Kompiuterių lustų trūkumas, privertęs pasaulio automobilių gamintojus atsisakyti milijonų automobilių gamybos planų per pastaruosius dvejus metus, mažėja. Visgi transporto priemonių kompanijoms tai kainuos naujas ir nuolatines išlaidas.
Abiejų pramonės šakų vadovai teigia, kad tai, kas anksčiau buvo „karo patalpos operacijos“, skirtos lustų trūkumui valdyti, tampa įterptomis transporto priemonių kūrimo ypatybėmis. Dėl to rizika ir kai kurios išlaidos buvo perkeltos automobilių gamintojams
Pokyčiai reiškia esminį pokytį automobilių pramonei: didesnės išlaidos, daugiau praktinio darbo kuriant lustą ir daugiau kapitalo įsipareigojimų mainais už geresnį jų lustų tiekimo matomumą, teigia vadovai ir analitikai.
Lustų gamintojams vis dar besivystanti partnerystė su automobilių gamintojais yra sveikintina ir pavėluota. Daugelis puslaidininkių vadovų rodo pirštą į automobilių gamintojų nesupratimą, kaip veikia lustų tiekimo grandinė, ir nenorą dalytis sąnaudomis ir rizika, didžiąją pastarosios krizės dalį.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |