Hiperminkštosios padangos pademonstravo labai aukštą efektyvumą Abu Dabyje, nors, antra vertus, dauguma pilotų patekti į kvalifikacijos finalą bandė su ultraminkštosiomis, kad galėtų vėliau stoti boksuose per lenktynes.
„Pirelli“ spėja, kad visi bandys rinktis vieno sustojimo strategiją, bet ankstyvas padangų keitimasis gali privesti prie to, kad pilotas pateks į grūstį, o Yas Marina trasoje tai gali tapti rimta problema.
„Pirelli“ lenktynių padalinio vadovas Mario Isola: „Antroji kvalifikacijos dalis buvo ypač parodomoji – daugelis pradėjo savo serijas su ultraminkštosiomis, bet ne visiems pavyko parodyti savo geriausią laiką su šiomis padangomis. Dėl to susiklostė įdomi situacija lenktynių pradžioje, kai Hamiltonas bus pirmas penketuke su ultraminkštosiomis, o likusi geriausio dešimtuko dalis startuos su hiperminkštosiomis.
Bus įdomu pažiūrėti, kiek skirtingos bus jų strategijos. Vieno sustojimo taktika turėtų būti pati greičiausia, bet daug kas priklausys nuo hiperminkštųjų dėvėjimosi lenktynių pradžioje su dideliu kiekiu degalų bakuose. Sebastianas Vettelis buvo vienintelis, kuris panaudojo du komplektus ultraminkštųjų antroje kvalifikacijos dalyje – matyt, jis nusprendė išsaugoti naują hiperminkštųjų komplektą lenktynėms.
Pilotams teks turėti galvoje žemėjančią trasos temperatūrą lenktynių eigoje – šis faktorius turės įtakos padangų dėvėjimuisi ir pataupę padangas, vėlesnėse lenktynių stadijose jie galės atakuoti stipriau.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |