Pirmąjį 2022 m. ketvirtį „Lamborghini“ toliau sparčiai augo – iš viso visame pasaulyje buvo parduoti 2 539 automobiliai, o tai yra geriausias visų laikų bendrovės ketvirtis. Palyginti su 2021 m. tuo pačiu laikotarpiu, šis skaičius išaugo 5 %, o 2020 m. – 31 %. Rezultatas yra susijęs su rekordiniais 2021 m. pardavimais (8 405 vnt.), apyvartos (1,95 mlrd. JAV dolerių) ir pelningumo (padidėjimo) skaičiais (20,2 proc.)
Pardavimų pasiskirstymas pirmąjį ketvirtį išlieka gerai subalansuotas tarp trijų makroregionų: EMEA (Europos, Vidurinių Rytų ir Afrikos, 40 %), Amerikos (32 %) ir Azijos Ramiojo vandenyno (28 %). Beveik visose rinkose rodikliai augo, išskyrus Rusiją, kur bendrovė sustabdė savo veiklą.
Maždaug pusė visų klientų renkasi visureigį „Urus Super“, kuris labiausiai žavi savo universalumu, o kita pusė renkasi sportinius automobilius „Huracán“ ir „Aventador“, nors V12 modelio gamybos ciklas jau baigiasi.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |