Italijos lenktynių žurnalistikos veteranas Leo Turini svarstė apie kartų pasikeitimus „Formulėje-1“, pavadindamas tai „savotiška revoliucija“ ir „epochos įvykiu“...
Valtteri Bottas išeina, Guanyu Zhou taip pat sugrįžta namo į Kiniją, Kevinas Magnussenas, gali būti., išvyks į ilgą kelionę nuosava jachta, Danielis Ricciardo ir Loganas Sargeantas taip pat nulipo nuo scenos. Net meksikiečiui Sergio Perezui tuoj tuoj baigsis tekila.
Kartu prie „Formulės-1“ bolido vairo mes jau matome Liamą Lawsoną, Franco Colapinto ir Oliverį Bearmaną. Kimis Antonelli ir Gabrielis Bortoleto irgi greitai ateis. Gali būti, kad net Jackui Doohanui pavyks debiutuoti, jei neįsikiš vienas Pjemonto išeivis, kuriam gimus davė Flavio Briatore vardą. Šis senjoras kažkada į pasaulio čempionatą atvedė Michaelį Schumacherį ir Fernando Alonso, o kaip sakoma, kur yra du, turi būti ir trečias.
Jei tarp 20-ties čempionato lenktynininkų bus šeši nauji asmenys, tai jau galima pavadinti savotiška revoliucija mūsų sporte. Panašių „epochinių sukrėtimų“ nebūta seniai ir tai vyksta po ilgų sąstingio metų. Gali būti, jog tam yra paaiškinimas.
„Formulė-1“ pergyvena genetinę mutaciją ir jei anksčiau tai būdavo vyresnės kartos žmonių sportas, tai dabar jo auditorija žaibiškai jaunėja. Žinoma, kad tai gerai.
Manau, kad šiam akseleracijos procesui įtakos turėjo jaunojo Maxo Verstappeno fenomenas, taip pat verta paminėti Charlesą Leclercą ir abu „McLaren“ lenktynininkus.
Ne paslaptis, kad šiuolaikinius F-1bolidus yra tikrai lengviau vairuoti, tai pastebi ir lenktynių veteranai. Bet dabar nėra galimybės rinkti kilometražą įvairiausiuose bandymuose, bet tai jau seniai nėra problema: jūs imate jaunuolį, kuris ilgai treniravosi simuliatoriaus pagalba ir siunčiate jį dalyvauti GP etapuose.
Be abejo, tame yra savotiško žavesio. Tik laikas parodys, kas iš ateinančio jaunimo bus tikrai talentingas ir kam pavyks prasimušti į žvaigždes. Bet man apskritai patinka, kaip su reikalais tvarkosi Colapinto ir Bearmanas. Atrodo, kad ir Lawsonas yra tvirtas vaikinas.
Pergyvenu dėl Antonelli ir tikiu juo. Aš už jį sirgsiu, nes jis ne tik mano tėvynainis italas, bet yra iš to paties Emilijos-Romanijos regiono. Todėl aš turiu jį palaikyti. Bet man iki šiol norisi, kad jis trasoje visada finišuotų paskui Lewisą Hamiltoną. Jaunystė ir visa tai, kas su ja susiję – tai, žinoma, gerai, bet tie, kurie aistringai myli „Ferrari“, visą gyvenimą išliks šios komandos sirgaliais“.