M. Isola: degradacijos lygį įvertinsime po treniruočių

M. Isola: degradacijos lygį įvertinsime po treniruočių
logo 2019 Kovo 13 d. 12:00, Pirelli

Skirtingai nuo miesto trasų Monake ar Singapūre, Melburno Albert-parko trasos rato konfigūracija yra tokia, kad lenktynininkai įveikia jį gana ritmiškai, čia nėra ryškaus pagreitėjimo ir stabdymo zonų derinimo, be to, yra keletas labai greitų posūkių.

„Pirelli“ Australijos GP etapui paruošė C2 (kietosios), C3 (vidutinės kietosios) ir C4 (minkštosios) padangas ir pagal supaprastintas padangų naudojimo taisykles, kurios galioja nuo šių metų, visuose čempionato etapuose bus naudojamos tik trijų rūšių spalvinis žymėjimas: baltas, geltonas ir raudonas.

„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola kol kas susilaiko nuo prognozių, iš pradžių norėdamas pažiūrėti, kaip padangos dirbs per realų lenktynių savaitgalį.

Mario Isola: „Mūsų padangų sudėtys C2, C3 ir C4, parinktos, pirmajam sezono etapui, pagal savo charakteristikas daugmaž atitinka pernykštes vidutines, minkštąsias ir ultraminkštąsias padangas. Tai turėtų leisti pilotams visose distancijos atkarpose agresyviai atakuoti nuo pradžios iki galo.

Bandymai Barselonoje praėjo labai produktyviai, mes esame patenkinti, jog 2019 metais padangos atitinka tuos tikslus, kuriuos mes sau kėlėme, stengdamiesi pasiekti optimalaus balanso tarp efektyvumo ir pasipriešinimo dėvėjimuisi.

Suprantama, kad išlieka visa krūva klausimų, atsakymus į kuriuos mes gausime tik po trečiosios treniruotės Australijoje – pavyzdžiui, koks bus degradacijos lygis per visą atkarpą. Dar vienas svarbus momentas yra tas, kad Melburne mes pamatysime, kaip veikia naujasis aerodinamikos reglamentas, ar jis leis padidinti lenkimų skaičių, kadangi suprasti tai bandymuose buvo neįmanoma“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983