išsisprendė Meksikoje – jis penktą kartą atiteko Lewisui Hamiltonui, o štai kova Konstruktorių įskaitoje tęsiasi, o juk būtent komandinės įskaitos rezultatai turi įtakos nustatant finansines prizines išmokas čempionato dalyviams. Be to, nuo to priklauso ir finansiniai bonusai, kurių gali tikėtis komandų bendradarbiai.
Pavyzdžiui, jei „Mercedes“ laimės Konstruktorių taurę visi, kas dirba „Mercedes“ bazėje, gaus po 10 tūkst. svarų išmoką, o gal net ir daugiau.
„Būtent pergalė Konstruktorių įskaitoje padeda kolegoms apmokėti savuosius kreditus ir pirkti kalėdines dovanas“, - pažymėjo Toto Wolffas Meksikos savaitgalio metu.
Po 19 etapų „Mercedes“ lenkia „Ferrari“ 55 taškais, o dar bus galima uždirbti 86, kurie bus paskirstyti Brazilijoje ir Abu Dabyje. Visų galimų taškų paskirstymo variantų šiose dvejose lenktynėse neišvardysi, jų yra labai daug, bet jei San Paule abi „Mercedes“ mašinos finišuos pirmajame trejetuke, tai Konstruktorių taurė eilinį kartą atiteks šiai komandai nepriklausomai nuo „Ferrari“ rezultatų. O jei Skuderijos lenktynininkams pavyktų iškovoti pergalingą dublį, tai komandinių pirmenybių likimas nusikeltų į Abu Dabį.
Kitaip kalbant, Brazilijoje „Ferrari“ turi surinkti 13 taškų daugiau už „Mercedes“. Užduotis ne tokia jau nereali, juk Ostine Skuderija sumažino atsilikimą komandinėje įskaitoje 13 taškų, o Meksikoje – dar 11, kadangi abejose trasose „Mercedes“ turėjo problemų su greičiu. Tikėtis, kad nors viena iš čempionų komandos mašinų pasitrauks iš distancijos, neverta, kadangi jos pasižymi ypatingu patikimumu, bet bet kuriose taisyklėse būna ir išimčių: mes matėme, kad Austrijoje finišo nepasiekė nei Hamiltonas, nei Bottas.
Todėl, iš vienos pusės, kova tęsiasi, iš kitos – verta priminti, kad „Ferrari“ šiais metais apskritai negali pasigirti pergalingais dubliais, kai „Mercedes“ jų turėjo net keturis.
„Red Bull“ užsitikrino sau trečią vietą Konstruktorių įskaitoje; „Renault“ turi gerus šansus užbaigti sezoną 4 vietoje – per du paskutinius etapus Nico Hulkenbergas ir Carlosas Sainzas dviese uždirbo 22 taškus, tuo tarpu kai „Haas“ nesugebėjo papildyti savo kraitelės ir tai brangiai jai kainuoja – tiesiogine šio žodžio prasme.
Kartu amerikiečių komanda užsitikrino sau 5 vietą Konstruktorių įskaitoje, kadangi „McLaren“ nuo jų atsilieka 22 taškais ir jų pilotai retai kada finišuoja pirmame dešimtuke. Savo ruožtu 6-toji „McLaren“ vieta gali būti prarasta: jei „Force India“ pilotai kovingai praleis likusias lenktynes ir iškovos 15 taškų daugiau už Wokingo komandą, tai „nauja sena“ komanda gali aplenkti „McLaren“.
„Sauber“ toliau progresuoja, ko nepasakysi apie „Toro Rosso“: Meksikoje taškus uždirbo ir Charlie Leclercas, ir Marcusas Ericssonas, o tai leido šveicarų komandai pakilti į 7 vietą Konstruktorių įskaitoje. Beje, skirtumas tarp „Sauber“ ir „Toro Rosso“ – viso labo 3 taškai, todėl situacija gali pasikeisti vėl.
Bet vienu galima neabejoti: „Williams“ taip ir liks paskutinėje vietoje. Kažkada labai šlovingos komandos arsenale – tik 7 taškai ir didelė tikimybė, kad tai bus pats blogiausias rezultatas per visą 41 metų komandos istoriją.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |