Mattia Binotto šiandien paskelbė, kad pasibaigus šiems metams jis pasitrauks iš „Ferrari“ komandos vadovo posto.
Po daugiau nei savaite trukusių kalbų apie tolimesnę italo ateitį, „Ferrari“ priėmė M. Binotto sprendimą palikti ekipą.
Teigiama, kad italas komandos vadovu liks iki šių metų gruodžio 31 d., o vėliau bus paskelbta, kas jį pakeis vadovo poste.
„Nusprendžiau baigti bendradarbiavimą su „Ferrari“. Palieku mylimą kompaniją, kurios dalimi buvau 28 metus, su ramybe, kurią suteikia įsitikinimas, kad įdėjau visas pastangas siekdamas užsibrėžtų tikslų. Palieku vieningą ir augančią komandą“, - teigė M. Binotto.
„Stiprią komandą, kuri, esu įsitikinęs, pasirengusi siekti aukščiausių tikslų ir kuriai linkiu viso ko geriausio ateityje. Manau, kad šiuo metu žengti šį žingsnį yra teisinga, kad ir koks sunkus man buvo šis sprendimas. Norėčiau padėkoti visiems „Gestione Sportiva“ žmonėms, kurie kartu su manimi dalijosi šia kelione, kupina sunkumų, bet ir didelio pasitenkinimo.“
Gandai apie M. Binotto pasitraukimą ėmė sklisti dar prieš Abu Dabio GP. Tuo metu buvo kalbama, kad italą komandoje gali pakeisti dabartinis „Alfa Romeo“ ekipos vadovas Fredericas Vasseuras. Tačiau „Ferrari“ iki šiol tokius gandus neigė.
Kalbama, kad M. Binotto manė, jog „Ferrari“ pirmininkas Johnas Elkannas ir generalinis direktorius Benedetto Vigna jo visiškai nepalaiko ir yra nusivylę tuo, kad komanda ir Charlesas Leclercas šiemet iškovojo antras vietas, todėl jis pasiūlė atsistatydinti ir atsistatydinimas buvo priimtas.
B. Vigna padėkojo M. Binotto už pastangas, įdėtas per visą tą laikotarpį, kurį jis praleido „Ferrari“ komandoje.
„Norėčiau padėkoti Mattia už jo didelį indėlį per 28 metus, praleistus „Ferrari“ komandoje, ir ypač už tai, kad per pastaruosius metus jis sugrąžino komandą į konkurencingą padėtį“, - sakė B. Vigna.
„Esame stiprioje padėtyje ir manau, jog galime įveikti naujus iššūkius bei iškovoti pagrindinį prizą automobilių sporte. Visi čia, „Scuderia“ ir platesnėje „Ferrari“ bendruomenėje, linki Mattia sėkmės ateityje.“
Panašu, kad Ferrari problema yra ne specialistai, ne italai, o viršūnės. Patys manau jauciat, kai tenka bendrauti su darbuotoju darbe dirbanciu darba ir kai darbuotojas nuotaikoj dirbantis, nes jam patinka.
Nematau, jog kažkur būčiau rašęs, kad kažkas prieš kažką mai... skaityti daugiau
Bet tai, kad tas pats Vaseuras. Ka su juo pasieke Alfa komanda? Nieko ... skaityti daugiau
pasikeisti gali, bet ne per vienus metus. bet tas vadovas turi buti su... skaityti daugiau
Bet komandos vadovas tik nuo 2019 metu.
pasikeisti gali, bet ne per vienus metus. bet tas vadovas turi buti su... skaityti daugiau
O tu nuosirdziai manai, kad kazkas pasikeis ten atejus kitam vadovui? ... skaityti daugiau
kas svarbiausia tas techninis skyrius sugeba bolidus kurti, bet kas buvo siemet strategijos skyriuje?> Binoto visiskai neva;lde situacijos lenktyniu metu. choasas. siaip ziuredamas main kamera daznai bunu pajunges dar kokius 2-3 onboardu, vienas is ju visada is Leclerc bolido, tai prisiklauses tokiu juokingu pokalbiu.. :)) inzinierius pastoviai klausineja piloto to, ko jis negal zinoti ir pasakyti, nes neturi info . pzv Hamiltonas 7x cempionas ir jam yra pasakoma konkreciai " box now" ir kad ir jis kazka bando papriestaraut, jam yra atsakoma trumpai - |"box now", Ferrari vyksta diskusijos su pilotu. nzn kaip su Sainz budavo, bet Lelcecrc budavo apkrautas bereikalingais klausimais ir kautesi neryztingumas is strategu. tasku isvaistyta belekiek.o dar nesugebejimas konkreciai parinkti Nr statusu pradzioj sezono. aisku veliau ir technika nebepalaike RBR lygio, bet vadovas sitose akivaizdziose vietose , lenktyniu metu, nekontroliavo situacijos. Manau Vaseuras turetu buti tinkamesnis zmogus . bent jau komandos kontroleje.