L. de Meo: „Alpine“ sėkmei reikės dar vienerių metų

L. de Meo: „Alpine“ sėkmei reikės dar vienerių metų
logo 2022 Gegužės 01 d. 12:19, Alpine Racing

Po keturių šio sezono etapų „Alpine“ užima šeštąją vietą Konstruktorių taurės įskaitoje su 22 taškais ir praktiškai visi šie taškai yra uždirbti Estebano Ocono. Fernando Alonso kol kas nesiseka, nors aišku, kad ispanas greičiu nenusileidžia ekipos partneriui, juolab, kad kvalifikacijose abiejų sportininkų rezultatai yra lygūs.

Jei ne technikos gedimai ir kiti nemalonumai, persekiojantys dukart pasaulio čempioną, komanda galėjo turėti kur kas daugiau taškų. Ekipos vadovybė tai gerai mato ir kol kas nekelia jokių pavojaus požymių.

„Išvadas daryti yra dar labai anksti, bet kai kurie pastebėjimai jau išryškėjo. Visų pirma, nėra abejonių, kad mūsų naujoji jėgainė dirba efektyviai, - kalbėjo „Renault“ koncerno prezidentas Luca de Meo laikraščiui „Corriere della Sera“. - Jei kalbėsime apie aerodinamiką ir važiuoklę, tai, kaip tvirtina mūsų technikos specialistai, į jų pagrindą įdėtos labai lanksčios koncepcijos. Tai reiškia, kad mes galimai turime rimtesnį potencialą mašinos tobulinimui nei kitos komandos, kurios pasirinko kur kas ekstremalesnius sprendimus.

Mes turime daugiau galimybių technikos modernizacijai, tam padės ir mūsų F-1 komandos efektyvesnė struktūra ir priėjimas prie resursų. Mes pasikvietėme į ekipą arba paaukštinome pareigose tokius specialistus kaip Otmaras Szafnaueris, Bruno Faminas ir Patas Fry'us. Mano skaičiavimais, mums reikės dar vienerių metų, kad viskas atsistotų į savas vietas.

Mes nesakėme, kad jau dabar pretenduosime į trečią vietą komandinėje įskaitoje, tai sugalvojo kiti. Asmeniškai aš nepasitikiu žmonėmis, kurie imasi kalbėti apie terminus, per kuriuos jie žada laimėti pasaulio čempionatą.

Pirmuosius dvejus metus reikia paaukoti tam, kad visi elementai būtų sustyguoti ir atsistotų į savas vietas. Šis darbas vyksta palaipsniui, žingsnis po žingsnio ir kažkokiu momentu viskas pradeda sektis. Atrodo, kad būtent tai dabar vyksta su „Ferrari“ komanda. O 2014 m. tai pavyko „Mercedes“, nes kaip tik tuo momentu ši komanda įgavo pranašumą todėl, kad hibridinių turbovariklių erai jie pradėjo ruoštis dviem metais anksčiau už kitus“.

„Renault“ koncerno vadovo nuomone, tarp „Alpine“ pilotų susiklostė gana normalūs santykiai: „Imoloje mes turėjome tik vieną atnaujintą dugną ir vietoje to, kad jis būtų skirtas pirmaujančiam E. Oconui, mes jį atidavėme F. Alonso, kuriam kol kas nesiseka. Jau pernai tarp Estebano ir Fernando susiklostė draugiški santykiai, juos galima sulyginti su klasikiniais mokytojo ir mokinio santykiais. Atviras apsikeitimas duomenimis tarp jų vyksta iki šiol. Mes nemanome, kad būtų teisinga lenktynininkus skirstyti į Nr.1 ir Nr.2“.

Taip pat L. de Meo palietė ir kadrų klausimą „Alpine“ komandoje, kurioje atsarginiu pilotu yra itin perspektyvus Oscaras Piastri: „Jis nelenktyniauja mūsų komandoje tik todėl, kad mes neturime trijų bolidų“.

BWT Alpine F1 Team
Komanda: BWT Alpine F1 Team 2024 sezono taškai: 34
Variklis: „Renault“ Važiuoklė: A522
Plačiau
Fernando Alonso
Pilotas: Fernando Alonso 2024 sezono taškai: 1
Komanda: Renault Amžius: 42 m.
Plačiau
Estebanas Oconas
Pilotas: Estebanas Oconas 2024 sezono taškai:
Komanda: Renault Amžius: 27 m.
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794