Buvęs F-1 pilotas Markas Webberis mano, kad pasikeitus taisyklėms, variklio galia šiemet bus daug svarbesnė nei buvo anksčiau.
Naujieji F-1 automobiliai bus platesni. Ant jų taip pat bus montuojamos platesnės, sunkesnės „Pirelli“ padangos. Palyginus su praėjusių metų automobiliais, naujieji bolidai bus 26 kg sunkesni. Nepaisant to, pilotuodami juos pilotai vieną trasos ratą galės įveikti iki 5 sek. greičiau.
M. Webberis mano, kad sunkesnis bolidas, padidėjusi prispaudžiamoji jėga, pareikalaus daugiau galios iš variklio. Tad jo vaidmuo šiemet bus svarbesnis nei buvo anksčiau.
„Naujieji bolidai turės daug daugiau prispaudžiamosios jėgos. Šiemet automobiliai bus jautresni variklio galiai“, – pasakojo buvęs F-1 pilotas.
„Dėl pakitusios aerodinamikos ir platesnių padangų, šiemet prireiks daugiau variklio galios nei reikėjo anksčiau. Bolidai bus sunkesni, ant jų bus montuojamos platesnės padangos. Visa tai juos sulėtins. Būtent dėl to šiemet reiks daugiau variklio galios nei reikėjo anksčiau.“
„Iš sportinės pusės, visi tie pasikeitimai turėtų būti žingsnis į priekį. Bolidai bus daug greitesni. Sportininkai turės atidirbti tuos pinigus, kuriuos jiems moka komandos. Po lenktynių ant apdovanojimų pakylos jie bus pavargę ir suprakaitavę. Tai šaunu. Vėl pamatysime tokius rato įveikimo laikus, kuriuos paskutinį kartą matėme prieš 10 metų. Manau, kad visa tai matyti bus tikrai šaunu.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).