Seniausi komentarai
tomykas95
IP: 7e92976 | 06/04 19:41
Pratrydo sitas juodasnukis rubiroidas. Ten USA visi turi ir nesiojasi ginklus. Pabutu policininko vietoj, nemanau kad noretu rizikuot.
ddt
| 06/02 14:51
Rokas1 logo rėmėjas
| 06/02 08:50

Taip, judesys buvo ir taip berods ir argumentavo policininkai besigindami teisme. Bet nei vienoj normalioj 1 pasaulio valstybėj policija nenušaus įtariamojo už tokį veiksmą, kai jokio ginklo nesimato. Po teroro išpuolių Prancūzijoj ir Vokietijoj buvo galima rast video kaip jų spec pajėgos dirba su įtariamaisiais. Greitai, taktiškai ir niekas neišauna, kol nebūna 100% garantuotos grėsmės. Šiuo atveju keisti buvo ir policijos reikalavimai, nes paprastai vienas pareigūnas dengia kolegą, kol anas apieško įtariamąjį ir tada jį surakina. O čia kažkokia nesąmonė, girto apsiverkusio vyro prašo šliaužt pakeltom rankom link jų, kai moteris jau surakinta o abu policininkai AR15 ginkluoti. Su tokiom prevencijom ten policija tuoj daugiau nužudymų padarys nei nusikaltėlių gaujos.

Europoj kita specifika su tikimybe, kad kiekvienas sutiktas nesinešios ginklo. JAV turbūt nelabai rasi, kas jo neturėtų. Užtad Europoje policininkai ne tokie jautrūs ir nervingi. Bet jei ką, tai pvz Belgijoje policija į įvykio vietas atvyksta jau po to, kai visi išsidaužo veidus ar išsišaudo. Ramiai palaukia už kampo. Nes jei jis dirbs savo darbą, kils grėsmė jų gyvybei, o profsąjungos kovoja, kad jie, dirbdami savo darbą, tokio pavojaus patirtų kuo mažiau. Pavyzdžiui, po Briuselio sprogdinimų 2016 metais oro uostas buvo atidarytas 2-3 savaitėmis vėliau, nes.. Policininkai atsisakė ten dirbti dėl grėsmės jų gyvybei. Tiksliau - jų profsąjungos kėlė tokius reikalavimus/sąlygas darbo ten atnaujinimui. Čia kaip atsakymas į tą tavo repliką dėl "mandagaus darbo". Neatsitiktinai dar 3-4 metus ten gatvėse patruliavo kariuomenė, ne policija. 2018 metais bandymą sussisprogdinti Briuselio centrinėje traukinių stotyje sustabdė būtent kareivukai, pašovę teroristą, o ne policija. Na, žodžiu čia tas lyrinis nukrypimas tam, kad europiečių neidealizuotum daugiau nei reikia.
p.s.
Belgijos policija norėjo mane bausti už tai, kad viena puse tuščiame kelyje kirtau ištisinę, lėtai apvažiuodamas žingine jojusius raitelius iš žirgų parodos... Va kur jie uolūs, tai tokiose absurdiškose situacijose. nenubaudė tik dėl to, kad nemokėjo angliškai, o aš prancūziškai neturėjau jokio noro kalbėtis. Numojo ranka kai nepavyko susikalbėt..
Pit Crew
| 06/02 09:39
Rokas1 logo rėmėjas
| 06/02 08:50

Taip, judesys buvo ir taip berods ir argumentavo policininkai besigindami teisme. Bet nei vienoj normalioj 1 pasaulio valstybėj policija nenušaus įtariamojo už tokį veiksmą, kai jokio ginklo nesimato. Po teroro išpuolių Prancūzijoj ir Vokietijoj buvo galima rast video kaip jų spec pajėgos dirba su įtariamaisiais. Greitai, taktiškai ir niekas neišauna, kol nebūna 100% garantuotos grėsmės. Šiuo atveju keisti buvo ir policijos reikalavimai, nes paprastai vienas pareigūnas dengia kolegą, kol anas apieško įtariamąjį ir tada jį surakina. O čia kažkokia nesąmonė, girto apsiverkusio vyro prašo šliaužt pakeltom rankom link jų, kai moteris jau surakinta o abu policininkai AR15 ginkluoti. Su tokiom prevencijom ten policija tuoj daugiau nužudymų padarys nei nusikaltėlių gaujos.

Taip, ginkluotieji turbūt bijojo galimų potencialių nusikaltelių viešbučio kambaryje, tai liepė šliaužti link jų. Bet girtam bičui kelnės smuktelėjo, jis instinktyviai jas norėjo pasitaisyti ir buvo suvarpytas 5 kulkų.
Rokas1 logo rėmėjas
| 06/02 08:50
Fireblade
| 06/02 08:32

akreipkit demesi maždaug 4.21 šliaužiantysis pritraukia dešinę ranka prie dešinės šlaunies, judesys grynai primena pistoleto išsitraukimą - manau, policininko veiksmai buvo labai teisingi, jis atpažino judesį ir gynėsi - prevencija. Nelaukė kol iššaus. O šliaužiantysis greičiausiai pasitaisė nusmukusias kelnes, labai netinkamu momentu...

Taip, judesys buvo ir taip berods ir argumentavo policininkai besigindami teisme. Bet nei vienoj normalioj 1 pasaulio valstybėj policija nenušaus įtariamojo už tokį veiksmą, kai jokio ginklo nesimato. Po teroro išpuolių Prancūzijoj ir Vokietijoj buvo galima rast video kaip jų spec pajėgos dirba su įtariamaisiais. Greitai, taktiškai ir niekas neišauna, kol nebūna 100% garantuotos grėsmės. Šiuo atveju keisti buvo ir policijos reikalavimai, nes paprastai vienas pareigūnas dengia kolegą, kol anas apieško įtariamąjį ir tada jį surakina. O čia kažkokia nesąmonė, girto apsiverkusio vyro prašo šliaužt pakeltom rankom link jų, kai moteris jau surakinta o abu policininkai AR15 ginkluoti. Su tokiom prevencijom ten policija tuoj daugiau nužudymų padarys nei nusikaltėlių gaujos.
Fireblade
| 06/02 08:32
Rokas1 logo rėmėjas
| 06/02 08:26

That's USA for you. Problema tokiais atvejais yra ne rasizmas, o policijos piknaudžiavimas jėga. Be to, toj nuorodoj ne tas pats atvejis, kur paskui rado, kad policininkas ant šautuvo užsirašęs "it'll f*ck you up" ar kažkas tokio?

akreipkit demesi maždaug 4.21 šliaužiantysis pritraukia dešinę ranka prie dešinės šlaunies, judesys grynai primena pistoleto išsitraukimą - manau, policininko veiksmai buvo labai teisingi, jis atpažino judesį ir gynėsi - prevencija. Nelaukė kol iššaus. O šliaužiantysis greičiausiai pasitaisė nusmukusias kelnes, labai netinkamu momentu...
Rokas1 logo rėmėjas
| 06/02 08:26
Omikron
| 06/02 00:01

As nesuprantu kaip musu visuomene gali taip aukstinti nusikaltelius... Taip policija persistenge kai buvo jau bejegis, taciau nusizenge istatymui (padirbti pinigai jau nebera lengvas nusikaltimas) ir priesinosi suemimui. Iki kol kazka prisidirbo masinoje, tvarkingai ta policija elgesi.

https://www.nytimes.com/2017/12/09/us/police-shooting-video-arizona.html

Va kur yra tikras pasityciojas is zmogaus, atliko visas komandas kurias prasytas, paklusniai gulejo tik ateik ir surakink... Sis atvejis dar ziauresnis nes pagalvoji pats netiketai sautuva nukreipta i save pamatai ir saukia besikeiciancius reikalavimus, viska vygdai, is streso suklysk kazka ir...

That's USA for you. Problema tokiais atvejais yra ne rasizmas, o policijos piknaudžiavimas jėga. Be to, toj nuorodoj ne tas pats atvejis, kur paskui rado, kad policininkas ant šautuvo užsirašęs "it'll f*ck you up" ar kažkas tokio?
leksas
| 06/02 07:22
tegu ponas hamiltonas patyli or nesikiša į šį globalų spektaklį.
Pit Crew
| 06/02 07:04
Omikron
| 06/02 00:01

As nesuprantu kaip musu visuomene gali taip aukstinti nusikaltelius... Taip policija persistenge kai buvo jau bejegis, taciau nusizenge istatymui (padirbti pinigai jau nebera lengvas nusikaltimas) ir priesinosi suemimui. Iki kol kazka prisidirbo masinoje, tvarkingai ta policija elgesi.

https://www.nytimes.com/2017/12/09/us/police-shooting-video-arizona.html

Va kur yra tikras pasityciojas is zmogaus, atliko visas komandas kurias prasytas, paklusniai gulejo tik ateik ir surakink... Sis atvejis dar ziauresnis nes pagalvoji pats netiketai sautuva nukreipta i save pamatai ir saukia besikeiciancius reikalavimus, viska vygdai, is streso suklysk kazka ir...

Mda, čia žiaurus variantas. Įdomu, po to riaušės buvo? Pasirodo nušautas bičas dar ir išgėręs buvo, tai jam tos SWAT'o komandos konkrečiai streso įvarė. O viskas prasidėjo nuo airsoftinio ginklo parodymo draugams viešbutyje....
A85 logo rėmėjas
| 06/02 00:36
Life
| 06/01 23:46

Visas sportas yra politika, nebent jums kokio Putino šou per Sočio lenktynes yra tik sportas. :)

Man tikrai nereikia to aiškint ;)
Omikron
| 06/02 00:01
As nesuprantu kaip musu visuomene gali taip aukstinti nusikaltelius... Taip policija persistenge kai buvo jau bejegis, taciau nusizenge istatymui (padirbti pinigai jau nebera lengvas nusikaltimas) ir priesinosi suemimui. Iki kol kazka prisidirbo masinoje, tvarkingai ta policija elgesi.

https://www.nytimes.com/2017/12/09/us/police-shooting-video-arizona.html

Va kur yra tikras pasityciojas is zmogaus, atliko visas komandas kurias prasytas, paklusniai gulejo tik ateik ir surakink... Sis atvejis dar ziauresnis nes pagalvoji pats netiketai sautuva nukreipta i save pamatai ir saukia besikeiciancius reikalavimus, viska vygdai, is streso suklysk kazka ir...
Life
| 06/01 23:46
A85 logo rėmėjas
| 06/01 22:59

F1 nėra politinis sportas. Ir tai labai aiškiai nuolat pabrėžiama. Nes jei pradėt knibinėtis po politiką, tai užtenka pažiūrėt kiek etapų vyksta demokratinėse šalyse, kiek nelabai, ir kas geriausiai moka už etapų rengimą ;) Valstybių neminėsiu, bet iki autosporto žiniasklaidos tai neprieina, o mainstreeminė žiniasklaida irgi rašo labai retai, nebent būtų labai labai ryškus įvykis, kaip NBA išbaninimas iš Kinijos.

Parašiau ilgą postą, tada ištryniau ir palikau pirmą paragrafą. Labai gili čia tema, reikalaujanti išsamios analizės, o nenoriu aš tiek gilintis. JAV turi aibę problemų. Visuomenė suskaldyta, iš dalies segreguota. Plėšimai yra tik tokio susiskaldymo ir nusivylimo atspindys. Plėšikus sugaudys, kai suvaldys situaciją. F1 nėra aktuali JAV, tai pagrinde europinis sportas, su kažkiek Azijos susidomėjimo. Taip, nori ten įeiti, bet kuo mažiau politikos – tuo sportui, kaip tokiam, geriau. Jei etapų rengėjai politikuoja, tai bent sportininkus būtų gerai palikt nuošaly šitos mėsmalės.

Visas sportas yra politika, nebent jums kokio Putino šou per Sočio lenktynes yra tik sportas. :)
A85 logo rėmėjas
| 06/01 22:59
F1 nėra politinis sportas. Ir tai labai aiškiai nuolat pabrėžiama. Nes jei pradėt knibinėtis po politiką, tai užtenka pažiūrėt kiek etapų vyksta demokratinėse šalyse, kiek nelabai, ir kas geriausiai moka už etapų rengimą ;) Valstybių neminėsiu, bet iki autosporto žiniasklaidos tai neprieina, o mainstreeminė žiniasklaida irgi rašo labai retai, nebent būtų labai labai ryškus įvykis, kaip NBA išbaninimas iš Kinijos.

Parašiau ilgą postą, tada ištryniau ir palikau pirmą paragrafą. Labai gili čia tema, reikalaujanti išsamios analizės, o nenoriu aš tiek gilintis. JAV turi aibę problemų. Visuomenė suskaldyta, iš dalies segreguota. Plėšimai yra tik tokio susiskaldymo ir nusivylimo atspindys. Plėšikus sugaudys, kai suvaldys situaciją. F1 nėra aktuali JAV, tai pagrinde europinis sportas, su kažkiek Azijos susidomėjimo. Taip, nori ten įeiti, bet kuo mažiau politikos – tuo sportui, kaip tokiam, geriau. Jei etapų rengėjai politikuoja, tai bent sportininkus būtų gerai palikt nuošaly šitos mėsmalės.
vaidas0023
| 06/01 22:28
Idomu kam adresavo jis si posta? Jis turetu buti laimingas kad turi galimybe sedeti merse, ir tai irodo kad rasizmo nera f1 visiskai! Bet lewisas neatrodo laimingas, dar jam truksta, kad dedes daimlerio palaikytu, kuriem manau yra dzin visas sitas sudas:) manau kad juodaodziai tapo didesni rasistai uz baltus siais laikais. Pilnai smerkiu sito mento veiksmus, tokiu *** yra ir bus, kaip ir juodaodziu tokiu pat! Bendrai ziurint i dauguma tai jodaodziai turi pilnacerti gyvenima, net jav prezidenta juodi turejo! Sitie vandalizmai ju paciu rasei geda daro, del ko jie kovoja”
CBRV
| 06/01 20:35
Lexxus
| 06/01 15:46

Man įdomu - po tokių deginimų, plėšimų ir t.t. rasizmo padaugėjo, ar sumažėjo..?

dabar juodukai tai legalizavo :)
F666
| 06/01 18:49
Grengas
| 06/01 16:23

Įdomus straipsnelis ir šiek tiek statistikos: https://www.washingtonpost.com/opinions/2020/05/29/heres-why-we-dont-see-protests-when-police-unjustly-kill-white-people/

O dėl vandalizmo - Hamiltonas aiškiai sako, kad jo nepalaiko, bet iš kitos pusės bet koks protestas tikriausiai yra geriau nei jokio sprendžiant aiškią problemą (na, aišku, tikrai ne policijai ar tai pusei prieš kurią protestuojama)

jo jo, supleskinus pora parduotuviu ar automobiliu isprerndi visas problemas ir parodai, kad be reikalo i tave policija su didesniu atsargumu ziuri.
eustachijus
| 06/01 17:59
Sutapimas ar ne, tačiau po šio L. Hamiltono įrašo savo palaikymą juodaodžiams išreiškė Danielis Ricciardo, Lando Norrisas bei Nicholas Latifi.
tarp ju ne vieno balto,sutapimas turbut. Idomu ka sitie teisybes ieskotojai/kovotojai padare,kad craimas juodziu rajonuose butu bent per nago juodyma mazesnis :D
ddt
| 06/01 17:55
Ir jis šito posto neištrynė?
Klepsidra
| 06/01 17:10
Ir visi paraginti kad eme postinti. So fake
MS
| 06/01 17:02
Protestus JAV organizuoja tokia organizacija kaip Antifa, tokio sh*dzydzio Soroso kontorele, kuriam beje priklauso ir "laisvoji" LT ziniasklaida. Hamui ir kitiems per sudetinga tai suprasti.
SliMMaz logo rėmėjas
| 06/01 16:55
Su Floydu jo, ten blogai gavosi, bet nebutu priesinesis butu gyvas, (tai niekaip nepaneigia fakto, kad ant surakinto zmogaus sprando laike keli) XXXtentacion gerai pasake: https://youtu.be/VMSYV5a1aTs?t=984 Ir kad tai pasake juodaodis pagirtina, va ka reiskia, nebut rasistu, jis vos ne vienintelis is juoadodziu industrijos nepalaike ferguseno riausiu niekaip, jokiomis maikemis ir panasiai, atvirksciai isleido daina "riot" kur smerkia tas riauses o tokie sportininkaii kaip Lebronas dar jas ir kurste savotiskai su ta maike "i can't breathe"
Zodziu mintis ta, kad priesinimasis pareigunams amerikoje visada yra padidinta rizika ir kas jau kas, o vietiniai gyventojai tikrai ta zino

TOP naujienos