M. Brundle: iš Leclerco galima laukti siurprizų

M. Brundle: iš Leclerco galima laukti siurprizų
logo 2019 Rugsėjo 11 d. 11:41, Ferrari

Buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas, „Sky Sports“ komentatorius Martinas Brundle suvedė lenktynių Monzoje rezultatus, kurios užsibaigė antrąją Charleso Leclerco pergale.

„Monzoje mes pamatėme intriguojantį trilerį su pasakišku finalu. Charlesas Leclercas tarsi primena veikėją iš Hario Potterio, tačiau kovoje jis labai geras ir protaujantis, kaip gera ir jo „Ferrari“ mašina, kurią jis nuvedė prie pergalės milijonų tifozių akyse...

Startavęs iš „pole“, jis išsaugojo lyderystę pirmame posūkyje, o likusiuose 53 ratuose priešinosi stipriems varžovams iš „Mercedes“ – du lenktynininkai prieš vieną po to, kai jo komandos draugas Sebastianas Vettelis išlėkė iš trasos suklydęs ir gavo baudą, nesaugiai sugrįžęs į trasą.

Iš pradžių pagrindiniu Charleso varžovu buvo Lewisas Hamiltonas. Jis padarė viską, ką galėjo, atrodė, jog potencialiai brito mašina yra greitesnė. Leclercas užtikrintai gynėsi, kartais ant leistinumo ribos –po manevro 2 posūkyje, kai jis išstūmė Lewisą iš trasos stabdymo zonoje, bet Charlesui užteko atsipirkti įspėjamąja juodai-balta vėliava, o ne 5 sek. bauda, kurią praėjusiais metais gavo Maxas Verstappenas už analogišką pažeidimą kovoje su Valtteri Bottu.

Gali būti, kad jei tai įvyktų kitose trasose ar su kitais teisėjais, Charlesas gautų baudą. Bet aš palaikau idėją „leiskime pilotams kovoti“, jei ji yra naudojama sistemiškai, o lenktynininkai tuo nepiktnaudžiauja.

Lewisas būtų kovojęs iki pabaigos, bet kova sujauktame oro sraute paskui Leclerco mašiną greitai suardė jo padangas. Bottas pasikeitė padangas 8 ratais vėliau ir palaipsniui mažino atsilikimą nuo lyderių.

Atrodė, kad Lewisui teks į priekį praleisti komandos draugą, kad šis pabandytų pakovoti su Leclercu, bet britas per vėlai stabdė 1 posūkyje ir perdavė iniciatyvą. „Mercedes“ gailesčiui, Charlesas buvo labai greitas Parabolica bei pagrindinėje tiesiojoje ir neleido varžovams priartėti.

Leclercas padarė keletą neesminių klaidų, įskaitant 1 posūkio nukirtimą, bet Bottas nukirto jį svarbesniu momentu, tuo susilpnindamas spaudimą.

Charlesas laimėjo lenktynes, aplenkęs Valtteri finiše 0,8 sek, o jo kolega Sebastianas nusileido ratu ir finišavo tik 13-tas. Kai po lenktynių laukiau galimybės paimti interviu iš nugalėtojo, Vettelis praėjo šalia, net nepažvelgęs į Leclercą, kuris buvo laimingų komandos darbuotojų apsuptyje. Tai svarbi jam santykių su komanda iš Maranello diena ir dabar Sebastianas jau turi 9 baudos taškus – dar trys ir jam teks praleisti lenktynes.

Susikaupk, Sebastianai, tu gali pasirodyti kur kas geriau...

Hamiltonas pasikeitė padangas lenktynių pabaigoje, norėdamas iškovoti tašką už geriausią ratą. Likus 7 etapams iki sezono pabaigos, jis atsiplėšė nuo varžovų dviejų pergalių ekvivalentu, šeštasis pasaulio čempiono titulas yra beveik jo kišenėje.

„Red Bull“ bei „Ferrari“ paeiliui konkuruos su „Mercedes“ skirtingose trasose, bet apskritai, turint galvoje mašinų efektyvumą bei patikimumą, Hamiltonas ir „Mercedes“ yra stipresni.

Renault“ puikiai praleido savaitgalį, finišavę 4 ir 5 vietose – šių bolidų aerodinamika gerai tiko greituminiam Monzos pobūdžiui. „McLaren“ uždirbo vos 1 tašką per du paskutinius etapus, kova tarp šių ekipų dėl 4 vietos Konstruktorių įskaitoje bus labai įtempta.

Alexas Albonas nuvažiavo dar vienas geras lenktynes prie „Red Bull“ vairo, ypač antroje distancijos pusėje. Po išlėkimo į žvyrą po itin optimistinio bandymo aplenkti Carlosą Sainzą pirmajame Lesmo ir baudos už Magnusseno lenkimą už trasos ribų, jis sugebėjo atsilošti.

Maxas Verstappenas prie antrosios „Red Bull“ vairo startavo iš galo po jėgainės keitimo, o finišavo 8-tas – paskutinis iš tų, kurie nepralaimėjo lyderiui ratu. Jis galėjo pasiekti daugiau, jei antrą savaitgalį paeiliui neapgadintų mašinos pirmajame posūkyje. Aš mačiau, kad jis stengėsi elgtis atsargiai, tačiau jam užsiblokavo galiniai ratai.

Antonio Giovinazzi uždirbo keletą taškų namų lenktynėse „Alfa Romeo“, finišavęs 9-tas. Kol kas aš nelabai gerai pažįstu Antonio, bet aš mačiau jo mamą, kuri akcijos „Aston Martin Pirelli Hot Lap“ rėmuose nuvažiavo ratą, pasakydama, kad ji visiškai nekalba angliškai. Tikiuosi, kad jai patiko ratas aplink Monzą.

Žinau, kad daugelis buvo nepatenkinti grūstimi kvalifikacijos finale. Prisimindamas apie tai, kad pilotai neprivalo vykdyti antrojo bandymo kvalifikacijos finale, mes visi su nekantrumu laukėme, kuo užsibaigs kova dėl „pole“. Šių metų mašinos turi didesnį priešpriešinį pasipriešinimą ir jei kvalifikacijoje jūs važiuojate optimaliu atstumu paskui varžovą, pranašumas gali išaugti iki pusės sekundės rate. Todėl niekas nenorėjo važiuoti pirmas, kad nepadovanotų pusės sekundės varžovui.

Sezono europietiškoji dalis užbaigta, iki sezono pabaigos beliko 7 išvažiuojamieji etapai. Stebėtinai greitai jis prabėgo. Turint galvoje tai, kad Leclercas šiemet galėjo nugalėti Bahreine, Austrijoje ir Vokietijoje, kartu su jo pergalėmis Spa ir Monzoje, mūsų dar gali laukti siurprizai“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983