M. Arrivabene užsipuolė J. Allisoną (81)

M. Arrivabene užsipuolė J. Allisoną
logo Liepos 09 d. 12:34, Ferrari

„Ferrari“ komandos vadovas Maurizio Arrivabene pareiškė, kad ne „Mercedes“ technikos direktoriui Jamesui Allisonui spręsti apie Kimio Raikkoneno ir Sebastiano Vettelio profesionalumą.

Po lenktynių Didžiojoje Britanijoje, kurios antrą kartą šiame sezone prasidėjo „Mercedes“ ir „Ferrari“ komandų pilotų avarija, „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas televizijos eteryje pacitavo komandos technikos direktoriaus žodžius, neva šis susidūrimas nebuvo atsitiktinis.

„Jameso Allisono žodžiais, tai buvo padaryta arba specialiai, arba tai – neprofesionalumas“, - pareiškė T. Wolffas.

Pats J. Allisonas tokio pasisakymo viešai nekomentavo, tačiau buvęs jo viršininkas (Allisonas „Ferrari“ dirbo 2000-2005 ir 2013-2016 metais) Maurizio Arrivabene griežtai jį sukritikavo.

„Jei jis tikrai taip pasakė, tai jam dėl to turėtų būti gėda, todėl, kad jis daug metų dirbo Maranelle ir pasiėmė iš Maranello labai daug pinigų, - sakė Arrivabene „Sky Italia“ eteryje. – Jis turi mokėti pralaimėti. Be to, mes esame Anglijoje, kur mus dažnai moko džentelmeniškumo. Kodėl jam nepradėti nuo savęs.

Mane tai erzina. Kas yra neprofesionalus? Kimis? Kas jis toks, kad galėtų spręsti, ką pilotas turi daryti prie vairo? Dar suprasčiau, jei jis pats kada nors būtų lenktyniavęs.

Visų pirma, jam reikėtų pažiūrėti į telemetriją ir pamatyti, kad jų pilotas labai blogai startavo ir prarado dvi pozicijas. Kimio startas buvo labai geras – mes turime telemetriją – todėl jis atsidūrė priešais Hamiltoną. Noriu visiems priminti, kas įvyko Kinijoje tarp Vettelio ir Verstappeno – juk tada niekas nė žodžio nepasakė“.

Į klausimą, kodėl Allisonas taip griežtai sureagavo į Raikkoneno ir Hamiltono susidūrimą, Arrivabene atsakė: „Todėl, kad jis pralaimėjo namų lenktynes. Štai ir viskas. Tai buvo labai įdomi kova, kuri patiko žiūrovams. Bus ir kitų kovų, kuriose „Mercedes“, tikėtina, laimės“.

Komentarai (81)


AF1
| Liepos 14 d. 09:28
Hallelujah! :)
Vytispagonia
| Liepos 14 d. 05:49
Karaliux
| Liepos 13 d. 23:50

ir dar iš punkto 38.4 ir tada viskas galutinai aišku, kad per Stop and go dirbti su mašina negalima, nebent padėti užvesti, jeigu užgeso atliekant baudą
Whilst a car is stationary in the pit lane as a result of incurring a time penalty under Article 38.3(d) above it may not be worked on. However, if the engine stops it may be started after the time penalty period has elapsed.

Jo šitas 38.4 viską paaiškina....buvau neteisus
ziurovas f1
| Liepos 14 d. 00:07
viskas cia ok. ziurintims f1-sios taisykles elementariai aiskios,net kart dasuto is n bandymo (ar atsiprase tik ant ko uzstume?). su red speed sunkiau.....
Karaliux
| Liepos 13 d. 23:50
ir dar iš punkto 38.4 ir tada viskas galutinai aišku, kad per Stop and go dirbti su mašina negalima, nebent padėti užvesti, jeigu užgeso atliekant baudą
Whilst a car is stationary in the pit lane as a result of incurring a time penalty under Article 38.3(d) above it may not be worked on. However, if the engine stops it may be started after the time penalty period has elapsed.
Karaliux
| Liepos 13 d. 23:35
Vytispagonia
| Liepos 13 d. 22:10

a) A five second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit stop
position for at least five seconds and then re-join the race. The relevant driver may
however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of
the race. In such cases five seconds will be added to the elapsed race time of the driver
concerned.
b) A ten second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit stop
position for at least ten seconds and then re-join the race. The relevant driver may
however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of
the race. In such cases ten seconds will be added to the elapsed race time of the driver
concerned.
In both of the above cases the driver concerned must carry out the penalty the next time he
enters the pit lane and, for the avoidance of doubt, this includes any stop the driver makes
whilst a VSC or safety car procedure is in use.
c) A drive-through penalty. The driver must enter the pit lane and re-join the race without
stopping.
d) A ten second stop-and-go time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit
stop position for at least ten seconds and then re-join the race
Kiek leidžia mano anglų kalbos ir teisės žinios, lieku prie savo ankstesniame poste išdėstytos savo nuomonės (nors irgi buvau železnai įsitikinęs, kad aptarnauti bolido stop go metu negalima:)

Perskaityk dar kartą, tai kas parašyta tarp punktų B ir C. Tai reiškia, kad A ir B baudas gali atlikti tiesiog atlikdamas savo sekantį planinį sustojimą kai tu keiti padangas ir pnš, tuo tarpu C ir D tas negalioja
Vytispagonia
| Liepos 13 d. 22:10
AF1
| Liepos 13 d. 21:46

Jei as teigiu kazka, dazniausiai todel, kad tuo esu tikras. Visa kita yra 'mano nuomone'.
Siuo konkreciu atveju tai nera mano nuomone, o FIA F1 Sporting Regulations, article 38.3.d.

a) A five second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit stop
position for at least five seconds and then re-join the race. The relevant driver may
however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of
the race. In such cases five seconds will be added to the elapsed race time of the driver
concerned.
b) A ten second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit stop
position for at least ten seconds and then re-join the race. The relevant driver may
however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of
the race. In such cases ten seconds will be added to the elapsed race time of the driver
concerned.
In both of the above cases the driver concerned must carry out the penalty the next time he
enters the pit lane and, for the avoidance of doubt, this includes any stop the driver makes
whilst a VSC or safety car procedure is in use.
c) A drive-through penalty. The driver must enter the pit lane and re-join the race without
stopping.
d) A ten second stop-and-go time penalty. The driver must enter the pit lane, stop in his pit
stop position for at least ten seconds and then re-join the race
Kiek leidžia mano anglų kalbos ir teisės žinios, lieku prie savo ankstesniame poste išdėstytos savo nuomonės (nors irgi buvau železnai įsitikinęs, kad aptarnauti bolido stop go metu negalima:)
AF1
| Liepos 13 d. 21:46
Jei as teigiu kazka, dazniausiai todel, kad tuo esu tikras. Visa kita yra 'mano nuomone'.
Siuo konkreciu atveju tai nera mano nuomone, o FIA F1 Sporting Regulations, article 38.3.d.
Norge
| Liepos 13 d. 18:39
AF1
| Liepos 13 d. 16:47

Stop and Go nuobaudos metu draudziama prisiliesti prie automobilio - jokiu padangu keitimu, juolab. Sporting Regulations 38.3.d.

O tos 5 ar 10 sec time penalties yra visai kas kita, atbuvus laika - gali daryt ka nori.

kiek as atsimenu, tai butent 100% taip ir yra kaip aprasei. keistos tos ilgos diskusijos, nes tai 2 visiskai skirtingi baudu tipai. jei kas turi info, kad pakeite, tai bukit mieli imkit ir parasykit normaliai - nuo kada ir ka pakeite. gali buti, kad daugelis primirso ta stop and go todel, kad ja itin retai skiria - jau turi buti kaip reikalas privirta koses, kad ja gautu :)
AF1
| Liepos 13 d. 18:29
Nematuojant kitu IQ prasau paaiskinti kur yra klaida ar netikslumas.
EičJey
| Liepos 13 d. 16:58
AF1
| Liepos 13 d. 16:47

Stop and Go nuobaudos metu draudziama prisiliesti prie automobilio - jokiu padangu keitimu, juolab. Sporting Regulations 38.3.d.

O tos 5 ar 10 sec time penalties yra visai kas kita, atbuvus laika - gali daryt ka nori.

Vidutinis f-1.lt lankytojų IQ per mažas, kad suprasti.. :D Žiūriu net labai aiškiai paaiškinus nesupranta dauguma..