L. di Montezemolo: F. Alonso charakteris - viena iš priežasčių, dėl kurios netapo čempionu su „Ferrari“ (13)

L. di Montezemolo: F. Alonso charakteris - viena iš priežasčių, dėl kurios netapo čempionu su „Ferrari“
logo 2019 Kovo 27 d. 23:55, Ferrari

Buvęs „Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo pareiškė, kad Fernando Alonso charakteris buvo viena iš priežasčių, dėl kurios jis netapo čempionu su italų komanda.

Ispanas „Ferrari“ komandai atstovavo 2010-2014 metais ir per tą laikotarpį du kartus sezoną baigė antras.

L. di Montezemolo teigimu, F. Alonso buvo kitoks nei Michaelis Schumacheris ar Niki Lauda, kuriems pavyko tapti čempionais su italų ekipa. Italo teigimu, ispanui nepasisekė, jog tuo metu kai jis atstovavo „Ferrari“ komandai, pastaroji nebuvo pačios geriausios formos.

„Visų pirma, tiesą pasakius, jam nepasisekė. Komandai jis atstovavo tuo metu, kai „Red Bull“ forma buvo panaši į tą, kurią demonstravo „Ferrari“ šio amžiaus pradžioje“, - oficialiai F-1 tinklalaidei sakė L. di Montezemolo.

„Antra. Man nemalonu, bet turiu tai pasakyti. Jam nepasisekė. Jis netapo čempionu 2012 m., kai Brazilijoje pirmame rate Sebastianas Vettelis susidūrė su Bruno Senna. Arba kai komanda padarė didelę klaidą 2010 m. Tuomet pakako finišuoti ketvirtoje vietoje, bet mes pralaimėjome kovą dėl čempiono titulo paskutinėse sezono lenktynėse.“

„Trečia. Tai jo charakteris. Didžiausias skirtumas tarp Michaelio ir galbūt Niki buvo tai, jog Alonso buvo Alonso, ne Alonso Ferrari. Kai jis nugali, jis patenkintas. Kai jam nepavyksta nugalėti, tai tampa komandos problema, jis nepatenkintas. Jis buvo labiau nutolęs nuo komandos nei Michaelis ar Niki. Tai yra svarbu sunkiomis akimirkomis. Gerai sutarti su komanda kai viskas puikiai klostosi yra lengva.“

Nors L. di Montezemolo ir nesužavėjo F. Alonso charakteris, italas negailėjo pagyrų ispanui.

„Alonso lenktynėse buvo fantastiškas pilotas. Buvo ir vis dar yra. Jis netapo čempionu ne dėl savo klaidų. Jei ne komandos klaida 2010 m. ir Sebastiano sėkmė 2012 m. jis galėjo ne kartą tapti čempionu. Jei bent kartą su „Ferrari“ būtų tapęs čempionu, dabar kalbėtume apie kitus dalykus. Nepaisant to, jog daug metų neturėjo geriausio bolido, jis ne kartą galėjo tapti čempionu.“

L. di Montezemolo nenorėjo per daug atvirauti apie dabartinį „Ferrari“ komandos pilotą Sebastianą Vettelį.

„Žvelgiant iš šalies, o tokiais atvejais nuomonė gali būti klaidinga, Sebastianas yra greitas, malonus žmogus, kuriam patinka „Ferrari“ ir jis žino kokia yra atsakomybė. Bet kartais jam trūksta stiprybės.“


Komentarai (13)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Larensas
| 03/28 20:36 Atsakyti
šūmachierą ir alonzą lygint išvis yra ne į temą. pirmas buvo tiesiog ilgalaikis biznio planas, pasiėmė jį karjeros pradžioj, kūrė mašiną nesilaikydami taisyklių, karts nuo karto varžovams būdavo kas nors uždraudžiama, jau nekalbant apie tokias smulkmenas kaip padangos, kurias brigestounai gamino specialiai fiatui. o kiti turėjo taikytis prie jų. taip kad šūmachierizmo metu lenktynės vyko tik dėl antros ir žemesnių vietų. o alonzas atėjo jau karjerai baigiantis, galvodamas, kad gaus padorų bolidą ir įsirašys kokį titulą ar porą. apie fetelių taikliai pasakė - anam trūksta stiprybės, kitaip sakant - amžinai žliumbia.
YZF
| 03/28 20:12 Atsakyti
Camicasee
03/28 20:09

Reiklumas ir ,,nedarbas" komandoje yra du skirtingi dalykai. Jei tu ,,ėdi" komandą kai sunku, o valgai pergalės vaisius kai laimi vienas - greitai nebelieka komandos palaikymo, o viskas susideda iš detalių/smulkmenų.

Silpna komanda, jeigu pilotas nepaguodzia jos kai ji susimove ir negavusi tokios uzuojautos griuna ant zemes ir pasiduoda beigi nebegali daugiau gerai dirbti. #nekas
Camicasee
| 03/28 20:09 Atsakyti
Tech
03/28 16:27

cia dar klausimas, ar charakteris turejo neigiamos itakos rezultatams. kodel tada tas pats Luca ruose kontrakta iki 2019? sakyciau, is vienos puses reiklus charakteris yra tam, kad komanda paruostu bolida, galinti nugaleti. ar cia yra blogai? cempionai yra reiklus. aisku, Ferrari visada yra auksciau visko, todel gal kad Alonso ispanas, o jie Italai, tai siek tiek komplikuota. bet rezultatai buvo. 2010 sezone ALonso kovoja del titulo iki paskutiniu lenktyniu. tuo metu Massa ( kad ir ne pats geriausias pilotas, sakykim tai dienai, panasaus pajegumo kaip buvo Kimi prie Fetelio pastaraisiais metais) liki 6-as neaplenkei ne tik kad nei vieno Red bull, bet ir pasikroves nuo abieju Mclaren. 2012 Alonso iki paskutinio kovojo del titulo. Massa, gavo nuo abieju RBR, abieju Mclaren ir dar nuo vieno Lotus'o. sakyciau Kimi ne taip ir baisiai atrode Fetelio fone, kas gali duoti peno pamastymams, kad tuometine Ferrari forma buvo dar zemiau nei pastaruosius 2 metus lyginant padeti cempionate

Reiklumas ir ,,nedarbas" komandoje yra du skirtingi dalykai. Jei tu ,,ėdi" komandą kai sunku, o valgai pergalės vaisius kai laimi vienas - greitai nebelieka komandos palaikymo, o viskas susideda iš detalių/smulkmenų.
Tech
| 03/28 16:27 Atsakyti
cia dar klausimas, ar charakteris turejo neigiamos itakos rezultatams. kodel tada tas pats Luca ruose kontrakta iki 2019? sakyciau, is vienos puses reiklus charakteris yra tam, kad komanda paruostu bolida, galinti nugaleti. ar cia yra blogai? cempionai yra reiklus. aisku, Ferrari visada yra auksciau visko, todel gal kad Alonso ispanas, o jie Italai, tai siek tiek komplikuota. bet rezultatai buvo. 2010 sezone ALonso kovoja del titulo iki paskutiniu lenktyniu. tuo metu Massa ( kad ir ne pats geriausias pilotas, sakykim tai dienai, panasaus pajegumo kaip buvo Kimi prie Fetelio pastaraisiais metais) liki 6-as neaplenkei ne tik kad nei vieno Red bull, bet ir pasikroves nuo abieju Mclaren. 2012 Alonso iki paskutinio kovojo del titulo. Massa, gavo nuo abieju RBR, abieju Mclaren ir dar nuo vieno Lotus'o. sakyciau Kimi ne taip ir baisiai atrode Fetelio fone, kas gali duoti peno pamastymams, kad tuometine Ferrari forma buvo dar zemiau nei pastaruosius 2 metus lyginant padeti cempionate
Kubietis
| 03/28 14:41 Atsakyti
Likusios 9 priežastys buvo Ferrari automobilyje. Kuris pastarąjį dešimtmetį, atsižvelgiant į turimus resursus, tik gėdą daro prekiniam ženklui.
| 03/28 13:21 Atsakyti
"... jog Alonso buvo Alonso, ne Alonso Ferrari."

Wat???
Vytiocha1
| 03/28 13:04 Atsakyti
Kas ziurejo tuos keturis sezonus Alonso feraryje tikrai sutiks ka Alonso kaip lenktynininko forma buvo kosmine.Turedamas visiska gelda jis vienintelis per tuos metus kurio deka dar buvo galima ziuret F-1.Kiti visi daugiausiai ka galejo padaryt tai tik atsilikt ratu..... ,o ne dviem nuo Red Bul begiu masinos.Manau Alonso labiausiai farto nuskriaustas f-1 sioferis.Na o siaip seniokas visiskai teisus..... .Teisus apie miela zmogu. .. .
Skirmantas_M
| 03/28 12:17 Atsakyti
Kaip ir teisingai pasakė - būtų aplinkybės susiklostę kitaip (komanda tuo metu būtų buvusi stipresnė, ne pačio jo klaidos kaip kad sako, kurios praktiškai atėmė bent porą titulų) ir tas pats jo charakteis būtų įvardinamas kaip žiauriai kitu. O dabar galima tiesiog užsiminti, kad galėjo būti gal kiek minkštesnis kai nesisekė. Bet realiai jis buvo kantrus gan ilgai pagal tai kiek jis gerai pasirodė iš savo pusės ir kiek galbūt galėjo pasirodyti komanda.
O apie VET daug ir nesako, kaip tik kad jis ne toks kietas.
YZF
| 03/28 11:48 Atsakyti
Kadangi kazkas papostino orig.citatas tai šita antraste kelia itarima - ar tik nebus isgalvotas tekstas clickbaitinimui padidinti. Kolkas matau kad nepakeiciamas prezidentas giria Alonso talenta ir sako kad prap champa del komandos kaltes. Taigi uzuodziu feiliuką
YZF
| 03/28 10:44 Atsakyti
O kur citata (kad tai priezastis, nors ir viena is keletos)? Kad pasake apie charakteri tai OK, o kur pasake kad tai buvo priezastis (butent ta charakterio savybe) ?
×

TOP naujienos