M. Theissenas: nauja rikiuotės tvarka – atgaiva

M. Theissenas: nauja rikiuotės tvarka – atgaiva
logo 2009 Balandžio 22 d. 21:04, BMW
„BMW Sauber“ komandos vadovas Mario Theissenas pripažino, kad nauja rikiuotės tvarka yra tikra atgaiva „Formulės-1“ pasaulyje, tačiau pabrėžė, jog tai, kad sezono pradžioje komandos skirtingai interpretavo taisykles, pakenkė sporto interesams.
„Matyti naują rikiuotės tvarką – atgaiva, nors mes ir nesame laimėtojų pusėje“, - pareiškė Bavarijos automobilių gamintojo atstovas.
„Vis dėlto, jis („Renault“ komandos vadovas Flavio Briatore – red. past.) yra teisus sakydamas, jog bus sugaišta daug laiko ir pinigų, kol visos komandos ir vėl sugrįš į panašų lygį.“
„Tai neatitinka sporto interesų. Sportas yra įdomus ir žavus tik tuomet, kai visi žaidėjai laikosi tų pačių taisyklių. Turime kuo greičiau ir vėl sugrįžti į tokią padėtį.“
M. Theisseno teigimu, šiemet net ir mažiausia klaida gali lemti griūtį į rikiuotės galą. Būtent tai, „BMW Sauber“ komandos vadovo teigimu, ir nutiko šiai ekipai praėjusį savaitgalį Kinijoje.
„Yra keli faktoriai, kurių praėjusiuose sezonuose nebuvo. Jeigu pasižiūrėtumėte į rikiuotę, pirmą nuo paskutinės vietos skiria pusantros sekundės. Prieš kelis metus, tai buvo penkios ar net septynios, todėl mažiausia klaida nustatymuose ar važiuojant nustumia tave į rikiuotės galą“, - aiškino vokietis.
„Taip mums nutiko Kinijoje ir taip nutiko kitiems anksčiau. Fanams tai iš esmės patinka, kol žemyn nekrenta jų mylima komanda.“
Paklaustas, ar prastus „BMW Sauber“ rezultatus lemia tai, jog ekipa neturi dvigubo difuzoriaus, M. Theissenas su tuo nesutiko.
„Nesakyčiau, kad tai tik dėl difuzoriaus. Matome smarkiai svyruojančią kitų komandų formą, kas yra normalu, atsižvelgiant į naują reglamentą. Visi kiekvieneriose lenktynėse atsivežą patobulinimų. Nėra aiškaus vaizdo“, - teigė komandos vadovas.
„Ruošiame (naujovių – red. past.) paketą Barselonai (Ispanijos GP – red. past.). Bahreinui nieko ypatingo neturime, tačiau Barselonoje turėsime atnaujinimą. Vis dar kuriame paketą. Tai turės įtakos aerodinamikos elementams, tačiau nesu tikras, kaip toli nueisime kurdami difuzorių, ir kas į jį įeis“, - teigė specialistas.
„Tikrai neišnaudosime pilno potencialo. Dabar matome tik difuzorių kūrimo pradžią. Ateityje bus daugiau“, - pridūrė jis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144