=Lenktynės= GP2 – Emocijų ir avarijų lietus

2008 Rugsėjo 29 d. 08:38

Šį sekmadienį, rugsėjo 28 dieną, „Fun2Go“ kartodrome vyko antrasis GO-1 pirmenybių etapas. Pirmąją pergalę savo karjeroje iškovojo Seismo, antroje vietoje finišo liniją kirto Arka, o trečias liko gimtadienį šventęs Hamletas. GO-1 sirgaliai gūžčiojo pečiais ir tvirtino seniai nematę tokių kvapą gniaužiančių dvikovų bei avarijų.

D važiavime pirmasis finišo liniją kirto Auriellka, antrąją vietą iškovojo Ege, vėliau spėjęs sudalyvauti dar dviejuose važiavimuose.

Pirmajame šio sezono etape Tiny-Dime prarado tris pozicijas suklydęs viename iš posūikių. Vis tik, tai neblogiausia, kaip gali pakrypti lenktynės. Antrojo etapo B važiavime, akimirka lyderio pozicija pasimėgavęs mprincas netrukus buvo aplenktas keturių varžovų. O dar po kelių ratų nusirito į rikiuotės galą, Lenktynes įtikinamai laimėjo Hamletas, o Ege tenkinosi antrąją vieta.

Prisimenate žadą atimantį psb akrobatinį triuką – salto su kartingu ore paskutiniame posūkyje. Juk ne veltui šis posūkis buvo perkrikštytas psb vardu. Vis tik šį savaitgalį sirgaliai per plauką neišvydo kraupesnio pakartojimo. A važiavime pilotai suko paskutinius ratus finišo link, pozicijos keitėsi kiekviename posūkyje. Lašo posūkio viršūnėje savo nuostabai Elyga pajuto, jog yra energingai stumiamas. Pradžioje iš lenktyninės trajektorijos, po to į žvyrą ir netrukus į apsauginius barjerus. „Year Racing“ atstovo vairuojamas kartingas pramušė apsauginę sienelę, o pilotas siekdamas išvengti smūgio į vairą pasirinko skrydį iš kartingo. Tik, deja, nusileisti pavyko ant galvos. Akimirką stojo tyla, kol visi įsitikino, kad Elyga sveikas, ir emocijos pradėjo lietis per kraštus. Pirmasis ginti komandos draugo stojo Yes, užsipuolęs paskui važiavusį rookie. Verta paminėti, jog rookie tame pačiame rate sustojo ir atbėgo į incidento vietą. Rookie ginti suskubo fotografas Ycka, įamžinęs akimirką, kai šį stumia Hamletas. „Mano ir kitus tris kartingus skyrė metro atstumas“,- kirtus finišo liniją prisiekinėjo Hamletas. „Visi trys kartingai susikabino ir niekas nieko negalėjo padaryti, kol Elyga nesitrenkė į sienelę“,- kaltę prisiėmė kitas „Vabalai Racing“ atstovas Expertas. Antra vertus, skirstant taškus visos aistros liko tik tarp pilotų ir nevirto nuobaudomis. A važiavimą laimė Andalas, paskui jį finišo liniją kirto Hamletas.

Atkakli kova iki paskutinių metrų papuoštų bet kurią lenktynių seriją. GO-1 – ne išimtis. Tik pirmoji trijulė tvirtina, jog jau prieš prasidedant paskutiniam ratui buvo susitaikę su užimamom vietoms. Kita vertus, lyderių trejetas languotą vėliavėlę kirto traukinuku. Pirmąją pergalę iškovojęs Seismo dėkojo Elygai, jog šis ne visiškai sudaužė kartingą. „Lenktynių viduryje tikėjausi, jog kas nors mane aplenks, tačiau pasiteisino gynybinė taktika“,- džiaugėsi Seismo. Pirmas tarp pralaimėjusių liko Arka. Hamletas džiaugėsi paskutine vieta ant podiumo. Tiesa, „Vabalai Racing“ atstovas kartą buvo nusiritęs iš lyderių tarpo į rikiuotės galą. Antra vertus, lenktynėms perkopus į antrąją dalį jis vėl pradėjo kilti pilotų rikiuote aukštyn. Abu kartus Hamletui teko suremti kartingus su čempiono titulą ginančiu Yes. „Kaip bebūtų keista, dvikova su Yes buvo itin korektiška“,- stebėjosi Hamletas.

Vaizdas trasoje iš žiūrovų tribūnos dažnai priminė agresyvias bulių kautynes. Turbūt ne veltui net VVK sekantį etapą žadėjo skirti kelias prevencines SDQ nuobaudas – atšaldyti pilotų azartą. Verta priminti, jog GO-1 `ame įsigalėjusi diktatūra, ar nebus jos skirtos AF1`o varžovams. Bet kokiu atveju, pasibaigus spalio 11 vyksiančioms lenktynėms žiūrovų lauks dar nematytas emocijų lietus.

2008 Rugsėjo 29 d. 09:49

Pataisa:
"Antrojo etapo B važiavime, akimirka lyderio pozicija pasimėgavęs mprincas netrukus buvo aplenktas keturių varžovų. " - mprincas nevaziavo B vaziavime...

O siaip straipsnis geras, kaip visad ;)

2008 Rugsėjo 29 d. 10:29

Ir as ipaishytas i kazkokia samokslo teorija :D Nu bet smagu anyway. Aciu Edui!

2008 Rugsėjo 29 d. 11:47

Geras straipsniukas :).
Siek tiek ,kaip visada, ipaisyta samokslo teoriju, netikslumu, bet nuo to skaitytojams tik smagiau :).

Edaz - kad kalte prisiimti, reik buti kaltam :). As tau pasakiau,kad net nezinojau, kad Hamletas buvo uz manes, bei kad susikabino kartingai - todel niekas nieko nebegalejo padaryti :). O susikabino pirmi Rookio ir Elyga kartingai,as buvau isorineje puseje, lasas kaip pastebejai sukasi i kaire, taigi sukant toliau lasu isikabinau i ciuoziancius rookio ir elygos kartingus ir tapome 3-se kaip traukinukas... O Hamletas, kad buvo netoliese pamaciau tik is foto poto :)

2008 Rugsėjo 29 d. 12:11

„Kaip bebūtų keista, dvikova su Yes buvo itin korektiška“ - kas cia keisto, juk negaliu vienu metu buti svarios bei saugios kovos propaguotojas ir buliu kautyniu dalyvis :)
Tuo labiau, kad ir HaMLeT (beje - su gimtadieniu! :D) yra vienas didziausia patirti turinciu GO-1 dalyviu, suprantantis, kad racionalus vaziavimas galutiniame rezultate visada naudingesnis.

2008 Rugsėjo 29 d. 12:19

nu tikrai hamletas itikinamai nelaimejo b vaziavimo,vos ne vos uz keliu metru nuo manes visus berots 8 ar 9 ratus ,visa laika ziurejau i jo karto gala ir megavausi driftu kai jis skersuodavo :D man juk nebutina su zmogum lenktyniaut zinant kad jei ir busiu pirmas tai nieko nelems,vazaivau sau uz jo ir tiek nedarydamas baisiai daug klaidu :P

2008 Rugsėjo 29 d. 12:52

ege> O tai megaudavaisi 'ziuredamas i jo karto gala' ar cia klaidinanti formuluote? :D

HaMLeT> Ilgiausiu metu!!! :) :) :)

2008 Rugsėjo 29 d. 13:07

kaip ir hameltonas sekmadieni :)

