Nors anksčiau pats Michaelis Schumacheris teigė, kad jo „
Ferrari“ automobilyje sugedo radiatorius, tačiau atidžiau ištyrę automobilį italų komandos mechanikai rado hidraulikos gedimą.
„Važiuodamas paskui
Fernando Alonso, pasigavau nuolaužą, kuri greičiausiai ir sukėlė radiatoriaus gedimą“, – savo pasitraukimą iškart po lenktynių paaiškino M.Schumacheris.
Hidraulikos problema neleido vokiečiui tinkamai perjunginėti pavarų iš aukštesnės į žemesnę, o dėl to jis nespėjo sustabdyti prieš vieną iš posūkių ir išlėkė iš trasos, vos neužkabindamas lenktynių lyderio „Renault“ piloto Fernando Alonso.
Po minėto incidento lenktynininkas pasuko į techninio aptarnavimo zoną ir, įvažiavęs į komandos garažą, baigė lenktynes.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).