M. Verstappenas siūlo pilotus bausti po lenktynių (25)

M. Verstappenas siūlo pilotus bausti po lenktynių
logo Birželio 20 d. 22:26, Red Bull Content Pool / Getty Images

Red Bull“ pilotas Maxas Verstappenas mano, kad sportininkai lenktynių metu neturėtų būti baudžiami. Anot piloto, varžybų metu skiriamos baudos kartais sugadina likusią lenktynių dalį.

Taisyklės bei teisėjų veiksmai aptarinėjami daugiau nei savaitė po to, kai dėl baudos Sebastianas Vettelis Kanadoje vykusiose lenktynėse prarado pergalę.

„Jeigu jau buvo priimtas sprendimas skirti baudą, galbūt ją reiktų skirti po lenktynių. Kanadoje Lewisas pavijo Sebą ir jiedu kovojo dėl pergalės. Bet lenktynių metu skirta bauda viską sugadino“, - kalbėjo M. Verstappenas.

„Jei prisimintume tai, kas nutiko, tai Sebas išvažiavo už trasos ribų, bet po akimirkos grįžo į trasą. Jis nieko nepadarė. Jis tyčia neblokavo Lewiso. Tai, jog jam buvo skirta bauda yra neteisinga.“

„Sebas padarė viską ką galėjo, kad grįžtų į trasą saugiai. Jei pirmauji ir išleki už trasos ribų, žinai, kad varžovas yra šalia. Tad per daug neatleidi akseleratoriaus pedalo ir bandai suvaldyti bolidą. Lewisas matė, kad jis buvo išvažiavęs už trasos ribų. Jis žinojo, kad Sebas grįš į trasą ir išvažiuos per plačiai, tad turėjo pristabdyti. Lewiso vietoje taip pat per radiją būčiau pasiskundęs, kad varžovas mane blokavo. Žinote, tokios yra taisyklės, tad už tokius veiksmus gali būti skiriama bauda.“

Anot sportininko, teisėjai ne visada nori bausti pilotus, bet yra priversti tai daryti dėl galiojančių taisyklių.

„Manau, kad jie puikiai suvokia kas vyksta, bet kartais jie negali skirti kitokios baudos, nes viskas yra nurodyta taisyklėse. Kartais jie nenori skirti baudos, bet privalo tai padaryti. Skaičiau, kad teisėjai sulaukė nemalonių žinučių. Bet taip nesąžininga. Jie stengiasi kuo geriau atlikti savo darbą. Tad neteisinga juos kaltinti blogai atlikus darbą. Manau, kad turėtume peržiūrėti taisykles ir pagalvoti apie tai, ką galėtume pakeisti.“

Komentarai (25)


kart
| Birželio 22 d. 21:38
Black_Death
| Birželio 22 d. 19:44

hmm, jei norėjai, kad pasakyti kad bėgant laikui keičiasi žmogaus pomėgiai, taip. Bet ne, tai kad bėgant metam mažėja auditorija, nes jie persimeta kitur. jei kažkas pasidaro š žmonės ten nebeina ir pats tai pasakei, F1 atgyvena ne atgyvena..kam įdomu žiūrėti, kai pilotas norėdamas nusipersti, turi pasitarti su lenktynių inžinierium ar tai gali padaryti... Kiek Zalgiriui metu? motogp? mxgp? daugiau nei 15m. žmonių netrūksta, kodėl? todėl, kad ten kovos dnr dar nenumarinta.

Kovos nebuvimui zvyras ir degalu uzpylimas itakos nedaro. Itaka daro kvailos taisykles, kaip Kanados atveju ir atotrukis tarp komandu.
Black_Death
| Birželio 22 d. 19:44
kart
| Birželio 22 d. 13:12

Na, tai kam skleidi sudus apie kazkoki mirties troskima? Nes as tik apie avarijas kalbu. Anyway, dar karta pasikartosiu, zmones taip giliai nekapsto. Daug zmoniu tiesiog F1 pasirenka kaip savaitgalio praleidimo buda. Savaitgalio praleidimo budu pres 20 metu buvo maziau nei dabar.

Man kazkada patiko Driftas, galingi auto, garsas, ugnis, skeveldros, dumai. Axuienas vaizdas ir jausmas, bet tiesiog atsibodo. Ispopuliarejo RallyCross, kuris taip patrauke mano demesi. Taip ir pasibaigė mano simpatijos driftui.

F1 nebepakeis net sugrazintas zvyras ar degalu uzpylimas. Tiesiog pagal amziu F1 yra atgyvena ir savaime kaip sportas nebetraukia zmoniu taip stipriai kaip anksciau.

Nenustebkit, kad i Zalgirio Eurolygos rungtynes po 10 - 15 metu nesusirinks vidutriniskai net 10k ziurovu.

hmm, jei norėjai, kad pasakyti kad bėgant laikui keičiasi žmogaus pomėgiai, taip. Bet ne, tai kad bėgant metam mažėja auditorija, nes jie persimeta kitur. jei kažkas pasidaro š žmonės ten nebeina ir pats tai pasakei, F1 atgyvena ne atgyvena..kam įdomu žiūrėti, kai pilotas norėdamas nusipersti, turi pasitarti su lenktynių inžinierium ar tai gali padaryti... Kiek Zalgiriui metu? motogp? mxgp? daugiau nei 15m. žmonių netrūksta, kodėl? todėl, kad ten kovos dnr dar nenumarinta.
kart
| Birželio 22 d. 13:12
SliMMaz
| Birželio 22 d. 12:27

Vat kam vemt kazkokius sudus apie kazkoki neva mirties troskima? Lyg siol pamenu Ralfo skrydi Melburne, ir jis siaip yra populiariausias thumbnail'as F-1 video temose :) Ki buna Formules anonsai Sky, RTL, net VSB tai visad ideda(vo) keleta EFEKTINGU avariju. Nenuneigsi, avarijos sukelia adrenalina savotiska "idomuma" ne veltui yra renkamos metu avarijos ir t.t. Dabar kalbant apie pati rizikos faktoriu. Kai tik pradejau normaliai stebet formule, tai buvo 2002, galvodavau, wow jie ten tikrai gladiatoriai... aisku tokia nuomone formuodavo Kaikaris su Volngevicium kurie kazkodel pilotu pasiruosima prilygindavo vos ne iki "universaliu kariu" but still. Bego metai, pamazu panaikino zvyra neva del saugumo (kokio?) panaikino degalu pildymus (again del sagumo... velgi, buvo tam priezastis? na uzsiliepsnodavo kartais keleta lasu patekusiu, ant gaubto, so?) tas mifas apie kazkokius supermen'us bleso... as nekalbu apie tai, kad kuo daugiau pavoju tuo kiausai turetu but didesni, ne, as netgi nelyginu senesnes kartos su naujaja ir sakau, kad tada kiausai buvo didesni, mintis ne tame, mintis tame, kad pamazu ziuredamas i F-1 pradejai pagaudavai save galvojant: pff chuli as pavazinejes fiorano bazeje metus su senesniu modeliu, kitais metais taip negaleciau? Na atejo Maxas, dar ok galvoji, na vaikigalis nors ir 16, bet fiziskai jau yra subrendes, gal net geresnis nei Veteranai, bet kai atejo Kubica su savo atrofuota ranka (as nenoriu jo izeist, tiesiog plika akim matos, kad desine ranka pas ji daug labiau "sudziuvus" nei kaire) supranti, kad F01 pilotai nera jokie ten "Adrenalino fanatikai"... Va paimkim ta pati MotoGP, ar kas noretu sest ant Britvos ir pralekt gp? noret gal ir noretu, bet baime darytu savo, na o F-1, su savo sterilumu pasieke ta lygi, kai jei gautum apmokymus, tai ir lenktynese pasirodytum. Tai va, niekas nenori mirciu, bet avarijos, Blockpass'ai, lietus, ugnis is "bolido subines" buvo tai kas laikydavo tave prie ekranu, dabar, efektingu avariju neliko, uz blockpass'us baudzia, lietus? na.... Prisiminkim, tik tai, kad jie suka ratus palei sc, pakol is wet galesi pereit prie interu. Tokia formule idomi? Ne. Seni pamazu baigia ziuret arba persimeta ant to pacio motogp, o naujiems nera kaip atsirast, nes teciams dabartine F-1 neidomi...

Na, tai kam skleidi sudus apie kazkoki mirties troskima? Nes as tik apie avarijas kalbu. Anyway, dar karta pasikartosiu, zmones taip giliai nekapsto. Daug zmoniu tiesiog F1 pasirenka kaip savaitgalio praleidimo buda. Savaitgalio praleidimo budu pres 20 metu buvo maziau nei dabar.

Man kazkada patiko Driftas, galingi auto, garsas, ugnis, skeveldros, dumai. Axuienas vaizdas ir jausmas, bet tiesiog atsibodo. Ispopuliarejo RallyCross, kuris taip patrauke mano demesi. Taip ir pasibaigė mano simpatijos driftui.

F1 nebepakeis net sugrazintas zvyras ar degalu uzpylimas. Tiesiog pagal amziu F1 yra atgyvena ir savaime kaip sportas nebetraukia zmoniu taip stipriai kaip anksciau.

Nenustebkit, kad i Zalgirio Eurolygos rungtynes po 10 - 15 metu nesusirinks vidutriniskai net 10k ziurovu.
SliMMaz
| Birželio 22 d. 12:27
kart
| Birželio 21 d. 15:47

Buvo populiaresne del daugelio priezasciu, bet tikrai ne del avariju. Avariju pilna visame autosporte, ralyje gal net daugiau. Bet tai savaime nedaro to sporto populiaresniu. Jei kazkam avarijos teikia malonuma, tai siulyciau gydytis, nes tai nera normalu.

Vat kam vemt kazkokius sudus apie kazkoki neva mirties troskima? Lyg siol pamenu Ralfo skrydi Melburne, ir jis siaip yra populiariausias thumbnail'as F-1 video temose :) Ki buna Formules anonsai Sky, RTL, net VSB tai visad ideda(vo) keleta EFEKTINGU avariju. Nenuneigsi, avarijos sukelia adrenalina savotiska "idomuma" ne veltui yra renkamos metu avarijos ir t.t. Dabar kalbant apie pati rizikos faktoriu. Kai tik pradejau normaliai stebet formule, tai buvo 2002, galvodavau, wow jie ten tikrai gladiatoriai... aisku tokia nuomone formuodavo Kaikaris su Volngevicium kurie kazkodel pilotu pasiruosima prilygindavo vos ne iki "universaliu kariu" but still. Bego metai, pamazu panaikino zvyra neva del saugumo (kokio?) panaikino degalu pildymus (again del sagumo... velgi, buvo tam priezastis? na uzsiliepsnodavo kartais keleta lasu patekusiu, ant gaubto, so?) tas mifas apie kazkokius supermen'us bleso... as nekalbu apie tai, kad kuo daugiau pavoju tuo kiausai turetu but didesni, ne, as netgi nelyginu senesnes kartos su naujaja ir sakau, kad tada kiausai buvo didesni, mintis ne tame, mintis tame, kad pamazu ziuredamas i F-1 pradejai pagaudavai save galvojant: pff chuli as pavazinejes fiorano bazeje metus su senesniu modeliu, kitais metais taip negaleciau? Na atejo Maxas, dar ok galvoji, na vaikigalis nors ir 16, bet fiziskai jau yra subrendes, gal net geresnis nei Veteranai, bet kai atejo Kubica su savo atrofuota ranka (as nenoriu jo izeist, tiesiog plika akim matos, kad desine ranka pas ji daug labiau "sudziuvus" nei kaire) supranti, kad F01 pilotai nera jokie ten "Adrenalino fanatikai"... Va paimkim ta pati MotoGP, ar kas noretu sest ant Britvos ir pralekt gp? noret gal ir noretu, bet baime darytu savo, na o F-1, su savo sterilumu pasieke ta lygi, kai jei gautum apmokymus, tai ir lenktynese pasirodytum. Tai va, niekas nenori mirciu, bet avarijos, Blockpass'ai, lietus, ugnis is "bolido subines" buvo tai kas laikydavo tave prie ekranu, dabar, efektingu avariju neliko, uz blockpass'us baudzia, lietus? na.... Prisiminkim, tik tai, kad jie suka ratus palei sc, pakol is wet galesi pereit prie interu. Tokia formule idomi? Ne. Seni pamazu baigia ziuret arba persimeta ant to pacio motogp, o naujiems nera kaip atsirast, nes teciams dabartine F-1 neidomi...
iXsas
| Birželio 22 d. 11:49
Zexel, taip, jei nepalikai trasos gali vienąkart blokuoti. Saugus sugrįžimas yra tam, kad nedaužytum kitų bolidų. Normalu, jeigu tu važiuoji, o kažkas grįžta į trasą ir įkala į tave?
kart
| Birželio 21 d. 19:24
Black_Death
| Birželio 21 d. 17:54

F1 populiarumas sumažėjo ir taip galima teikti į nepilnas tribūnas lenktynių metu. Su čipsais ir alum pats per giliai pakapstei. Sveiki žmonės nežiūri į savižudžius, o nori matyti vaikštant plonu ledu, sakai pvz. boksas yra snukio daužymas, žmonės nežiūri į smūgius, žmonės žiūri kovą, kaip vienas stengiasi suduoti kitas apsiginti. Nesvarbu koks sportas, sporto esmė būti aukščiau už varžovą, o kad taip atsitiktų turi eiti ant galimybių ribos, o taip darant atsitinka klaidų kurios dažnai turi pasekmes. šiuolaikinėj formulėj Crashstapenas, Maldonado, Grosjea, Massa netik kad nejautė ribų, bet ir jas mielai peržengdavo, dėl ko?? todėl jog žinojo po 2sav.kitas etapas. Ar lenktyninkai ralyje, autokrose, motokrose, su mocu taip daro beleką?

"boksas yra snukio daužymas, žmonės nežiūri į smūgius, žmonės žiūri kovą, kaip vienas stengiasi suduoti kitas apsiginti." - ta ir sakau, kad avarijos ir mirtys populiarumo sportui neatnesa. Kas kiek rizikuoja tuo metu supranta tik pilotai. O sirgaliai to nemato.

Su darymu beleka, tai varai pro sona, bet nediskutuosiu, nes jau krypsti nuo pirmines temos.

Dar karta pasikartosiu - per daug kapstot ne ten kur reikia. Siais laikais zmoniu uzimtumas daug didesnis ir yra ka veikti be F1 ziurejimo. Shumio laikais buvo pakankamai nuobotu taip pat, buvo tie patys kamikadzes kaip ir dabar, bet kazkodel visi tuos laikus prisimena su nostalgija.
Black_Death
| Birželio 21 d. 17:54
kart
| Birželio 21 d. 17:14

"Atsakymas - rizika..", "... bet kuris bet kurią minutę gali žūti.." - na nebent tu kalbi, kad galima zuti prigerus per daug vandens, prisikus kelnes ir uzdusus nuo kvapo.

Ir ko toks susireiksmines? Aplamai taikau visiems, kurie ziuri lenktynes ir tikisi avariju. Asmeniskai pazistu ne viena autosporto fana, bet dar neteko girdeti, kad kazkuriam rizika zuti malonuma teikiantis veiksnys. Zmones taip giliai nekapsto. Jiems reikia alaus, cipsu, drebinancio garso.
F1 populiarumas ne mazeja, o tiesiog autosporto kontekste nebera ta ledkalnio virsune. Ir ne del to, kad cia kazkaip Formule suprastejo. Tiesiog per pastaruosius 2 desimtmecius ispopuliarejo kitas autosportas. Labai svarbus faktorius yra tas, kad laikai keiciasi ir dabartinis technologiju amzius bei perkamoji galia leidzia beveik kiekvienam norinciam uzsiimineti, kad ir megejisku autosportu, motosportu ir t.t. Todel uzuot varvine seiles, sededami prie tv ar tribunose, savaitgali patys kazkur dalyvauja ar tiesiog vazinejasi miske su motociklu.

F1 populiarumas sumažėjo ir taip galima teikti į nepilnas tribūnas lenktynių metu. Su čipsais ir alum pats per giliai pakapstei. Sveiki žmonės nežiūri į savižudžius, o nori matyti vaikštant plonu ledu, sakai pvz. boksas yra snukio daužymas, žmonės nežiūri į smūgius, žmonės žiūri kovą, kaip vienas stengiasi suduoti kitas apsiginti. Nesvarbu koks sportas, sporto esmė būti aukščiau už varžovą, o kad taip atsitiktų turi eiti ant galimybių ribos, o taip darant atsitinka klaidų kurios dažnai turi pasekmes. šiuolaikinėj formulėj Crashstapenas, Maldonado, Grosjea, Massa netik kad nejautė ribų, bet ir jas mielai peržengdavo, dėl ko?? todėl jog žinojo po 2sav.kitas etapas. Ar lenktyninkai ralyje, autokrose, motokrose, su mocu taip daro beleką?
kart
| Birželio 21 d. 17:14
zexel
| Birželio 21 d. 16:02

O kur tamsta matai, kad rašyčiau apie avarijas? Prieš siūlydamas gydytis pasidomėk, bet tuo kuo ir apskritai, ar žmogus serga ...
Openwheeler-iuose avarijos iš tiesų yra ypač pavojingas dalykas ir geriau jų nebūtų. Man asmeniškai labai imponuodavo Alonso vs Ricardo dvikovos - spausdavo vienas kitą į arimus, bet kelių cm atstumą visada išlaidydavo. tai tik įrodo, kad ne tik gerbė vienas kitą, bet ir profai yra. tuo tarpu yra tokių, kurių kas antras mėginimas kažką nuveikti pasibaigia avarija.

"Atsakymas - rizika..", "... bet kuris bet kurią minutę gali žūti.." - na nebent tu kalbi, kad galima zuti prigerus per daug vandens, prisikus kelnes ir uzdusus nuo kvapo.

Ir ko toks susireiksmines? Aplamai taikau visiems, kurie ziuri lenktynes ir tikisi avariju. Asmeniskai pazistu ne viena autosporto fana, bet dar neteko girdeti, kad kazkuriam rizika zuti malonuma teikiantis veiksnys. Zmones taip giliai nekapsto. Jiems reikia alaus, cipsu, drebinancio garso.
F1 populiarumas ne mazeja, o tiesiog autosporto kontekste nebera ta ledkalnio virsune. Ir ne del to, kad cia kazkaip Formule suprastejo. Tiesiog per pastaruosius 2 desimtmecius ispopuliarejo kitas autosportas. Labai svarbus faktorius yra tas, kad laikai keiciasi ir dabartinis technologiju amzius bei perkamoji galia leidzia beveik kiekvienam norinciam uzsiimineti, kad ir megejisku autosportu, motosportu ir t.t. Todel uzuot varvine seiles, sededami prie tv ar tribunose, savaitgali patys kazkur dalyvauja ar tiesiog vazinejasi miske su motociklu.
Black_Death
| Birželio 21 d. 16:29
zexel
| Birželio 21 d. 16:02

O kur tamsta matai, kad rašyčiau apie avarijas? Prieš siūlydamas gydytis pasidomėk, bet tuo kuo ir apskritai, ar žmogus serga ...
Openwheeler-iuose avarijos iš tiesų yra ypač pavojingas dalykas ir geriau jų nebūtų. Man asmeniškai labai imponuodavo Alonso vs Ricardo dvikovos - spausdavo vienas kitą į arimus, bet kelių cm atstumą visada išlaidydavo. tai tik įrodo, kad ne tik gerbė vienas kitą, bet ir profai yra. tuo tarpu yra tokių, kurių kas antras mėginimas kažką nuveikti pasibaigia avarija.

malonu skaityti žmogaus mintis kuris turi supratimą apie kovą lenktynių metu. :)))
Būtent taip ir turi būti, niekas nepyksta, o rankom ploja už PROTINGUS kontaktus. Jei teisėjam iškart persunku nuspresti tegu ima pvz iš motogp kai prieš kita gp būna kviečiami pas teisėjus keli nesusija "sunkia svoriai" lenktyninkai išsakyti savo įžvalgas ir pasiūlą kaip elgtis toliau.
zexel
| Birželio 21 d. 16:02
kart
| Birželio 21 d. 15:47

Buvo populiaresne del daugelio priezasciu, bet tikrai ne del avariju. Avariju pilna visame autosporte, ralyje gal net daugiau. Bet tai savaime nedaro to sporto populiaresniu. Jei kazkam avarijos teikia malonuma, tai siulyciau gydytis, nes tai nera normalu.

O kur tamsta matai, kad rašyčiau apie avarijas? Prieš siūlydamas gydytis pasidomėk, bet tuo kuo ir apskritai, ar žmogus serga ...
Openwheeler-iuose avarijos iš tiesų yra ypač pavojingas dalykas ir geriau jų nebūtų. Man asmeniškai labai imponuodavo Alonso vs Ricardo dvikovos - spausdavo vienas kitą į arimus, bet kelių cm atstumą visada išlaidydavo. tai tik įrodo, kad ne tik gerbė vienas kitą, bet ir profai yra. tuo tarpu yra tokių, kurių kas antras mėginimas kažką nuveikti pasibaigia avarija.
×