Buvęs „Formulės-1“ pilotas
Martinas Brundle, kuris dabar komentuoja šias varžybas per „Sky Sports“ kanalą, savo bloge apibendrino Bahreino etapo rezultatus.
M. Brundle: „Bahreino lenktynės po trumputį, bet užtikrintai įeina į geriausių sezono lenktynių sąrašą. Prie dirbtinės šviesos šis autodromas atrodo labai įspūdingai, o už pagrindinės tribūnos žiūrovams siūloma begalė kitokių pramogų. Žinoma, kad praeis dar daug metų, kol publika čia bus tokia pat gausi kaip, tarkime, Silverstoune,
Spa ar Monzoje, tačiau Bahreino etapą ištikimi F-1 sirgaliai jau privalo įtraukti į būtinų aplankyti etapų sąrašą.
Daugelis „Twitter“ naudotojų žiežirbas, kurias skleidė ant bolidų dugno pritvirtintos titano plokštelės, pavadino „nesąmone“, bet aš nesutinku su tokiu vertinimu ir manau, kad ši idėja visai pelnytai yra sugrąžinta į „Formulės-1“ lenktynes. Nors aš atsimenu, kaip buvęs FIA prezidentas Jeanas Marie Balestre skundėsi šiomis žiežirbomis, kol jų nepašalino.
Vienu iš ryškiausių „Formulės-1“ lenktynių epizodu buvo A. Sennos ir N. Mansello dvikova Barselonos tiesiojoje 1991 metais, kai iš po bolidų taip pat lakstė kibirkštys, davusios įspūdingą vaizdą. Dabar aš ilgai atsiminsiu Bahreino epizodą, kai Lewisas Hamiltonas, sugrįžęs į trasą po sustojimo boksuose, o už jo dėl pozicijos kovojo N. Rosbergas ir S. Vettelis – jie visi laidė žiežirbų pliūpsnius. Po lenktynių jau oro uoste D. Ricciardo man pasakojo, kad dabar, kai važiuoji arti paskui kitą bolidą, turi stebėti, kad tavo šalmo stiklinis dangtis būtų aklinai uždarytas, kitaip gali gauti žiežirbų į akis.
Lenktynės Sakhire nebuvo tokios šaunios ir įdomios kaip pernai, bet malonumą aš tikrai pajaučiau. N. Rosbergo atakos vertė širdį plakti greičiau – jis jautėsi pakankamai užtikrintai ir buvo pasiruošęs mesti iššūkį savo komandos kolegai. Treniruočių dieną žurnalistai atakavo jį, norėdami pasiaiškinimų tais klausimais, kuriuos Nico iškėlė Kinijoje. Dabar jam nėra ko prarasti, kadangi „Mercedes“ yra labiau susirūpinusi išaugusia konkurencija iš „Ferrari“ pusės.
„Mercedes“ per lenktynes pavyko pasiekti kur kas daugiau nei per penktadienio treniruotes, nes per jas atrodė, jog ilgose ratų serijose „Ferrari“ atrodo kur kas geriau nei net Malaizijoje, kur S. Vettelis laimėjo lenktynes, nes stojo vieną kartą mažiau nei kiti. O Bahreine jam tai nepavyko.
„Ferrari“ pilotai išskyrė „Mercedes“ sportininkus tiek lenktynių pradžioje, tiek ir ties finišu. Kai mes analizavome Hamiltono ir Vettelio geriausius kvalifikacijos ratus TV eteryje, aš stebėjausi tuo, koks mažas yra skirtumas, turint galvoje ir tai, kad „Ferrari“ savo mašinose tuoj įdiegs atnaujinimus.
V. Bottas sugrįžo į pernykštę formą ir nubaudė S. Vettelį už klaidas ir papildomą vizitą į boksus dėl pažeistos nosies, kai jis išlėkė iš trasos, nes jis laiko neatleido akseleratoriaus pedalo. Likusioje peletono dalyje labai aktyvios kovos nebuvo. D. Ricciardo visas lenktynes važiavo vienumoje, o ties finišu jam vėl sugedo
variklis. Ispanijoje jis jau turės ketvirtą variklį iš keturių, leistų per ši sezoną, o jau greitai prasidės baudos, dėl kurių jis praras nemažai pozicijų.
Daugelis sirgalių ragina FIA atsisakyti baudų tais atvejais, kai dėl to kalta yra komanda, tačiau toks siūlymas yra dvejopas. Įsivaizduokite, kad komanda gauna taškus ir už tai, kad jos pilotas paskutiniuose ratuose sudaužo bolidą – juk tame komandos kaltės nebūna.
Du pilotai atsidūrė po „presu“ – D. Kvyatas ir P. Maldonado. Jiems abiem tikrai reikės ramių lenktynių Barselonoje. „Toro Rosso“ geri rezultatai tikrai nepadeda Kvyatui, o Maldonado daro daug klaidų ir kontaktuoja su kitais lenktynininkais, bet reikia atsiminti, kad venesueliečio rėmėjų pinigai sudaro didesnę dalį „Lotus“ komandos biudžeto. Abu jie tikrai galėtų pasirodyti kur kas geriau.
Beje, vienintelis pilotas, kuris dabar nejaučia jokio presingo yra L. Hamiltonas. Jis tiki savo jėgomis, yra atsipalaidavęs bei sėkmingas – jis jau pakeliui į trečiąjį savo titulą. Devynias iš dešimties paskutinių „pole“ pozicijų jis pavertė pergalėmis, bet jis yra pakankamai protingas ir supranta, jog Rosbergas ir vaikinai iš „Ferrari“ nuolat lips jam ant kulnų, todėl lengvų sekmadieninių pasivaikščiojimų tikrai laukti neverta“.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).