Jei „Mercedes“ sąskaitoje jau penki pergalingi dubliai, tai antroji Sebastiano Vettelio vieta Monake – kol kas geriausias „Ferrari“ rezultatas šiame sezone. Komanda pripažįsta, jog SF90 mašina pagal efektyvumą nusileidžia „Mercedes“ W10, nors joje nuo Barselonos etapo sumontuota naujausia galingesnė jėgainės versija.
„Po žiemos bandymų mes nepasiekėme tos pažangos, kurios tikėjomės, - pripažįsta „Ferrari“ sporto direktorius Laurentas Mekis. - Jei kalbėsime apie absoliutų efektyvumą, tai mes nusileidžiame pagal visus rodiklius. Reikia padidinti bolido greitį tam tikro tipo posūkiuose, taip pat – pagerinti aerodinaminių elementų sąveiką su važiuokle, pagerinti mechaninį sukibimą su trasos danga.
Esminiai momentai – tai važiuoklės ir padangų darbo ypatumai. Lyginant su praėjusiais metais, vaizdas pasikeitė ir šioje srityje yra daug potencialių galimybių efektyvumui padidinti. Bet mes kol kas esame tik tyrinėjimų stadijoje.
Australijoje mes pasirodėme ne per geriausiai, Bahreine buvome greiti, Kinijoje greitis buvo vidutinio lygio, Baku reikalai klostėsi jau geriau, Ispanijoje vėl prasidėjo problemos, o Monake viskas galėjo būti ir blogiau. Mums tenka varžytis su labai stipria komanda ir jei mes tikimės ją aplenkti, tai turime idealiai dirbti visomis kryptimis“.
Kartu galima spėti, jog Monrealio Giles‘o Villeneuve‘o autodromas labiau tinka SF90 techninėms charakteristikoms.
„Tokiose trasose kaip Bahreinas ir Baku mašina dirbo gerokai geriau, tačiau ten veikti reikėjo labai apgalvotai ir būti atsargiems su prognozėmis, kadangi situacija keičiasi labai greitai, tuo mes galėjome įsitikinti nuo pat sezono pradžios“, - pridūrė L. Mekis.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |