Antroje lenktynių Monrealyje pusėje „Aston Martin“ komandos inžinieriai paprašė Fernando Alonso neatakuoti pilna jėga ir taupyti degalus. Iš karto po finišo ispanas sakė, kad nežino, su kuo buvo susijusi problema, kadangi komanda nepranešė jam smulkmenų.
Po lenktynių kalbėdamas su spauda, „Aston Martin“ vadovas Mike'as Krackas papasakojo, kad komanda paprašė Fernando taupyti degalus, kadangi įtarė problemą degalų sistemoje, tačiau jau po finišo paaiškėjo, kad pergyventa buvo be reikalo.
Mike'as Krackas: „Mes galvojome, kad turime problemą degalų sistemoje, bet nebuvome visiškai įsitikinę. Saugumo sumetimais mes paprašėme Alonso taupyti degalus ir važiuoti daugiau bolidui riedant. Kiek laiko dėl to buvo prarasta. sunku pasakyti, manau, kelios dešimtosios – gal viena ar dvi dešimtosios kiekviename rate“.
Atsakydamas į klausimą, kiek degalų liko Fernando bake po finišo, Krackas atsakė: „Pakankamai. Tai buvo saugumo priemonė. Renkantis tarp tikimybės visai nefinišuoti ar mažinti greitį, mes visada renkamės saugesnį variantą.
Mes galvojome, kad turime bėdų su degalų sistema, bet jos taip ir neiškilo. Nors telemetrija rodė, kad problema yra gana reali“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |