„Lotus“ komanda rytoj darbą Sakhiro (Bahreinas) trasoje pradės vėliau nei norėtų, kadangi yra priversta laukti dalių, kurios turi būti atskraidintos iš ekipos bazės Enstone (Didžioji Britanija).
Už E22 bolido vairo šiandien sėdęs Pastoras Maldonado nuvažiavo tik 26 ratus. Dėl problemų, susijusių su pavarų dėže, sportininkas trasoje buvo sustojęs kelis kartus.
„Deja, bet po pietų susidūrėme su problemomis, kurios buvo susijusios su pavarų dėže“, – sakė „Lotus“ operacijų trasoje vadovas Alanas Permane.
„
Renault“ padarė nemažą pažangą spresdama programinės įrangos bei energijos kaupimo problemas. Taigi, šiuo atveju, judame į priekį. Mes nustamėme gedimus, kurie buvo susiję su pavarų dėže, tad dabar laukiame dalių iš Enstono.“
„Žinant kokį atstumą jos turi įveikti, rytoj greitai trasoje nepasirodysime. Tačiau tikimės ir toliau daryti pažangą, kai tik išvažiuosime į trasą.“
Pirmą kartą šią savaitę už „Lotus“ bolido vairo sėdęs P. Maldonado teigė, jog „Renault“ variklis jam nerimo nekelia.
„Mes niekada neturėjome didelių problemų su varikliu“, – kalbėjo P. Maldonado.
„Vis dar bandome apsiprasti su variklio nustatymais, elektronika. Visa tai yra normalu. Visos komandos tai daro.“
„Žinoma, su „Mercedes“ varikliais yra įveikta daugiau ratų nei su „Renault“. Tačiau kol kas sunku vertinti situaciją, kadangi savo bolidą bandome tik trečia diena ir kol kas neturėjome jokių didelių problemų su varikliu.“
„Mes pašalinome tam tikrus gedimus, tačiau grįžus į trasą susidūrėme su kitomis problemomis. Manau, kad tai gera komanda, kuri žino ką reikia daryti. Tad tikimės patobulėti.“
[gallery id=1035 rand=rand]
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).