M. Masi: lenktynėse niekas neturėjo problemų su antru posūkiu

M. Masi: lenktynėse niekas neturėjo problemų su antru posūkiu
logo 2021 Birželio 21 d. 11:11, McLaren F1

Po Prancūzijos GP finišo FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi tradiciškai pakomentavo svarbiausius Paul Ricardo autodrome vykusių varžybų epizodus, kurie arba buvo aktyviai svarstomi dar prieš prasidedant GP, arba įvyko jau lenktynių Le Kastellete metu.

Pavyzdžiui, lenktynių direktorius buvo paklaustas, ar FIA žada tęsti tyrimą pagal išvadas, kurias padarė „Pirelli“ specialistai, išanalizavę avarijas, įvykusias Baku su Lance'o Strollo bei Maxo Verstappeno automobiliais, kai sprogo jų padangos.

„Tyrime po Azerbaidžano GP, kuris buvo atliktas „Pirelli“ ir FIA pajėgomis, taip pat dalyvavo ir dvi komandos, - sakė M. Masi. - Ataskaita buvo pristatyta, po jos buvo išleistos kelios specialios federacijos direktyvos. Be to, buvo įdiegta ne viena nauja procedūra, kurias mes jau matėme per savaitgalį Prancūzijoje.

Taip pat po praėjusio etapo bus tam tikrų patikslinimų, paremtų visų patirtimi, kurie, beje, gavo visų komandų pritarimą. Kai dėl padangų tyrimo, tai jis yra užbaigtas“.

Kai Sergio Perezas aplenkė Valtteri Bottą 49 rate Paul Ricarde, iškilo problemų dėl meksikiečio manevro teisėtumo ir teisėjai kurį laiką analizavo šį epizodą, bet nesiėmė taikyti jokių sankcijų. TV transliacijos metu tai buvo parodyta tik prabėgomis, todėl Masi turėjo paaiškinti tokio sprendimo logiką: „Incidentas, susijęs su Sergio lenkimu, buvo išnagrinėtas teisėjų ir jie nustatė, kad manevras buvo užbaigtas dar iki to, kai Perezo bolidas atsidūrė už trasos ribų.

Teisėjai taip pat nustatė, kad Perezas tikrai buvo išvažiavęs už trasos ribų, bet negavo jokio ilgalaikio pranašumo, todėl jokių sankcijų nebuvo imtasi“.

Lenktynių savaitgalio metu pilotai ir komandos skundėsi dėl kelkraščio konfigūracijos 2 posūkyje, kurie apgadino kelias mašinas ir M. Masi buvo paklaustas: kodėl šie kelkraščiai nebuvo išmontuoti?

„Šie kelkraščiai yra iš išorinės 2 posūkio pusės, o ypatingą nepasitenkinimą jais reiškė tik dvi komandos - „Red Bull“ ir „Mercedes“, - komentavo FIA lenktynių direktorius. - Mes išnagrinėjome situaciją – tame posūkyje yra ir kitokių saugumo elementų, tarp kurių ir kelkraščiai, kurie ten buvo ir 2019 metais, kai lenktynės čia vyko praėjusį kartą. Šie kelkraščiai yra už dviejų metrų nuo trasos krašto ir ant jų bolidas gali užvažiuoti tik tuomet, kai jis atsiduria visiškai už trasos ribų.

Penktadienį vakare po pilotų konferencijos mes nuvykome visi į antrą posūkį, dar kartą viską apžiūrėjome ir vėl įsitikinome, kad viskas yra tvarkoje. Bet svarbu kitkas: daugeliu atveju, ypač šiais metais, tiek iš komandų vadovų, tiek iš pačių lenktynininkų gauname pageidavimų su prašymais vietoje plačių saugumo zonų už trasos ribų montuoti betoninius, metalinius ar padangų atitvarus, kad trasos ribos „būtų saugomos fiziškai“.

Panašūs kelkraščiai kaip 2 posūkyje ir yra vienas iš šių „fizinių“ elementų. Suprantama, kad tokiose trasose kaip Monakas ar Baku sienos yra labai arti, tačiau ir ten yra montuojami aukšti kelkraščiai. Beje, verta pažymėti, kad per Prancūzijos GP niekas iš pilotų neturėjo problemų 2 posūkyje“.

Trasa: Paul Ricard Le Castellet, Prancūzija (Paul Ricard)
Ilgis: 3,813 km Ratų skaičius: 1
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983