M. Binotto: negalima visko paaiškinti vien saugumu

M. Binotto: negalima visko paaiškinti vien saugumu
logo 2022 Rugsėjo 12 d. 13:08, Pirelli

Labiausiai aptariama tema po Italijos GP etapo Monzoje buvo paskutinių ratų įvykiai. Lenktynininkai juos praleido paskui saugos automobilį, kurio išvažiavimo priežastimi buvo Danielio Ricciardo techninis gedimas ir jo sustojimas trasos kelkraštyje.

Ir nors atrodė, kad laiko atnaujinti lenktynėms buvo pakankamai, „McLaren“ bolido šalinimas užtruko, o ratu atsiliekančių sportininkų sugrąžinimui į pagrindinį ratą paprasčiausiai nebuvo laiko. Todėl lenktynės buvo užbaigtos „neutralizacijos“ režimu – paskui saugos automobilį.

Situaciją dar paaštrino ir tai, kad išvažiavęs į trasą saugos automobilio vairuotojas Berndas Maylanderis užėmė vietą ne prieš lyderį Maxą Verstappeną, o prieš trečią vietą užimantį George'ą Russellą.

Sirgaliai liko labai nepatenkinti tokia varžybų baigtimi, kadangi tai atėmė gana menkus „Ferrari“ šansus pakovoti dėl pergalės. Italų komanda taip pat kritiškai įvertino lenktynių direkcijos darbą.

Mattia Binotto nuomone, pats direkcijos požiūris į iškilusią situaciją buvo teisingas, tačiau realūs veiksmai užtruko smarkiai per ilgai.

„Nemanau, kad po šios situacijos reikia pradėti kalbas apie taisyklių keitimą, - kalbėjo „Ferrari“ vadovas. - Panašius momentus mes jau svarstėme, beje, labai detaliai, po pernai metų Abu Dabio įvykių.

Toje diskusijoje dalyvavo FIA, „Formulė-1“ ir komandos. Mes priėjome susitarimų, kad dabartinis formatas yra optimalus ir jį verta išsaugoti. Todėl nemanau, kad Monzoje tai įvyko dėl netobulų taisyklių“.

Binotto pratęsė: „Labai nusivyliau tuo, kiek ilgai jiems užtruko sprendimų priėmimas. Galvoju, kodėl jie laiku peletone nesurado pirmaujančios mašinos?

Taip pat man neatrodo, kad visa tai galima paaiškinti tuo, kad tai buvo daroma dėl sportininkų ir maršalų saugumo. Suprantama, kad paskui saugos automobilį pilotai negali važiuoti maksimaliu greičiu. Jie turi ir nustatytą minimalų rato įveikimo laiką.

Jis kaip tik specialiai yra nustatytas dėl to, kad darbus trasoje būtų galima atlikti saugiai, net jei pro šalį ir važiuoja pilotai. Taigi, pačios taisyklės yra geros, tačiau mums neaišku, kodėl sprendimai buvo priimami taip lėtai ir ilgai“.

Į klausimą, ar jis priima FIA pasiteisinimą, kad Ricciardo automobilyje užsikirto pavarų dėžė, dėl to nebuvo galima „McLaren“ bolido nuridenti į šalį, Binotto atsakė: „Atrodo, kad taip. Suprantu, kad situacija buvo sudėtinga.

Bet vis tiek buvo galima geriau tvarkytis išvažiavus saugos automobiliui – surinkti mašinų karavaną ir atlikti restartą. To nebuvo padaryta.

Manau, kad būtent tai ir buvo pagrindinė problema. Jokių taisyklių keisti nereikia, su jomis viskas tvarkoje. Bet taisykles reikia tinkamai panaudoti“.
Keista pabaiga atėmė iš „Ferrari“ šansą pakovoti dėl pirmosios po 2019 m. pergalės namų trasoje. Kabėdamas apie tai, kaip galėjo užsibaigti lenktynės, jei būtų duotas pakartotinis startas, M. Binotto kalbėjo: „Manau, kad teisėjams reikia geriau dirbti dėl „Formulės-1“ interesų ir šou kokybės. Esmė visai ne „Ferrari“ ir tifozių elgesyje. Aš nežinau, kaip galėjo užsibaigti lenktynės.

Maxas Verstappenas turėjo patį greičiausią automobilį ir naujesnes padangas. Bet jei kalbėti apskritai, teisėjams reikėjo pasistengti kuo greičiau atnaujinti lenktynes, kad pilotai turėtų progą pakovoti.

Pagrindinis nusivylimas po Monzos yra tas, kad jie labai ilgai priiminėjo sprendimus. Todėl galvoju, kad direkcija prastai susitvarkė su darbu. Tai nėra gerai ir ateityje reikia lanksčiau pažiūrėti į tokius momentus“.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2024 sezono taškai: 151
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983