M. Binotto: neskubėčiau daryti išvadų (2)

M. Binotto: neskubėčiau daryti išvadų
logo Birželio 07 d. 10:44, Ferrari

Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto įvertino komandos pasirodymą pirmoje sezono dalyje ir pareiškė, kad titulo likimas dar nenuspręstas...

  • Kaip jūs galite įvertinti sudėtingą sezono pradžią jūsų komandai?
  • Aš palaukčiau iki metų pabaigos prieš darant kokias nors išvadas – jos gali būti visai kitokios, ką mes matėme pirmoje sezono dalyje. Šį sezoną mes pradėjome taip pat, kaip ir praėjusį, ne ką blogiau. 2018 metų antroje pusėje mūsų mašina buvo ne tokia konkurencinga lyginant su „Mercedes“, o dabar mes už tai mokame. Pozicijos čempionate yra griežtos „Ferrari“ – Bahreine mes galėjome iškovoti dublį, kitoks rezultatas galėjo būti Baku, bet mūsų tikslas pasilieka toks pats – aplenkti visus.
  • Kokias silpnas vietas turi mašina?
  • Jų yra daugiau nei viena. Mūsų bolidas blogai dirba su šių metų padangomis, kurios smarkiai pasikeitė lyginant su praėjusiu sezonu. 2018 metais mums tekdavo kovoti su jų perkaitimu, tuo tarpu kai dabar problema – kaip įšildyti padangas iki darbinės temperatūros. Monake su pačiomis minkščiausiomis sudėtimis mes buvome greiti net po 10 ratų, kai įprastai padangos prarasdavo efektyvumą jau po vieno rato.
  • Padangos su kur kas plonesniu darbiniu sluoksniu buvo naudojamos praėjusį sezoną keturis kartus. Kodėl jūs tada neišmokote su jomis dirbti? Ar nauja padangų konstrukcija buvo naudinga tik „Mercedes“?
  • 2019 metų pavyzdžio padangos skiriasi nuo pernykščių ne tik darbiniu sluoksniu, bet ir savo konstrukcija. Tikrai, praėjusiais metais mes nesugebėjome iki galo suprasti, ko reikėtų dirbant su 2019 m. pavyzdžio padangomis. Bandymuose Abu Dabyje buvo pristatytas galutinis variantas, bet tuo momentu SF90 bolido ypatumai dar nebuvo aptarinėjami. Kai dėl klausimo, ar tiko naujos padangos mūsų varžovams, ar ne, tai aš nenoriu to aptarinėti.
  • Ar stabilumas – „Mercedes“ komandos sėkmės paslaptis?
  • Jie stiprūs tiek techniškai, tiek technologiškai. Aš norėčiau mus palyginti su 1996-1997 metų „Ferrari“, kai mes turėjome jauną ir augančią komandą. Dabar mes vėl jauni, alkani pergalių ir esame besivejančių vaidmenyje. Aš matau daug bendro su tuo periodu.
  • Ar dabartinė „Ferrari“ yra panaši į Michaelio Schumacherio laikų ekipą?
  • Aš pasakyčiau „taip“, todėl, kad mes turime norą nugalėti, aistrą ir talentą. Aš apgailestauju dėl tokios sezono pradžios, bet reikia toliau tikėti komanda. Aš žinau, kad mes daug ko prašome iš mūsų sirgalių, kurie yra nusipelnę daugiau, bet šiandien mums kaip niekada reikia jų kantrybės ir palaikymo.
  • Galbūt jums trūksta Michaelio Schumacherio?
  • Ne, mes turime šaunią pilotų porą. Iš vienos pusės boksų – patyręs Sebastianas Vettelis, iš kitos – jaunas ir greitas Charlesas Leclercas.
  • Kokių žingsnių „Ferrari“ imasi, norėdama pagerinti situaciją?
  • Nuo sausio komandoje vyksta reorganizacija. Mes daugiau nebeturime klasikinės horizontalios struktūros. Mes nustatėme 4-5 rodiklius, kurie bus orientyrai skirtingose srityse. Aš jau vertinu informaciją ir galvoju apie ateitį. Ne už kalnų naujas 2021 metų reglamentas. Mašinos bus radikaliai kitokios, atsiras biudžetų ribojimai – visa tai privers mus peržiūrėti tam tikrus gamybinius procesus.

Komentarai (2)


MercedesAMG
| Birželio 07 d. 19:24
Žinoma neskubek daryt, Su tavo atėjimu Ferrari zinksi atgal dėjo.
Rimvydas Rozenas_2
| Birželio 07 d. 16:49
Aiškiai pasake-lecler jaunas ir greitas o vetelis tai tik patyres :D
×

F-1.lt pulsas