M. Masi: kodėl neveikė DRS?

M. Masi: kodėl neveikė DRS?
logo 2019 Gruodžio 02 d. 13:40, Virgin

FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi pakomentavo labiausiai ginčytinus Abu Dabio GP etapo epizodus...

  • Kodėl lenktynių pirmoje pusėje neveikė DRS?
  • Sugedo serveris, kuris apdoroja informaciją apie mašinų padėtį trasoje. Laiko atskaita toliau veikė gerai, o tą serverį mes iš karto išjungėme, kad būtų išvengta klaidų. Reikėjo jį atstatyti iš rezervinės kopijos ir įjungti tuo metu, kai mes buvome 100 proc. įsitikinę, jog jis teikia teisingą informaciją. Mes nenorėjome rizikuoti, todėl visiškai išjungėme DRS sistemą.
  • Kieno tai sistema. Kas yra už ją atsakingas?
  • Tai neturi reikšmės. Tai mūsų sistema, FIA ir FOM bendradarbiauja šiais klausimais.
  • Teoriškai, buvo galime apsieti be šio serverio, komandas skelbiant rankiniu būdu?
  • Grynai teoriškai. Kai kalba eina apie vieną bolidą, tai yra įmanoma, bet kai mašinų yra dvidešimt, tai duoti leidimus naudoti DRS ir kontroliuoti vykdymą yra neįmanoma. Geriau paprasčiausiai išjungti sistemą ir laukti momento, kada jis suveiks vėl.
  • Kada „nulūžo“ serveris?
  • Prie startą. Kai mes norėjome išjungti DRS prieš startą, serveris jau neveikė.
  • Tai atsitiko pirmą kartą?
  • Taip.
  • Kodėl prireikė net 17 ratų, kad sistema būtų atstatyta?
  • Reikėjo laiko, kad būtų atkurtas serveris iš rezervinės kopijos. Reikėjo įsitikinti, kad jis teisingai apdoroja informaciją. Po to mes leidome naudoti DRS.
  • Prieš lenktynių startą tapo aiškus pažeidimas Charleso Leclerco „Ferrari“ mašinoje – ar nereikėjo jo apskritai nušalinti nuo varžybų?
  • Mes turime tam tikrą procedūrą, kai iškyla panašūs klausimai ir jos reikia paisyti. Visų pirma, reikia leisti komandai pateikti savo argumentus. Likus 5 minutėms, kai reikėjo atidaryti išvažiavimą iš serviso zonos, tam paprasčiausiai nebuvo laiko.
  • Ar teisingai mes suprantame, kad komandos deklaruotas degalų kiekis neatitiko faktiškai surasto?
  • Teisingai.
  • Ar tai buvo atsitiktinis patikrinimas prieš startą?
  • Taip, pažeidimas buvo nustatytas tikrinant atsitiktinai. Degalus išsiurbė iš mašinos, pasvėrė ir pamatė skirtumą.
  • Komandos neprivalo naudoti visų leidžiamų 110 kg, jiems paprasčiausiai jums reikia pranešti, koks yra įpiltas jų kiekis?
  • Taip.
  • Su kiekvienomis lenktynėmis teisėjų sprendimai tampa vis labiau nenuoseklūs...
  • Aš negirdėjau, kad komandos skųstųsi dėl kokio nors nenuoseklumo. Su jomis mes glaudžiai bendradarbiaujame. Regis, kad visi jau pamiršo, kad Bahreine mes buvome surinkę visus ekipų vadybininkus bei pilotus ir pristatėme jiems koncepciją „leiskime pilotams kovoti“. Nuo to laiko ši koncepcija yra nuolat tobulinama dalyvaujant visoms pusėms – FIA, FOM, komandoms, lenktynininkams. Aptarimas bus tęsiamas ir tarpusezoniu.
  • Melburne jūs tapote FIA lenktynių direktoriumi po staigios Charlie Whitingo mirties. Jums patinka šis darbas?
  • Įvykiai Melburne labai nuliūdino mus visus. Manęs dažnai klausia apie patį blogiausią sezono įvykį – ir, be abejo, tai buvo Melburnas. Aš nesusitvarkyčiau su šiuo darbu be didelės FIA bendradarbių komandos, kuri man padeda, be mūsų partnerių iš „Formulės-1“ palaikymo. Man labai svarbu, kad mus palaiko visos 10 komandų, visi 20 pilotų. Naujiesiems metams aš sugrįšiu pas savo šeimą į Sidnėjų – su jais nesimačiau jau labai seniai. Man patinka šis darbas ir aš savo poste dariau viską ir šiais metais daug ko išmokau. Mes visi žinome, kiek sudėtingas yra šis sportas, bet man patinka tai, kuo užsiimu ir dėkoju visiems už palaikymą.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983