Trys lenktynininkai, kurie pirmieji kirto finišo liniją Monako GP lenktynėse, įveikė distanciją su vieninteliu sustojimu. Varžybų nugalėtojas Lewisas Hamiltonas nuo minkštųjų padangų komplekto perėjo prie vidutinio kietumo, tuo tarpu kai į antrą poziciją išsiveržęs Maxas Verstappenas – prie pačių kiečiausių padangų. Iš dalies „Mercedes“ bei „Red Bull“ komandų taktikų skirtumas tapo labai įdomios kovos pretekstu, kurią penkiskart pasaulio čempionas vedė su 21 metų olandu iki pat lenktynių finišo.
„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Mes matėme itin įtemptą GP, kurį lydėjo neaiški situacija su oru ir visa tai pagražino įtempta dvikova tarp Hamiltono ir Verstappeno, kuri tęsėsi beveik visas lenktynes. Kova buvo tiek aštri, kad likus keliems ratams iki finišo tarp jų net įvyko kontaktas.
Hamiltonas labai efektyviai dirbo su padangomis, nors jo mašina turėjo minkštesnės sudėties padangas nei pagrindiniai varžovai. Jis net 66 ratus nuvažiavo su vidutinėmis padangomis, kurias užsidėjo vienintelio sustojimo metu, kurį komanda atliko saugos automobilio fazėje. Tai buvo lemiamas varžybų momentas.
„Ferrari“ sprendimas Sebastiano Vettelio mašinai uždėti pačios kiečiausios sudėties padangas leido šios komandos lyderiui užlipti ant podiumo, tuo tarpu kai Hamiltono mokėjimas labai taupiai dirbti su padangomis pelnė jam pergalę, kuria galėtų didžiuotis Niki Lauda“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |