„Lotus“ paskelbė nenaudosianti dvigubos DRS sistemos ir šio savaitgalio Italijos GP lenktynėse, dar kartą atidėdama šios naujovės debiutą – šį kartą iki Singapūro GP etapo.
Komandos, jau ne kartą bandžiusios įtaisą penktadienio treniruočių metu, nuomone, Monzos trasoje šis išradimas nesuteiktų didelės naudos, todėl pradėti jį naudoti jau šiame žiede nebūtų protingas žingsnis.
„Esu labai tikras, kad jos nenaudosime, nes Monza yra Monza. Čia reikia kitokios aerodinaminės konfigūracijos“, – pastebėjo „Lotus“ ekipos vadovas Ericas Boullier.
Primename, kad kai kurių specialistų nuomone, „Lotus“ pasirinktas sprendimas yra labai sudėtingas – papildomas galinio sparno apipūtimas ir prispaudžiamosios galios sumažinimo efektas įjungiamas ne kartu su pagrindine DRS sistema, kaip „
Mercedes“ bolido atveju, o tik pasiekus tam tikrą oro srauto specialiame vamzdelyje tėkmės greitį.
Komandos sprendimą, kaip praėjusią savaitę rašė „Auto Motor und Sport“, jau spėjo nukopijuoti „Mercedes“, praėjusį penktadienį Belgijoje išbandžiusi trigubą DRS – savo jau nuo sezono pradžios naudojamo dvigubo įtaiso ir varžovų sukurtos naujovės hibridą.
Prie dvigubos DRS, įvairių šaltinių duomenimis, dirba ir „
McLaren“ bei „Red Bull“ komandos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).