Lenkimai 2012

Jūs esate čia:
2012 Gruodžio 04 d. 21:15

Uzmaciau internete. Netikrinau. Bet saltinis lyg ir gana rimtas.

Paste'inu tik tuos, kur nesiskaiciuoja lenkimai pries letapedzius visokius, o toliau - dar labiau grieztinant aplinkybes.

Grubiai tariant b) ir c) yra gana idomus momentai, kai nagrinejami tik lenkimai VS TOP5 komandu pilotus.


a) All ***s, without backmarkers, with equal tires
Disgarding the ***s on the teams of HRT, Marussia and Caterham
Disgarding ***s on cars with more than 5 lap older tires
1. Sebastian Vettel - 29 on-track ***s
2. Jenson Button - 26
3. Mark Webber - 24
4. Kimi Räikkönen - 23
4. Felipe Massa - 23

b) All ***s, only on 5 top teams
Counting only ***s on the teams of Red Bull, Ferrari, McLaren, Lotus and Mercedes
1. Sebastian Vettel - 28 on-track ***s
2. Lewis Hamilton - 25
3. Jenson Button - 22
4. Kimi Räikkönen - 21
5. Felipe Massa - 16

c) All ***s, only on 5 top teams, with equal tires
Counting only ***s on the teams of Red Bull, Ferrari, McLaren, Lotus and Mercedes
Disgarding ***s on cars with more than 5 lap older tires
1. Sebastian Vettel - 17 on-track ***s
2. Kimi Räikkönen - 16
3. Jenson Button - 14
4. Lewis Hamilton - 13
5. Felipe Massa - 12

2012 Gruodžio 04 d. 21:33

O nėra statistikos su lenkimais pilotai, kurie lenkė pilotus, vairuojančius bolidus su skirtingo gamintojo varikliais, išskyrus Marussia ir HRT (bet įskaitant Caterham), tik kad nebūtų pilotas #2 lenkia pilotą #1 (arba atvirkščiai), kad nebūtų padangos senesnės kaip 8 ratai, kad nebūtų tarp jų kvalifikacijoje skirtumas buvęs didesnis nei 0,9 sekundės, kad nebūtų pirmam rate apsisukę ir nukritę septyniomis arba dagiau vietų žemyn, kad nebūtų sustojimo metu stovėję ilgiau kaip 4,4 sekundės ir kad nebūtų prieš tai buvusiam etape aplenkę to paties piloto paskutiniuose 14 ratų? Kitaip tariant, tamstos pateikta statistika yra labai jau per daug sukonkretinta ir nelabai ką sakanti.

2012 Gruodžio 04 d. 21:38

Įdomu, kad nei viename top'e, nėra Alonso, o jis kaip žinome, dažniausiai sėkmingai kildavo rikiuote į viršų. Tai, tik dar kartą parodo, kad Fernandą velniškai lydėjo sėkmė, ko nepasakysi, apie Sebą ir ypač Lewisą.

P.S. Dėkui, įdomi statistika. ;)

2012 Gruodžio 04 d. 21:51

Dar vienas akmuo ir i taip sintetini alonso darza :lol:

2012 Gruodžio 08 d. 16:28

Gera statistika, Sebas, Lewisas ir Raikonenas padirbejo is peties.

2012 Gruodžio 08 d. 18:04

xlineslisx>>> uzskaitau :D +10

2012 Gruodžio 08 d. 18:12

na si statistika parodo kad Alonso nelenkia-o tik susikloscius aplinkybems kildavo auksciau (per keitimus ar iskritus kitiems)

2012 Gruodžio 10 d. 16:29

Helis>> Sarkazmas tikrai geras, bet nesupratau, kodel si statistika tau atrodo per daug sukonkretinta ir dar labiau nesupratau, kodel ji tau nieko nesako.

2012 Gruodžio 10 d. 18:19

gilles82 >> Kaip ir visose sporto šakose, yra visokiausių fanų. Vieni palaiko kažką, nieko nesmerkdami, kiti palaiko, smerkdami varžovus, kiti palaiko tik gražų žaidimą, gražias lenktynes ir taip toliau, ir taip toliau, daugybė variantų. Na, o čia yra vienas iš jų, kuris parodo, kaip žmogus negali pakęsti tiesos, kuri parodo kaip iš esmės vyko sezonas ir yra susikoncentravę ties savo mylimaisiais, ties savo teisybę, kurių neperkalbėsi ir kurie, nepaisant visko sakys savo ir manys taip kaip nori manyti. Aišku tai retas variantas, bet kažkada, kažkur tokių atsiranda, nieko nepakeisi.

2012 Gruodžio 12 d. 09:14

xlinelisx, Tai gi bolidas Sumacheriui blogas buvo, senatve, gedimai, ivaziavimai siknon, nebuvo jam kada lenkimais uzsiiminet. Ne toks jau didelis tas papildomas akmuo i jo darza.

2012 Gruodžio 12 d. 09:24

AF1> kas cia per 'statistika'? Kur Alonso? Pries paskutini Brazilijos etapa, per telika rode FIA lenkimu statistika, tai Alonso turejo ~50, o Vettelis ~ 20. Normalu, zinant kad per Alonso visus lenkimus dare per pirmus pora ratu kai daugiausiai gali itakoti vairavimo sugebejimai. Poto viskas stabilizuojasi ir visi vaziuoja taip kaip vaziuoja bolidai.

2012 Gruodžio 12 d. 12:42

Xtremez>> Beveik visose lenkimu statistikose neskaiciuojami lenkimai pirmame rate, nes tada paprasciausia igyti poziciju. Taip ir sioje, tad viskas normaliai su sia statistika. Startavimas yra atskiras menas ir manau visi sutiks, kad Alonso jame nepralenkiamas (2011 Monza ir 2011 Barselona iki siol vis ziuriu visais kampais ir negaliu patiketi kaip), tam nereikia jokiu statistiku. O si parodo butent tai, kad Alonso daugiausia poziciju igydavo arba pirmam rate, arba varzovu komandoms klystant boksuose, arba del varzovu gedimu. Ir nera cia ko pykti del teisybes.
Taip pat parodo, kad Sebas kvalifikacijose siais metais neblizgejo, todel ir prisirinko daugiau lenkimu, bet vistiek labai smagu neigejams sikart jau skaiciais irodyti, kad Vettelis visapusiskas pilotas

2012 Gruodžio 12 d. 14:22

Alonso siemet geriausiai is visu isnaudojo savo bolido galimybes. Sekesi? - taip, bet jis nesusifeilino ir isspaude maximuma is to ka galejo. Kad kitos komandos susimaudavo yra ne alonso problemos. Jeigu visi kiti butu vaziave, kaip alonso, jam nebutu buve sansu kilti, bet beda ta, kad sitaip vaziavo tik alonso ir pelnytai uzeme 2 vieta cempionate. Ir tik nepagalvokit, kad esu alonso fanas, nes paprastai jeigu kazka pakritikuoju - heiteris, jei parasau gerai - fanas...

2012 Gruodžio 12 d. 16:49

Tai visi tie 'lenkimu skaiciavimai' yra feilu feilas. Teisingiausias FIA skaiciavimas kai lenkimai skaiciuojami LENKTYNIU metu, o lenktynes prasideda uzgesus shviesoforui o ne po pirmo rato, po antro rato, po antro su puses rato, arba po penkto rato. Starte atkovoti yra daug sunkiau negu per pitus ar su svieziom padangom, ir cia visas talentas pasireiskia. Saltos padangos ir pilnas kuro bakas - tai ne vaziavimas begiais i lenktyniu pabaiga ir lenkimas su DRS pagalba.

2012 Gruodžio 12 d. 16:52

Kas liecia Vetteli, tai reiktu isbraukti viena etapa ir pas ji lenkimu bus maziau negu pas Massa. Cia faktai o ne siaip bandymas kazka pasiepti.

2012 Gruodžio 12 d. 17:14

Xtremez>> Nebus maziau, pasiziurek paskutine statistika. Jis pirmauja pagal lenkimus "ant" top 5 komadu. Abu dabyje tik Romaina ir Jensona aplenke, tai du gali atminusuot (Massa pats is kelio apsisuko). Ir lenkimai starte nera kazkoks meistriskumo irodymas (pats sugebejimas pajudeti is vietos yra), nes kiti gali startuoti prasciau nei tu ir kaip tik bus daug lengviau juos aplenkti. Todel gerai startuoti ir yra svarbu, nes gali lengviausiai pelnyti pozicijas. O kad lenkimu skaiciavimas yra beveik tuscias reikalas, tai as su tavim sutinku, bet man pvz idomu pasiskaityt

2012 Gruodžio 12 d. 20:05

Na jo, kaip gi nedėsi visų į vietą startuodamas naujoje trasoje iš švariosios pusės kurios net nebuvai užsitarnavęs.:)

2012 Gruodžio 12 d. 21:36

Siek tiek komentaru apie metodika:

The overtaking figures -courtesy of Clip The Apex- for each race (across all data sets) do not include:
- Position changes on the first lap of the race
- Position changes due to drivers lapping backmarkers
- Positions gained in the pits
- Positions gained due to drivers yielding
- Positions gained when a car has a serious technical problem; e.g. puncture, accident damage, etc.

2012 Gruodžio 12 d. 21:37

All ***s
1. Sebastian Vettel - 74 on-track ***s
1. Mark Webber - 74
3. Felipe Massa - 65
4. Lewis Hamilton - 55
4. Romain Grosjean - 55

All ***s, without backmarkers
Disgarding the ***s on the teams of HRT, Marussia and Caterham
1. Sebastian Vettel - 51 on-track ***s
2. Lewis Hamilton - 46
2. Mark Webber - 46
4. Felipe Massa - 45
5. Jenson Button - 41

Toliau seka tai, kas parasyta pirmoje zinuteje.

2012 Gruodžio 13 d. 12:03

Kaip ir sakiau, sita 'iskreipta' statistika galima butu apibudinti vienu zodziu - 'flawed'.

2012 Gruodžio 13 d. 13:38

Čia anksčiau jau buvau papostinęs tiesiog šių metų statistiką pagal atkovotas (įgytas) pozicijas. Daugelis mėgsta reitinguoti pilotus pagal savo simpatijas ar antipatijas, tai tiesiog paprastos statistikos iš serijos "Ar jis moka lenkti ir kovoti dėl pozicijų?":) Skaičiuojamos bendros laimėtos ir prarastos pozicijos (kvalifikacija vs finišas) dėl to piloto sugebėjimų/kaltės per 20 lenktynių. Žinoma, dalis "lenkimų" įvyksta dėl kitų pilotų nesėkmių, bet visko neįvertinsi, ir skaičiavimo metodika visiems vienoda. Neskaičiuojami bolido gedimai ne dėl piloto kaltės (pradurta padanga, išmušimas, KERS, klaidos boksuose ir pan.). ALONSO: laimėta pozicijų +55 / prarasta pozicijų - 3 / bendras rezultatas + 52; VETTEL: +49 / -10 / bendras rezultatas +39; HAMILTON: +26 / -14 / bendras rezultatas +12. Alonso statistiką dažniausiai gerina žemos starto pozicijos, kurios vėliau lenktynių metu yra atkovojamos (didelis skirtumas tarp kvalifikacijos ir lenktynių tempo). Vetteliui su Hamiltonu buvo sunkiau kovoti dėl pozicijų, nes tiesiog jie daug geriau kvalifikuodavosi. Bet jeigu kvalifikuodavosi žemai, tai taip pat sėkmingai sugebėdavo kilti pozicijomis aukštyn (Belgijoje ir Abu Dabyje Vettelis +8 ir +21 pozicijos, Ispanijoje Hamiltonas startavo iš galo ir atkovojo 16 pozicijų). Statistiškai "atkovota/pralaimėta" santykis geriausias pas Alonso (+52), paskui Vettelis (+39), o paskutinis Hamiltonas (+12). Kadangi aukštesnes pozicijas yra atkovoti žymiai sunkiau, tai prareitingavau atkovotas pozicijas skirdamas joms taškus nuo 1 iki 23 ir juos susumuodamas (pvz. Vettelis Abu Dabyje gavo net 231 tašką, Alonso didžiausias pasiekimas per vieneres lenktynes yra 185 (Europos GP), o Hamiltono 136 (Ispanija)). Tai susumavus gaunasi: Alonso (1041 taškas), Vettelis (757 taškai) ir Hamiltonas (330 taškų). Tai tik statistika, tačiau matome, kad šiemet Alonso su Vetteliu tikrai neblogai padirbėjo. Hamiltono statistikai įtakos turėjo pastovūs gedimai ir išmušimai (2 gedimai, 1 prakiurusi padanga, 1 boksų feilas ir 3 išmušimai). Alonso nedarydamas klaidų ir turėdamas itin patikimą techniką sugebėjo maksimaliai pasinaudojo kitų klaidomis ir patikimumo problemomis ir surinko tikrai įspūdingą taškų kraitį:) Liūdna dėl Hamiltono, bet toks jau tas sportas. Žinoma, sveikinimai Vetteliui! Kitą sezoną galėsiu vėl pabandyti paskaičiuoti.

2012 Gruodžio 13 d. 17:38

Pit Crew >> Apie kokį tu čia vieną "feilą" Lewiso kalbi? Australijoje, Malaizijoje, Bahreine, Monake, ar Kanadoje?

2012 Gruodžio 13 d. 20:59

Kadangi Alonso sudo nemaldavo, t y nenukrisdavo del klaidu i rikiuotes gala tai ir nereikedavo lenkt. O aplenkdavo jis pirmam rate isnaudodamas savo skilus. Kiek galejo pagal savo galimybes tiek ir padare su ferari torpeda :)

2012 Gruodžio 14 d. 10:22

LewisNr1> nusiramink, kalba eina ne apie Lewiso feilą, o mechanikų problemas keičiant ratą Bahreino etape:) Nieks čia taviškio nefeilina:)

2012 Gruodžio 14 d. 13:27

Pilotas, kuris dominuoja visuose gp nuo starto iki finiso pagal bet kuria lenkimu statistika turetu 0 lenkimu. Pilotas, turintis dominuojanti bolida ir nuolatos nesugebantis iveikti svaraus rato kvalifikacijoje, gali tureti labai daug lenkimu.

2012 Gruodžio 14 d. 16:05

L'user> arba, lėtas bolidas kvalifikacijoje, bet greitas lenktynėse.

2012 Gruodžio 14 d. 17:39

Pit Crew >> Tai aš ir klausiu, apie kurį tu Lewiso mechanikų "feilą" kalbi. Jų buvo toli gražu ne vien Bahreine, tad apie vieną "feilą" nekalbėk, nes tai nesiriša su realybe, o jei jau atmintis "šlubuoja", tada išvis nieko nerašyk. ;)

2012 Gruodžio 14 d. 21:52

LewisNr1> kiti boksų feilai neturėjo įtakos namo pateiktiems skaičiavimams, nes LH apskritai nebaigė lenktynių. Tai ir skaičiuoti nieko nereikėjo. O Bahreine nusirito iš 2 į 8 vietą (didžiąja dalimi dėl mechanikų nesugebėjimo pakeisti rato). Todėl neskaičiavau kaip pozicijos praradimo ir paminėjau būtent šį feilą. Dabar patenkintas?

2012 Gruodžio 14 d. 23:03

Pit Crew >> O Malaizija ir nuo "pole" iki trečios vietos, kur buvo akivaizdi mechanikų klaida, o Monakas, kur iš trečios vietos iki 5-os nusirista? Žodžiu viską reikia skaičiuoti, arba neskaičiuoti išvis. Nebandau čia "ištraukti" kažkokiu būdu Lewiso, nematau ta, prasmės, bandau tik pasakyti, kad jei jau stengiesi kažką parašyti protingo, tai pasistenk, kad tai būtų pilnai užbaigta. Sezonui, rezultatams ir t.t. tai įtakos nedaro, tad be abejo prasmės tai daryti nedaug. Beje tie tavo išgalvoti skaičiavimai, taip pat atrodo neįdomiai, geriau akivaizdūs/realūs skaičiai, kaip kad AF1 pateikė.

2012 Gruodžio 18 d. 16:08

LewisNr1> visada lengviau kažką papezėti ir pavaidinti labai protingą. Pabandyk pats ką nors padaryti ir jeigu nori - net paskaičiuoti. Tavo žiniai beveik visos komandos daro klaidų ir tai, kad neįvertinau Malaizijos ir Monako komandų klaidų, dar nereiškia, kad rezultatas būtų kitoks. Dar kartą sakau, visi daro klaidas, dėl kurių pilotai praranda vieną kitą poziciją. Hamiltono atveju įtraukiau Bahreiną, kur dėl rato pakeitimo problemų jis prarado itin daug pozicijų. Tokie dalykai kaip buvo Malaizijoje ar Monake padaro daug komandų, bet kiekvieno šūdelio neįmanoma suskaičiuoti. O kad būtum visiškai ramus, tai galiu pasakyti, kaip pasikeistų Hamiltono statistika įvertinus tuos du etapus. Vietoje "HAMILTON: +26 / -14 / bendras rezultatas +12", būtų - "HAMILTON: +26 / -10 / bendras rezultatas +16." Ką nors keičia iš esmės palyginus su Alonso ir Vetteliu? Ogi nieko. Tikrai nenorėjau "pažeminti" Hamiltono šita statistika, nesisekė jam šį sezoną ir tiek. Bet net ir suprasdamas tai, tu bandai kažką čia reabilituoti sakydamas, kad tai išgalvoti skaičiai:) Nereikėjo čia Hamiltono apskritai skaičiuoti, čia buvo Alo ir Vet dvikova, bet tiesiog paskaičiavau. Bet suprantu tamstos susierzinimą. Peace.

TOP naujienos