Taisyklių pokyčiai buvo sugalvoti tam, kad sumažintų „Mercedes“ komandos pranašumą. Tokia yra septyniskart F-1 čempiono Lewiso Hamiltono nuomonė.
Ruošdamos bolidus šių metų sezonui, komandos turėjo atsižvelgti į pokyčius techniniame reglamente, kurie daugiausiai palietė aerodinamikos sritį.
Vakar vykusioje kvalifikacijoje „pole“ poziciją iškovojo Maxas Verstappenas, pilotavęs „Red Bull“ bolidą su „Honda“ varikliu. Tai bus pirmas kartas nuo 2014 m., kai pirmąsias sezono lenktynes iš pirmos pozicijos pradės sportininkas, kurio bolide bus sumontuotas ne „Mercedes“ variklis.
„Ne paslaptis kokiam tikslui buvo sugalvoti visi tie taisyklių pokyčiai... Žinoma, kad tai buvo padaryta tam, kad sumažinti mūsų pranašumą“, - sakė L. Hamiltonas, vakar vykusioje kvalifikacijoje likęs antras.
„Pernai, dėl tos pačios priežasties, turėjome atlikti pokyčius ruošdami variklį naujam sezonui. Bet aš neįžvelgiu tame nieko blogo, mums patinka iššūkiai ir mes per daug nesureikšminame tokių dalykų. Visi sunkiai dirbame, kad pasiektume pačių geriausių rezultatų.“
Praėjusiais metais „Mercedes“ komandos sukurta DAS vairo mechanizmo sistema taip pat buvo uždrausta šių metų sezonui.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |