M. Binotto dėl pralaimėjimo Kanadoje apkaltino C. Sainzą (15)

M. Binotto dėl pralaimėjimo Kanadoje apkaltino C. Sainzą
logo Birželio 20 d. 09:26, Ferrari

Monrealyje Carlosas Sainzas nuvažiavo bene pačias geriausias lenktynes šiame sezone, bet nugalėti Kanados GP nesugebėjo. Iš pradžių jis suklydo kvalifikacijoje, parodydamas tik trečią laiką. Kaip tvirtina „Ferrari“ vadovas Mattia Binotto, Sainzas antrą kartą suklydo jau lenktynėse, kai jis turėjo paskutinį šansą aplenkti pirmavusį Maxą Verstappeną.

„Carlosas jaučiasi labiau užtikrintas prie naujo bolido vairo, jis geriau tvarkosi su darbu nei sezono pradžioje, - pasakojo M. Binotto. - Jis buvo labai greitas ir mes žinojome, kad kai tik jis aplenks Fernando Alonso, tai galės pakovoti dėl pergalės. Pikta, kad mes Kanadoje buvome greitesni, tačiau tik 0,1-0,2 sek. rate, o to buvo mažai.

Manau, kad Sainzas brangiai sumokėjo už šeštadienio kvalifikaciją, o tai pavirtina seną taisyklę apie tai, kad visą savaitgalį reikia važiuoti idealiai.

Prieš pabaigą Sainzas atakavo, bet jam kiekvienai atakai reikėdavo apie dviejų ratų pasiruošimo. Gaila, bet paskutiniame bandyme jis suklydo viename iš posūkių ir tai neleido jam pasinaudoti paskutiniu šansu“.

Kitą „Ferrari“ pilotą – Charlesą Leclercą, kuris startavo iš paskutinės eilės ir pasiekė net penktosios vietos, M. Binotto labiausiai gyrė.

Šį savaitgalį Charlesas buvo besivejančio vaidmenyje, bet mums buvo svarbu uždirbti kuo daugiau taškų, - sakė M. Binotto. - Ir mes tikrai į komandos kraitį įdėjome daug taškų, o tai buvo svarbu, nes reikėjo įrodyti, kad mes turime ne daugiau patikimumo problemų nei kitos komandos.

Mašinos patikimumas niekada nėra garantuotas. Mes žinojome, kad praėjusiame etape turėjome problemų, kurias stengėmės kuo greičiau išspręsti.

Žinojome, kad Leclercui Monrealyje svarbiausia bus kantrybė ir mokėjimas išlaukti. Bet pakliuvęs į bolidų „traukinį“, kai kiekvienas naudojo DRS, jis kartais negalėjo aplenkti. Todėl esame patenkinti jo penkta vieta“.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2022 sezono taškai: 228
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau
„Circuit Gillles Villeneuve", Monrealis
Trasa: „Circuit Gillles Villeneuve", Monrealis (Kanados GP)
Ilgis: 4,361 km Ratų skaičius: 70
Plačiau

Komentarai (15)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
NJ/
IP: 85ea135 | 06/22 21:59 Atsakyti
Pralaimejimo? Apkaltino? Rimtai?
Triple
IP: aff2de7 | 06/21 10:54 Atsakyti
MNM
06/20 14:43

Jus tokiu shh portalu virstate. Uzdedate nesamoninga antraste, kuri neatspindi straipsnio turinio.

Su teksto suvokimu sunkoka? Straipsnyje nera parasyta “Kaltinu Sainz del to ir ano” ir vaikai pasimete kas vyksta.
Aiskiai pasake, kad rimciau nepakovojo del pirmos vietos de Sainz klaidos kvalifikacijoje ir dar turejo kazkiek sansu aplenkti paskutiniame rate, bet vel Sainz klaida paskutiniame posukyje.
Kęstutis
IP: fea13ab | 06/21 08:39 Atsakyti
Kai klysta pats Binoto tai jam galima o kiti neturi teisės 🙃
ogis
IP: a6d2e3c | 06/21 02:13 Atsakyti
butu uzdeje soft saizui jei butu tureje,bent taip manau bet jei turejo ir nedejo tai ner ka ir besakyt,siaip tiek vieno tiek kito bandymai aplenkt varzovus kurie neturejo galimybes naudot drs o ferarri su drs niekaip neglejo lenkimu atlikt tai rodo kad kazka reik daryt su greiciu tiesiosiose,nes taip jau ne pirmos lenktynes kai uzstringa ir neturi jokios greicio persvaros net aktyvavus drs
Zdarovas
IP: f2231bd | 06/20 18:39 Atsakyti
klaida tai paciu ferrariu taktiniai sprendimai. apart taktikos tai ne italams-karstakosiams sprendimus prieminet... galejo sainzui uzdet soft ir butu tikrai aplenkes ta verstapena.
YZF
IP: 20135ae | 06/20 17:53 Atsakyti
O ka Leclerkas 40 ratu negalejo aplenkti Ocono tai jau viskas gerai?
mariusis
IP: 7ad5add | 06/20 17:18 Atsakyti
Aha, kai susimovei su pirmu straipsniu, kiši kitą. Vajei vajei, kai apgailėtinas esi.
Apakes23
IP: fefb9f4 | 06/20 16:20 Atsakyti
Nū tikras Haris poteris, reikia džiaugtis kad pilotas nors be ballsų, bet ištraukia P2 iš komandos verto darbo p5, patys su savo strategiją padavonojo viena sustojimą, tada viską pastate ant SC, plius saugos automobilio sustojimo metu lėtai aptarnavo, ėjo į pitus +10s, isvaziavo - 3s, kai teoriškai 9s turėjo užtekti.
SmoothOperator
IP: 26667e4 | 06/20 15:55 Atsakyti
mariusis
06/20 15:23

Straipsnio nuo blogos antraštės neskiri?

mariusis
IP: 6ae4b68 | 06/20 15:23 Atsakyti
SmoothOperator
06/20 14:38

Cia gal mariusis straipsnius pradejo rasyti?

Straipsnio nuo blogos antraštės neskiri?
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas