M. Binotto: apmaudu dėl Ch. Leclerco (41)

M. Binotto: apmaudu dėl Ch. Leclerco
logo Balandžio 14 d. 12:42, Ferrari

Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto pakomentavo ekipos sprendimus Kinijoje vykusiame „Grand Prix“ etape.

Po trečiojo „Formulės-1“ etapo apmaudas apėmė perspektyvųjų pilotą Charlesą Leclercą, kuriam buvo įsakyta į priekį praleisti bendražygį Sebastianą Vettelį, tačiau vėliau šiam sulėtėjus, jau nebuvo leista susigrąžinti prarastos pozicijos.

„Jei monakietis jaučia apmaudą, jis tikrai tam turi teisę. Kitą sykį galbūt tai taps jo privalumu.

Suprantu, ką dabar galvoja Charlesas, apmaudu dėl jo. Tiesiog tuo metu „Mercedes“ pilotai važiavo sparčiau, o mes stengėmės suteikti šansą Sebastianui išlaikyti tokį patį greitį.

Nenorėjome suteikti pranašumo vienam iš savo atstovų, darėme tai, kas buvo svarbu komandai toje lenktynių fazėje“, - aiškino M. Binotto.

Italas taip pat pakomentavo „Mercedes“ pasirodymą:

„Varžovai nuo penktadienį buvo vis greitesni ir šiandien pranoko visus priešininkus. Manau, jog tokiu būdu mums taip pat reikia žvelgti į čempionatą - juk kiekvienos lenktynės bus skirtingos, o kai bolidai pernelyg nesiskiria, gali susiklostyti įvairios situacijos.

Nežinome, kodėl šiandien mes važiavome lėčiau, reikės analizuoti duomenis ir ruoštis Baku etapui.“

Komentarai (41)


ddt
| Balandžio 16 d. 18:31
YZF
| Balandžio 15 d. 21:15

Kaip suprantu, kai pries faktus nera argumentu, tada bandoma nusukti i asmeniskumus? Tipine raudonuju taktika. Daznai cia pasitaikanti. #nieko #naujo.

Tu bent suvoki, kad net ir normaliose diskusijose tu taškaisi kažkokiais savo kompleksais, dėl kurių kilmės aš nesiruošiu gilintis, bet tiesiog siūlau pačiam susimąstyt.
YZF
| Balandžio 15 d. 21:15
ddt
| Balandžio 15 d. 17:31

Busiu dekingas, jei idesi bent minimalias pastangas pradeti rasyti taip, kad ne taip dvoktu nesipraususiu muzhiku.

Kaip suprantu, kai pries faktus nera argumentu, tada bandoma nusukti i asmeniskumus? Tipine raudonuju taktika. Daznai cia pasitaikanti. #nieko #naujo.
vaidas0023
| Balandžio 15 d. 18:45
Klepsidra
| Balandžio 15 d. 12:45

bet kad pats LEC ta sako: Charles Leclerc says his long second stint in the Chinese Grand Prix was a ploy by Ferrari to try to help his Formula 1 teammate Sebastian Vettel catch Valtteri Bottas.

Skaiciau, bet cia tik jo nuomone, tikiu kad uz toki komentara jis gavo derama atsakyma is vadovybes.. pats logiskai pagalvok, ar budamas ju vietoje tokia nesamone darytum? Cia LEC politikuoja arba nzn labai abejuoju del jo tiesos
ddt
| Balandžio 15 d. 17:31
YZF
| Balandžio 15 d. 12:19

Iki pat pitstopo niekur nenutolo. Iki pitstopo. Sita vieta supranti?

Busiu dekingas, jei idesi bent minimalias pastangas pradeti rasyti taip, kad ne taip dvoktu nesipraususiu muzhiku.
Klepsidra
| Balandžio 15 d. 12:45
vaidas0023
| Balandžio 15 d. 12:35

As netikiu kad LEC uzlaike tam, kad jis galetu Botta uzlaikyti, cia net tame logikos nera, netikiu, kad jie tai turejo galvoje... tiosiog tai visikai nelogiska! Ji perlaike trasoje, del to prarafo greiti, o ne del to kad paskui seba vaziavo... vet logiskai i prieki praleido, nes jis rode siek tiek geresni laika, tai logiska.. panasu greiti jie turejo, viskas ok... Lec buvo perlakkytas trasoje, cia didziausia beda..

bet kad pats LEC ta sako: Charles Leclerc says his long second stint in the Chinese Grand Prix was a ploy by Ferrari to try to help his Formula 1 teammate Sebastian Vettel catch Valtteri Bottas.
vaidas0023
| Balandžio 15 d. 12:35
Klepsidra
| Balandžio 15 d. 11:56

didziausia beda yra, kad uzsiima nesamonem trecias lenktynes is eiles, kai tuo tarpu Mercedes renka pergales. priminsiu, kad po triju etapu pernai Mercedes turejo lygiai 0 pergaliu. kai jau pavys Mercedes, gali zaisti, kas bus auksciau, o dabar daro cirka del 3 vietos.

As netikiu kad LEC uzlaike tam, kad jis galetu Botta uzlaikyti, cia net tame logikos nera, netikiu, kad jie tai turejo galvoje... tiosiog tai visikai nelogiska! Ji perlaike trasoje, del to prarafo greiti, o ne del to kad paskui seba vaziavo... vet logiskai i prieki praleido, nes jis rode siek tiek geresni laika, tai logiska.. panasu greiti jie turejo, viskas ok... Lec buvo perlakkytas trasoje, cia didziausia beda..
YZF
| Balandžio 15 d. 12:19
ddt
| Balandžio 14 d. 21:39

Iš pradžių taip, paskui pamažu nutolo, tiek dėl taktinių sprendimų, tiek ir dėl didesnio pastovumo. Kad jų greitis buvo labai artimas vienas kitam, tas tiesa.

Iki pat pitstopo niekur nenutolo. Iki pitstopo. Sita vieta supranti?
Klepsidra
| Balandžio 15 d. 11:56
vaidas0023
| Balandžio 15 d. 11:50

Didziausia klaida, kad ne praleido i prieki, o velai i boksus nusiunte!!! Apkeisti reikejo netgi anksciau po 5 ratu

didziausia beda yra, kad uzsiima nesamonem trecias lenktynes is eiles, kai tuo tarpu Mercedes renka pergales. priminsiu, kad po triju etapu pernai Mercedes turejo lygiai 0 pergaliu. kai jau pavys Mercedes, gali zaisti, kas bus auksciau, o dabar daro cirka del 3 vietos.
vaidas0023
| Balandžio 15 d. 11:50
Didziausia klaida, kad ne praleido i prieki, o velai i boksus nusiunte!!! Apkeisti reikejo netgi anksciau po 5 ratu
Klepsidra
| Balandžio 15 d. 11:47
Nerijus Stakutis2045656555462097
| Balandžio 15 d. 06:39

Bet visa esmė yra ta, kad SV vistiek negalėjo kovot dėl 1 ar 2 vietos, o LC dėl šito "labai vykusio" sprendimo iš 3 nusirito į 5 vietą. Jeigu būtų bent likęs 4 tada niekas čia per daug ir nereikštų pretenzijų, bet dabar sumainė 3 ir 4 pozicijas į 3 ir 5, net darželinukas manau sugebėtų paskaičiuoti kuris variantas geresnis.

nepilk druskos ant zaizdos - matai, kad kai kuriems per sunku suskaiciuoti. geriau uzsiimti kazkokiom mistinem ratu laiku ir aplinkybiu analizem. kazkodel tu analiziu Melburne (kai situacija buvo atvirkscia pilotu atzvilgiu) nekiso
×

F-1.lt pulsas