M. Hughesas: „Mercedes“ Monake bus labai greiti

M. Hughesas: „Mercedes“ Monake bus labai greiti
logo 2019 Gegužės 25 d. 11:57, Daimler

Britų ekspertas Markas Hughesas atkreipė dėmesį į tai, kad „Mercedes“ komandai pavyko likviduoti silpnąją vietą, kurią turėjo pasaulio čempionų ekipa ankstesniais metais ir tai turėtų jiems padėti ne tik Monake, bet ir kitose sezono lenktynėse.

„Mercedes“ Achilo kulnu anksčiau būdavo greitis lėtuose posūkiuose. Mašinų, sukurtų Braklyje, ratų bazė tradiciškai yra kiek ilgesnė nei pas varžovus, dėl to bolido valdymas prie nedidelių greičių būdavo kiek prastesnis nei pas „Ferrari“ ir „Red Bull“.

Tačiau šiais metais „Mercedes“ jau neturi tokios problemos – atvirkščiai, buvę trūkumai ne tik pašalinti, bet ir „Red Bull“ ir „Ferrari“ komandoms iškilo sunkumų su prispaudžiamąja jėga prie mažų greičių.

Per treniruotes Monake „Mercedes“ lenktynininkai buvo greičiausi iš visų, Lewisas Hamiltonas aplenkė Valtteri Bottą visai nedaug, o suomio pranašumas prieš Sebastianą Vettelį sudarė net 0,7 sek.  Beje, abu savo greičiausius ratus nuvažiavo tada, kai jų mašinų padangos jau nebuvo idealios būklės.

Vettelis savo greičiausią ratą nuvažiavo per 1:11.881 sek. kiek anksčiau, kai trasos būklė buvo kiek kitokia, todėl rezultatas, galimai, buvo maždaug 0,3 sek. prastesnis. Charlesas Leclercas sugadino padangas ir dėl to greičiu neblizgėjo, nors pirmoje treniruočių sesijoje atrodė, kad jis yra truputį greitesnis nei komandos draugas. Vis dėlto „Mercedes“ 0,7 sek. pranašumas, regis, parodo realų vaizdą apie ekipų pajėgumą.

Savo ruožtu „Ferrari“ buvo maždaug 0,6 sek. greitesni už „Red Bull“, tačiau „Ferrari“ bei „Mercedes“ turi galimybę padidinti jėgainių galią, o „Honda“ varikliai kol kas tokio režimo neturi.

Atrodo, kad naujas aerodinamikos reglamentas stipriau atsiliepė „Ferrari“ bei „Red Bull“ mašinoms su jų trumpesne ratų baze nei ilgesnės bazės „Mercedes“. Ekspertų nuomone, W10 sugebėjimas geriau susitvarkyti su judėjimo krypties keitimu susijęs su pakabos geometrijos ypatumais, o tai leidžia geriau apkrauti mašiną įvažiavimo į posūkį fazėje.

Priekinė pakaba nustatyta taip, kad esant maksimaliam vairo pasukimo kampui prie nedidelio greičio, didėja vadinamasis reikas – važiuoklės išilginis pasvirimas trasos paviršiaus atžvilgiu. Atitinkamai padidėja ir priekinės bolido dalies prispaudžiamoji jėga.

Beje, to negalima laikyti unikalia sistema, kuri būdinga vien „Mercedes“: „Ferrari“ su panašiais sprendimais pradėjo eksperimentuoti dar 2017 metais, o „Red Bull“ tai naudojo pernai metų pabaigoje. Dabar šis pakabos geometrijos „fokusas“ yra naudojamas visų trijų „top“ komandų, o taip pat tai daro dar kelios ekipos.

Taigi, „Mercedes“ šiais metais dominuoja net ir tose trasose, kuriose anksčiau nusileisdavo varžovams, tarp jų – ir Monake ir ne vien dėl gudrios pakabos. Tai leidžia spėti, jog Vatteri Bottas ir toliau galės demonstruoti puikią sportinę formą, kuri išskiria suomį šiame sezone“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553