M. Masi: FIA ir „Pirelli“ išanalizuos situaciją su padangomis

M. Masi: FIA ir „Pirelli“ išanalizuos situaciją su padangomis
logo 2021 Spalio 11 d. 13:20, Daimler AG

FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi pakomentavo kelis epizodus, įvykusius per Turkijos GP etapą ir atsakė į kitus klausimus.

  • Ar galite pakomentuoti 5 sek. baudą, gautą Pierre'o Gasly už incidentą su Fernando Alonso, kuris įvyko pirmame lenktynių rate?

  • Sugrįžkime į šių metų pradžią, kai po aptarimo su lenktynininkais ir komandomis buvo priimtas sprendimas kur kas liberaliau vertinti įvykius pirmame rate ir vadovautis principu: „tegul jie kovoja tarpusavyje“. Bet jei kaltė yra grynai vieno sportininko, tai didelė tikimybė, kad už tai bus baudžiama teisėjų. Šiuo atveju teisėjai nusprendė, kad dėl šio incidento kaltas yra vien tik Gasly – už tai jam buvo „išrašyta“ 5 sek. bauda.

  • Būta teigimų, kad Sergio Perezas, kuris važiavo Gasly iš kairės pusės, nebuvo jau taip arti „AlphaTauri“ bolido, kad tai suvaidintų lemiamą vaidmenį šiame incidente, taigi, negalima tvirtinti, kad Galsy iš tikrųjų buvo užspaustas tarp dviejų kitų bolidų...

  • Visiškai teisingai. Būtent todėl šio įvykio analizė užėmė kiek daugiau laiko. Aišku, kad Perezas važiavo vidine trajektorija ir kai teisėjai išnagrinėjo visą turimą informaciją, incidento aplinkybės tapo visiškai aiškios ir buvo priimtas sprendimas dėl 5 sek. baudos.

  • Šeštadienį įvyko incidentas dalyvaujant F. Alonso, kuris, kaip kurių sportininkų ir komandų nuomone, buvo nusipelnęs baudos už tai, kad nepakankamai sumažino greitį dvigubų geltonų vėliavų fazėje. Tačiau Fernando nebuvo nubaustas – kuo tai galima paaiškinti?

  • Aš po to kalbėjausi tiek su teisėjais, tiek su „Alpine“ komandos vadovais ir viskas buvo tiksliai paaiškinta. Pasakysime taip: jei iš karto po to prasidėtų smarkus lietus ir Alonso užfiksuoti labai gerą rato įveikimo laiką, tai teisėjų sprendimas būtų visai kitoks. Bet faktai liudija apie tai, kad jis tomis aplinkybėmis nenuvažiavo rato su „ypatingu“ laiku. Tačiau norėdami išvengti panašių situacijų ateityje, mes planuojame viską išanalizuoti ir, gali būti, pakoreguoti kai kurias taisykles. Bet tai buvo viena iš tų situacijų, kurioje galima ginčytis, kad visi iš dalies nuvažiavo savo pirmuosius ratus galiojant dviguboms geltonoms vėliavoms, tačiau nepademonstravo reikšmingo rato įveikimo laiko, nes tuo momentu kaip tik buvo pirmieji ratai. Fernando buvo kaip tik tokioje situacijoje.

  • Po lenktynių Stambule kai kurių bolidų padangos buvo smarkiai susidėvėjusios ir „Pirelli“ vadovas Mario Isola sakė, kad dėl to galėjo kilti labai pavojingų reiškinių. Ar yra būdas išvengti panašios praktikos ir neleisti komandoms naudoti vieno komplekto padangų visoms lenktynėms. Ar FIA planuoja svarstyti šį klausimą ir kiek panašios situacijos gali būti pavojingos?

  • Visa atsakomybė yra ant pačių varžybų dalyvių pečių, t. y. komandos pačios turi priiminėti sprendimus. Tai liečia absoliučiai visas padangas. Konkrečiai šiose lenktynėse buvo naudojamos tarpinės padangos ir mums tikrai buvo įdomu, kuo komandos vadovavosi. Kaip visada, FIA bendradarbiaus su „Pirelli“, nes tokių situacijų, kokios buvo Stambule, mes nematėme seniai. Mes viską išanalizuosime ir padarysime išvadas – nuspręsime, ar reikia ką nors keisti taisyklėse.

  • Ar atkreipėte dėmesį į incidentą tarp Perezo ir Hamilono, kai Sergio buvo priverstas pravažiuoti per įvažiavimo į serviso juostą zoną?

  • Žinoma, atkreipėme dėmesį, tačiau taisyklėse vienareikšmiškai kalbama, kad iš kairės ribojančio stulpelio pusės būtina pravažiuoti tik tada, jei jūs ruošiatės važiuoti į boksus. Todėl šioje situacijoje kalbėti visai nėra apie ką. Du lenktynininkai dalyvavo labai įdomioje dvikovoje, po šio įvykio nė viena iš komandų neuždavinėjo jokių klausimų – nei „Red Bull“, nei „Mercedes“.

  • Apie tai, kad šiais metais įvyks lenktynės Katare, buvo pranešta visai neseniai. Ar jūs pareikalavote, kas šioje trasoje būtų atlikti kokie nors pakeitimai?

  • Taip, aš buvau Katare po Vengrijos etapo – beje, tada kai mes inspektavome šią trasą, oro temperatūra buvo ne mažesnė nei 46 laipsniai. Jie ten visiškai perdaro įvažiavimą į boksus, šis darbas jau užbaigtas ir vėl važiuosiu ten šią savaitę, prieš etapą Ostine. Taip pat Kataro trasoje montuojami nauji dvigubi kelkraščiai, visame trasos ilgyje statomos ir sienos iš automobilių padangų, ir Tecpro barjerai.

  • O ar boksų kiekis ten yra pakankamas?

  • Daugiau nei pakankamas. 40 – tai bazinis garažų skaičius ir kai mes ten buvome, jie baigė statyti dar 10 boksų. Taigi, Kataro trasoje iš viso bus 50 garažų.

"Istanbul Park", Stambulas
Trasa: "Istanbul Park", Stambulas (Turkijos GP)
Ilgis: 5,338 km Ratų skaičius: 58
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983