Buvęs „McLaren“ komandos lenktynių inžinierius Markas Temple'as, dirbęs ir su L. Hamiltonu ir su F. Alonso, paprašytas palyginti šiuos du lenktynininkus sakė, kad dažnai sulaukia tokio prašymo ir visiems atsako tą patį.
„Turiu pridurti, kad lyginu L. Hamiltoną pirmuose 4-5-iuose jo karjeros F-1 metuose ir F. Alonso iš paskutiniųjų 4-5 jo karjeros metų. Kalbame apie skirtingų tarpsnių, tobulėjimo prasme, lenktynininkus, tačiau ir skirtumus, ir panašumus išskirti būtų galima,“ - pradėjo abu pilotus gerai pažįstantis, buvęs jų lenktynių inžinierius.
„Jeigu kalbėtume apie tai, kaip jie lenktyniauja ir kaip valdo bolidą, Hamiltonas gali demonstruoti šiek tiek geresnį tempą ir natūralų greitį, dėl to, kad sugeba su visomis bolido techninėmis galimybėmis pasiekti geresnių rezultatų dėl iš jo „išspaudžiamo“ greičio, viršijančio realias galimybes.“
„Jeigu kalbėtume apie panašumus - abu turėjo ir turi tą puikią savybę, kuri padeda lenktyniauti su bet kuriuo bolidu, kuris jiems gali būti pasiūlytas ir suvokti, kaip galima su juo pasiekti maksimumą, bet manau, kad Hamiltonas šioje vietoje taip pat šiek tiek pranoksta Alonso. Tai lemia demonstruojamas visiškas tobulumas ir preciziškumas, dėl kurių „ištraukiamos“ papildomos dešimtosios, kurios gyvybiškai reikalingos norint išlikti priekyje savo konkurentų, ir tai Lewisui suteikia pranašumą bendro demonstruojamo tempo kontekste prieš Fernando,“ - dėstė toliau mintis M. Temple'as.
„Alonso (vėlgi lyginu du visiškai skirtingą patirtį turinčius lenktynininkus) turėjo geresnį viso lenktynių vaizdo suvokimą, turiu omenyje jis matė viską kompleksiškai, o ne tik save, kaip vienintelį, nuo kurio priklauso lenktynių rezultatas. Buvo laikas, kai Lewisas tiesiog norėjo lenktyniauti ir negalvoti apie nieką kitą, o Fernando savo elgesiu demonstravo kiek kitokį suvokimą - jis norėjo apgalvoti visus kitus faktorius, turinčius įtakos lenktynių ir kvalifikacijos metu demonstruojamiems rezultatams tam, kad galėtų atlikti teisingus strateginius sprendimus, kelti teisingus ir savalaikius klausimus ir gauti atsakymus, kai Hamiltonas „medžiodavo“ tas kelias papildomas dešimtąsias viename rate ir kliaudavosi savimi.“
„Jeigu kalbėsime apie darbinę etiką, turiu paminėti esminį skirtumą. Hamiltonas daugiau galvodavo apie savo asmeninį pasirodymą, prisiimdamas asmeninę atsakomybę už pasirodymą lenktynėse ir mažiau domėdavosi tuo, su kuo dirba inžinierių komanda aerodinamikos ar bolido pakabos skyriuose, o Fernando daugiau investuodavo savo laiko į pokalbius su prie bolido tobulinimo dirbančia inžinierių komanda,“ - baigdamas pridūrė M. Temple'as.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |