Pirmą kartą Majamio trasoje, JAV, surengtose F-1 lenktynėse antrą pergalę iš eilės nugalėjo Charleso Leclerco spaudimą atlaikęs Maxas Verstappenas.
Varžybas sėkmingai pradėjo kvalifikacijos nugalėtojas C. Leclercas, kuris po starto išliko pirmoje vietoje. Tuo tarpu M. Verstappenas aplenkė C. Sainzą ir pakilo į antrą vietą.
Olandui prireikė devynių ratų, kad pavytų ir pirmame posūkyje aplenktų iki tol lenktynėse pirmavusį C. Leclercą. Atsidūręs priekyje, čempiono titulą ginantis M. Verstappenas ėmė didinti persvarą, kuri vienu metu siekė 8 sek. Bet antroje varžybų pusėje ji sumažėjo iki minimumo, kai susidūrė Pierre‘as Gasly ir Lando Norrisas, o trasoje pasirodė saugos automobilis.
Lenktynes pratęsus, M. Verstappenui pavyko išsilaikyti rikiuotės priekyje. Tuo tarpu antrasis „Red Bull“ pilotas Sergio Perezas stojo į kovą su C. Sainzu dėl trečios vietos.
Iki finišo likus penkiems ratams, meksikietis bandė lenkti varžovą pirmame posūkyje, bet po kontakto su „Ferrari“ bolidu, vėl atsidūrė už varžovo.
Varžybų pabaigoje C. Leclerco spaudimą atlaikęs M. Verstappenas finišavo pirmas ir iškovojo antrą pergalę iš eilės bei trečią šių metų sezone. Tuo tarpu antras finišavęs C. Leclercas toliau išlieka čempionato lyderiu. O ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo antrasis „Ferrari“ sportininkas C. Sainzas, kuriam pavyko už savęs išlaikyti S. Perezą.
„Mercedes“ atstovas George‘as Russellas penktose lenktynėse iš eilės finišavo pirmame penketuke. Britas varžybas pradėjo iš 12-os pozicijos ir po starto buvo praradęs kelias vietas. Bet lenktynes pradėjęs su kietos sudėties padangomis, sportininkas ilgiau nei kiti išbuvo trasoje ir sustojimą atliko tuo metu, kai trasoje pasirodė saugos automobilis.
Lenktynes pratęsus, G. Russellas važiavo už komandos draugo Lewiso Hamiltono septintoje vietoje. Bet klaidą padarius Valtteri Bottui, abu „Mercedes“ sportininkai pakilo pozicija aukštyn.
G. Russellas aplenkė L. Hamiltoną ir pakilo į penktą vietą, bet turėjo grąžinti poziciją, nes teisėjai nusprendė, kad britas įgijo pranašumą prieš varžovą už trasos ribų. Tačiau vėliau G. Russellui dar kartą pavyko aplenkti L. Hamiltoną ir finišuoti penktoje vietoje.
Puikiai lenktynėse pasirodė „Alpine“ atstovas Estebanas Oconas. Startavęs iš rikiuotės galo, prancūzas lenktynes Majamyje baigė aštuntas.
Po pertraukos taškus vėl iškovojo kitas „Alpine“ atstovas Fernando Alonso, kuris už sukeltą incidentą su P. Gasly buvo nubaustas 5 sek. bauda.
Dešimtoje vietoje finišavo „Williams“ sportininkas Alexas Albonas ir iškovojo tašką antrose lenktynėse šiemet.
Vt. |
Pilotas |
Laikas |
Ratai |
1. |
Maxas Verstappenas |
1:34:24.258 |
57 |
2. |
Charlesas Leclercas |
+3.786s |
57 |
3. |
Carlosas Sainzas |
+8.229s |
57 |
4. |
Sergio Perezas |
+10.638s |
57 |
5. |
George'as Russellas |
+18.582s |
57 |
6. |
Lewisas Hamiltonas |
+21.368s |
57 |
7. |
Valtteri Bottas |
+25.073s |
57 |
8. |
Estebanas Oconas |
+28.386s |
57 |
9. |
Fernando Alonso |
+32.128s |
57 |
10. |
Alexanderis Albonas |
+32.365s |
57 |
11. |
Danielis Ricciardo |
+35.902s |
57 |
12. |
Lance'as Strollas |
+37.026s |
57 |
13. |
Yuki Tsunoda |
+40.146s |
57 |
14. |
Nicholas Latifi |
+49.936s |
57 |
15. |
Mickas Schumacheris |
+73.305s |
57 |
16. |
Kevinas Magnussenas |
DNF |
56 |
17. |
Sebastianas Vettelis |
DNF |
54 |
18. |
Pierre'as Gasly |
DNF |
45 |
19. |
Lando Norrisas |
DNF |
39 |
20. |
Guanyu Zhou |
DNF |
6 |
Tik noriu tau primint, kad tavo didvyris pernai sukrito nuo SINTETINIO.
f-1.lt komentatoriai, kai Hamiltonas kvalifikuojasi P6, Russelas P12 - tyla.
f-1.lt komentatoriai, kai Russelas aplenkia Hamiltoną su 3 kart jaunesnėm/minkštesnėm padangom dėka SC - BėgiŲ ČEmpIoNaS, SinTETikA, KraUNAsI nUo RUssElO.....
f-1.lt komentatoriai, kai pasirodo naujiena apie naujas KET taisykles - BėgiŲ ČEmpIoNaS,SinTETikA, KraUNAsI nUo RUssElO.....
Vienintelis kintamasis, tai tavo galva pagedusi, kur su kiekviena diena vis blogėja. Primeni tokį 1protingas, anam Schumis buvo hemarojus, kaip tau Hamiltonas. Po dažnu straipnsiu anam paleisdavo vidurius apie jį, tau panašiai matau. Nebesilanko kažkaip čia, tai gal pasimirė, tai nenustebčiau, kad sūnus būsi, panašūs bruožai 🙂
1. 33s po avarijos (5) Russel keitėsi padangas , o (7) Ham. važiavo atsilikęs 3,5s. Techniškai komanda turėjo pakankamai laiko įvertinti situaciją ir pakviesti abu pilotus tam pačiam rate. Ham. nuo Ocon tuo metu turėjo 25s persvarą, taigi būtų saugiai grįžęs nieko nepraradęs, iškart už Russel, bet su šviežiom padangom.
Nepakeitė. Nieko tokio, nes buvo antra galimybė po rato.
2.Po avarijos, pravažiavus SC 1 ratą, Perrez turėjo persvarą prieš Bottą 12s, o Ham prieš Occon 24s. Perrez nusprendė keistis ir 12s. persvaros pakako, kad neprarasti pozicijos. Ham. tikrai būtų grįžęs prieš Occon, bet vėl nusprendė nevažiuoti.
OK, klausimas kodėl?
3. Klausom radio:
Komanda: Yra antra galimybė sustoti, jei nori.
LH: Tu man pasakyk, nepalik man, galvoji, galvoji kad aš... aš nenoriu prarasti pozicijos.
Komanda: OK, mes rekomenduojame likti, lik.
LH: Aš tikrai pralaimėčiau poziciją George.
Komanda: Taip
LH: Su minkštom
Taigi, kaip ir sakiau, Ham tikslas buvo jokiu būdu neprarasti pozicijos George. Ham galėjo pasikeisti padangas į šviežias du kartus, atsisakė, nes būtų atsidūręs iškart už George. Tai nebuvo netikėtumas, tai buvo Ham sprendimas, nes komandai panašu buvo nesvarbu, kas bus pirmesnis ir paliko spręsti pačiam Ham.
Sakau kad tu tik i lenteles ir ziuri.
ar vėl sintetinis laimėjo? neturi skilo ant vairavimo, bet vis pasiseka ant svetimos nugaros nujot iki pirmos vietos.