M. Verstappenas: „Honda“ turi padaryti didesnę pažangą (17)

M. Verstappenas: „Honda“ turi padaryti didesnę pažangą
logo Birželio 26 d. 21:52, Red Bull Content Pool / Getty Images

Red Bull“ piloto Maxo Verstappeno teigimu, Prancūzijos GP parodė, kad „Honda“ iki šiol padarė nepakankamai didelę pažangą tobulindama savo jėgainę.

Pirmą kartą savo variklius atnaujinusi Azerbaidžane, „Honda“ į Prancūziją atsivežė trečios specifikacijos motorus, kurie buvo sumontuoti trijuose boliduose. Vienas iš jų buvo M. Verstappeno.

„Jau pirmame rate buvo galima pastebėti, kad greičiu nusileidome stipresniems varžovams. Net „McLaren“ pilotai buvo labai greiti tiesiosiose“, - sakė M. Verstappenas.

„Bolido balansas nebuvo prastas. Bet mums reikia didesnio pajėgumo iš bolido, kad galėtume rimčiau pakovoti su varžovais. Didesnės pažangos reiktų ir tobulinant variklį.“

„Nežinau kokius režimus naudoja „Renault“, bet įveikiant vieną greitą ratą jie yra tikrai stiprūs. Žinoma, vėliau jų tempas sumažėja ir jie nebekelia grėsmės. Tačiau įveikiant vieną greitą ratą mes tikrai galėtume būti stipresni.“

M. Verstappenas mano, kad Austrijoje, kur vyks kitos F-1 lenktynės, situacija bus panaši kaip ir Prancūzijoje.

„Nemanau, kad šį savaitgalį situacija bus geresnė. Bet pažiūrėsime kaip bus iš tikrųjų. Daug tiesiųjų ir mažai posūkių. Nesame labai stiprūs, tad nelabai kur turėsime įgyti pranašumą prieš varžovus.“

Komentarai (17)


deivec
| Birželio 27 d. 18:46
adameitas
| Birželio 27 d. 15:39

Tiesa sakant nesuprantu viso šito pamazgų pilimo ant RB. Negi čia viskas tik dėl to, kad Hondai su RB ir VS sekasi daug geriau negu su MCL ir Alonso? VS šiuo metu 4 įskaitoj (lenkia daugelio aukštinamą Leqlerq) o pati komanda tvirtai yra 3 vietoj. Tai yra maždaug toje pačioje vietoje kaip ir pernai. Žinant, kad tai tik pirmo bendradarbiavimo sezono pirma pusė rezultatai visai normalūs. Jau nekalbant kur Honda buvo pernai su Mclaren. Arba kur dabar yra ta pati Mclaren..

pritariu. Honda is esmes taip, ne Merc lygio...bet McLare+Honda vs RBR+Honda panasu kad geriau pastarasis
Bet faktas kad Hondai reikia pasitempti...visgi ne pirmi metai
ddt
| Birželio 27 d. 16:45
Ezo
| Birželio 27 d. 15:43

nu ir paziurejus tavo nuoroda, Renault neatrodo stipriai geriau...

Teip. Nes kai kurie vaikinai mėgsta rimtai įsiklijuoti į trasos sienas.
beglys
| Birželio 27 d. 16:44
adameitas
| Birželio 27 d. 15:39

Tiesa sakant nesuprantu viso šito pamazgų pilimo ant RB. Negi čia viskas tik dėl to, kad Hondai su RB ir VS sekasi daug geriau negu su MCL ir Alonso? VS šiuo metu 4 įskaitoj (lenkia daugelio aukštinamą Leqlerq) o pati komanda tvirtai yra 3 vietoj. Tai yra maždaug toje pačioje vietoje kaip ir pernai. Žinant, kad tai tik pirmo bendradarbiavimo sezono pirma pusė rezultatai visai normalūs. Jau nekalbant kur Honda buvo pernai su Mclaren. Arba kur dabar yra ta pati Mclaren..

Šiaip pastebėjimas. Honda su McLaren pernai niekur nebuvo. Nes pernai jau McLaren važiavo su Renault. To tarpu Honda su Toro Rosso buvo apatinėje lentelės dalyje.

