L. Hamiltonas: sirgaliai nusipelnė daugiau veiksmo treniruočių metu (8)

L. Hamiltonas: sirgaliai nusipelnė daugiau veiksmo treniruočių metu
logo 2014 Balandžio 28 d. 21:59, Pirelli
Mercedes“ piloto Lewiso Hamiltono teigimu, F-1 turėtų imtis priemonių, kad sportininkai treniruočių metu daugiau laiko praleistų trasoje, o ne garažuose.
Trečiose laisvosiose treniruotėse, kurios vyko Kinijoje, keturi pilotai, du iš jų – „Mercedes“, taip ir neužfiksavo nė vieno įskaitinio rato. Dauguma kitų sportininkų per 90 min. trukusius važaivimus įveikė mažiau nei 10 ratų.
„Užjaučiu žiūrovus, kurie per pirmąjį pusvalandį pamato galbūt vieną bolidą trasoje. Manau, kad situacija galėtų būti geresnė“, – sakė „Mercedes“ pilotas L. Hamiltonas.
„Kai aš įsijungdavau TV pažiūrėti F-1, norėdavau matyti pilotus, sukančius ratus trasoje. Dabar aš esu vienas iš tų sportininkų, kuris pasirodo garaže, tačiau taip ir neišvažiuoja į trasą. Įsivaizduoju kaip tai nemalonu turėtų būti žiūrovams.“
„Dabar per treniruotes galime daugiausiai įveikti 15-16 ratų. Jei viskas nebūtų taip apribota, tame tarpe ir varikliai, tikrai praleistume daugiau laiko trasoje. Tokiu atveju per vienas treniruotes įveiktume 30-40 ratų. Nuo to būtų geriau ne tik mums, bet ir sirgaliams.“


Komentarai (8)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
alien-zoo
| 04/30 10:22 Atsakyti
galetu koki varikli israsyt ir treniruotems atskira, o sezono gale droskit senus
Manau iš tikrųjų organizatoriai turėtų labiau pagalvoti apie žiūrovus, apie tai kaip lenktynes padaryti įdomesnes ir dar patrauklesnes žiūrovams. Man asmeniškai seniai nepatinka taisyklė dėl variklių ir greičių dėžių skaičiaus ribojimo. Ką tai duoda. Komanda priversta "taupyti" šiuos agregatus, negali maksimaliai išnaudoti treniruočių, kvalifikacijų, bolidų savybių tobulinimui. Per tai nukenčia F1 bendras reginys, jo patrauklumas žiūrovams. O kas "laimima"? Komandų biudžetas - nemanau, kad jis labai pasikeistų dėl kelių papildomų dėžių ar variklių. Variklių gamintojai vistiek buvo ir bus suinteresuoti jų patikimumu ir tobulinimu. O dabar ir "tobulinimas" nelabai įmanomas, nes per sezoną galima pakeisti tik ribotą skaičių agregatų. Aišku situacija, kai seniau varikliai būdavo skirti praktiškai tik vienoms varžyboms, irgi apsurdiška ir nelogiška, komandų biudžeto ir progreso patikimumui atžvilgiu.
rmntz
| 04/29 16:46 Atsakyti
Link kur jis suka? link papildomo variklio ir padangų skirtų tik treniruotėms ?
1_Protingas
| 04/29 09:54 Atsakyti
Kubietis > visks gerai su kvalifikacija - labai panaši į senovimę, galimybių daugiau pasitaisyti. Viskas tvarkoj.
Kubietis
| 04/29 09:36 Atsakyti
Dėl treniruočių nereiktų verkti, niekada jos nebuvo patrauklios, manau čia tik bandymas išsireikalauti daugiau variklių ir tiek. Jau geriau keistų kvalifikacijos formatą. Gal tas senasis vieno rato apsukimas buvo nuobodus, tačiau sutaupoma padangų, kuro, variklio tarnavimo laikas ilgesnis, gali matyti kiekvieno piloto greitąjį ratą, nelieka vietos klaidoms. Sutaupius kuro, galėtų jį kompensuoti lenktynėms ir padaryti tarkim 110 kg. Mano nuomone, kodėl Formulė ritasi žemyn, nes atimama iš vienos vietos, bet to praradimo nekompensuojama kitur. Taip ji ir degraduoja, apsigimsta.
Ayrtonas Senna
| 04/29 09:13 Atsakyti
Ir Hamis čia visiškai teisus - viskas taip apribota iki apsivėmimo, kad visi bijo net gazą stipriau paspausti.... ritasi formulė nuo kalniuko pastoviai ir nenumaldomai....
McNerka
| 04/28 22:16 Atsakyti
tai kad sirgaliam nebutu nuobodu gali siaip iseti i trasa, peskom.. nors nieko gero.. vat pritariu moteru pilociu idejai.. kokia figuringesne treniruociu metu ta tustuma galetu uzpildyt besisukiodama aplink koki strypa.. vis sis tas..
funor
| 04/28 22:14 Atsakyti
Galime įleisti Stalone į trasą rytiniam maratonui: visa formulė greit virstų veiksmo filmu. Nors tiesą pasakius, Mcdonaldo+Gran Žeanas savo boliduose turbūt sukeltų tą patį "tapetinį" efektą : )
×

TOP naujienos