2008 Rugsėjo 29 d. 13:42

lituano> tai jis ir yra HaMLeTonas :D

2008 Rugsėjo 29 d. 15:16

klaidingai supratote tamsta AF1 :P as teisingos kripties :D

2008 Rugsėjo 29 d. 23:26


Pakomentuosiu situacija su Lasho virsune. Tiesa, kaip AF1 sako, buvau prarades pozicija Elygai.
Bet kad ir kaip buciau norejes IKISTI ta kartinga i posukio vidu (ta padaryti galejau dar pries ivaziuodamas i lasa, BET nepagalvojau!)
to nepadariau ir vaziavau (deja) kartu su Elyga isorineje posukio dalyje ir net priesingai galvojau paiimti kup isoresne
posukio trajektorija tikedamasis rasti ji letesni iseinant is Eskes.. Bet panasu kad vabalu komandos atstovai
nenoreju laukti palankesniu momentu ir vaziuodami labiau vidine posukio dalimi mus su Elyga kartingo kampu ishstume
va ir visa matematika. Kas kaltas? Kaltas tas kas vaziavo labiau vidine dalimi ir turejo kontakta su mano tuo paciu
ir su Elygos kartingu! Butu labai smagu pamatyti tas nuotraukas kurias padare YCKa su SAUPAU foto kamera.. Galetume
visi objektyviai ivntertinti situacija.. O siaip labai gaila del incidento, grazus vaziavimas buvo, kovingas,
tikiuosi dar tokiu turesime ir nesukelsime vieni kitiems avaringu situaciju. PEACE.

2008 Rugsėjo 30 d. 08:21

Is nuotraukos, deja, nesimato nieko, del ko galima butu kazka nubausti. Ir foto bus availa*** netrukus, kai tik SAUPAU jas suruos.

2008 Rugsėjo 30 d. 09:49

Na, sioje situacijoje turetu galioti SR 7.2 punktas.. "incidento atveju visą atsakomybė atitenka lenktynininkui, kuris paskutinis prisijungė prie dviejų lenktynininkų kovos. ". Belieka issiaiskinti ta trecia.

2008 Rugsėjo 30 d. 10:37

Gerai butu gauti vaizdo irasa jei yra is kartodromo :). Kiek as atsimenu, tai 3 prisijunges buvau as :).
Bet rookiui atrodo , kad as pirmas buvau isijunges, niu labai keista :)...

Nors pasiskaicius aprasyma to kas ivyko, jau ir taip viskas aisku, kas buvo isorineje puseje, o kas dar tik bande "paimti kuo isoresne posukio trajektorija..." - kur jau buvo MYR ir VABALU atstovai :).

Nu zodziu. dabar tai vistiek jau dzin :). Svarbiausia bunant laso viduje, nesistenkti imti kuo isoresnes trajektorijos, jei salia yra jau kiti pilotai - patarimas ateiciai - o vaziuoti esamoje trajektorijoje - kartingas salia kartingo...


2008 Rugsėjo 30 d. 11:52

... o jei tavo traektorija yra zole - atleisti akseleratoriu, o ne bandyti islikti ir pan...

2008 Rugsėjo 30 d. 20:37

Is savo puses galiu pasakyti tik tiek, jog mano manymu tai buvo lenktyninis incidentas ir gerai, jog niekas nebuvo nubaustas.

Smagus etapas buvo ;] nauja tvarka tikrai ivede didesne rezultatu ivairove.

2008 Spalio 01 d. 11:38

HeMLet> jei sakai kad lenktyninis, tai kodel mano kartas buvo stumiamas ant zvyro ir dar papildomai (kai to maza buvo isslysti i barjerus) dar gavo smugi!!??

2008 Spalio 01 d. 12:12

Nu bet ir smagumynai pas jus... :D

2008 Spalio 01 d. 12:49

nes del didelio greicio, smeleto asfalto ir kartingu susikabinimo visi 3 kartingai isslydo, o ne vienas buvo ismustas.

2008 Spalio 01 d. 13:20

tam stadziai yra, kad neslidineti ir kolegu neistumineti ;)

2008 Spalio 01 d. 14:41

o kas tai yra tas mistinis kartingų susikabinimas ir kaip jis įmanomas, kai visas kartingas apjuostas geležiniais šarvais ? Kažką jūs čia svaigstat

2008 Spalio 01 d. 14:52

Taip, svaigsta visi :) gerb Saupau...arba svaigsta tik vienas :). Tikrai nera jokios galimybes susikabinti, nes sarvai yra sarvai :), jie tokie tvirti ir tarp ju nera jokiu tarpeliu i kuriuos galetu ilysti kito kartingo sarvas :).

http://picasaweb.google.lt/motorsportas/GO18GP1#5247686762838891378

2008 Spalio 01 d. 14:57

a nu, jo, gal... :)

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983