O šiaip čia tikriausiai ne dėlto, kad Honda su RB ir VS, o dėl to kad jau RB ir VS pradeda kalbėti apie Honda variklių galios trūkumą. O dėl tvirtos 3 vietos, tai pasakyčiau kad pernai RB po tiek pat etapų stovėjo tvirčiau toj pačioje 3 vietoje, nei šiemet. Akivaizdu, kad komandoje viskas statoma ant Verstapeno, bet jau ir jis pradeda jausti, kad kitos komandos po truputį artėja prie jo, o Honda greičiausiai iš 3 atnaujinimo jokio galios padidėjimo nejaučia.
Ezo
| Birželio 27 d. 15:43
ddt
| Birželio 27 d. 12:43

Tai kai kas antrose lenktynėse po naują komponentą, kur čia nebus "reliable". Kai prasidės baudos, tada bus daug, daug įdomiau :)
https://www.f1-fansite.com/2019-f1-season/2019-used-f1-power-unit-elements/

nu ir paziurejus tavo nuoroda, Renault neatrodo stipriai geriau...
adameitas
| Birželio 27 d. 15:39
Tiesa sakant nesuprantu viso šito pamazgų pilimo ant RB. Negi čia viskas tik dėl to, kad Hondai su RB ir VS sekasi daug geriau negu su MCL ir Alonso? VS šiuo metu 4 įskaitoj (lenkia daugelio aukštinamą Leqlerq) o pati komanda tvirtai yra 3 vietoj. Tai yra maždaug toje pačioje vietoje kaip ir pernai. Žinant, kad tai tik pirmo bendradarbiavimo sezono pirma pusė rezultatai visai normalūs. Jau nekalbant kur Honda buvo pernai su Mclaren. Arba kur dabar yra ta pati Mclaren..
ddt
| Birželio 27 d. 12:43
Klepsidra
| Birželio 27 d. 09:35

Dar vienas. Helmut Marko about Honda: "This years engine is incredible reliable. There wasn't a single failure. But we'd like to take a bit more risk in the future to get more power in return. Even if it means starting from the back - with Max that guarantees having an exciting race."

Tai kai kas antrose lenktynėse po naują komponentą, kur čia nebus "reliable". Kai prasidės baudos, tada bus daug, daug įdomiau :)
https://www.f1-fansite.com/2019-f1-season/2019-used-f1-power-unit-elements/
Senas_Kareivis
| Birželio 27 d. 12:02
Jonaitis
| Birželio 27 d. 10:09

O ko tu taip viduriuoji del tos Hondos ? Kas tiek laimes suteikia, nesuprantu ?

Turbūt tas kad tai ką sakė prieš metus maždaug, po to kai RBR paskelbė apie perėjimą prie Hondos, pasitvirtino - Honda nieko gero neturi ir dar ilgai neturės. Ir visos tos RBR sapalionės kaip mes čia varysim yra *** vietoj
Jonaitis
| Birželio 27 d. 10:09
Klepsidra
| Birželio 27 d. 09:35

Dar vienas. Helmut Marko about Honda: "This years engine is incredible reliable. There wasn't a single failure. But we'd like to take a bit more risk in the future to get more power in return. Even if it means starting from the back - with Max that guarantees having an exciting race."

O ko tu taip viduriuoji del tos Hondos ? Kas tiek laimes suteikia, nesuprantu ?
Klepsidra
| Birželio 27 d. 09:35
Dar vienas. Helmut Marko about Honda: "This years engine is incredible reliable. There wasn't a single failure. But we'd like to take a bit more risk in the future to get more power in return. Even if it means starting from the back - with Max that guarantees having an exciting race."
RBR
| Birželio 27 d. 09:15
Mercedes siemet nepavejami (ir ne tik del variklio), o Ferrari raketos tiesiojoje:) tad nera Redbuliams su kuo ir kovoti. Keliose trasose dar turetu paimti podiuma, bet ne daugiau. Vienintelis "garbes" klausimas ar aplenks kada ji McLaren ir Renault, kaip su Gasliu padare ar siemet atsilaikys. Matyt Maxas to labiausiai bijo:)
×

F-1.lt pulsas