Šiandien anksti ryte Europos laiku Malaizijos Sepango trasoje prasidėjo ilgai lauktas Malaizijos GP etapas, kuris čia vysta paskutinį kartą.
Likus 15 minučių iki pirmos treniruotės pradžios Sepango trasą užklupo liūtis ir lenktynių direkcija pasiūlė atidėti sesijos startą. Saugos automobilis keletą kartų išvažiavo į trasą, bet kai tik lietus pasibaigė, situacija trasoje pradėjo greitai keistis į gera ir praėjus pusvalandžiui važiavimai buvo atnaujinti.
Tačiau vandens ant trasos buvo daug ir niekas iš pilotų neskubėjo. Palaipsniui situacija gerėjo ir pilotai pradėjo palikti boksus – iš radžių su lietaus padangomis, vėliau – su tarpinėmis, nors greito rato niekas nebaigė. Ir tik likus daugiau kaip pusvalandžiui iki sesijos pabaigos Ricciardo parodė pirmą sesijos laiką.
Vėliau situacija greitai gerėjo ir pilotai pradėjo trasoje dirbti rimtai. Stipriausi tokiomis sąlygomis buvo „Red Bull“ pilotai, kure dominavo visą aktyvaus darbo trasoje pusvalandį. Geriausias laikas buvo užfiksuotas Verstappeno, o Ricciardo jam nusileido 0,7 sek, o į trečią vietą sesijai baigiantis pakilo Alonso.
Pagrindiniu nelaimėliu pirmąją sesiją buvo Felipe Massa. Po pirmojo rato brazilui teko sugrįžti į boksus – jo mašinoje aptiktos problemos su hidraulika. Daugiau Felipe trasoje taip ir nepasirodė. Sesiją lydėjo smulkios pilotų klaidos, tačiau nė viena iš jų neprivedė prie rimtų pasekmių.
„Sepang International Circuit“ – 5543 metrai. Lenktynių distancija – 56 ratai – 310,408 km. 15 posūkių. Aerodinamika reguliuojama vidutinei prispaudžiamai jėgai. Maksimalus greitis 330 km/h su DRS ir 320 km/h – be jos.
Su pilnai nuspaustu akseleratoriaus pedalu sportininkai įveikia apie 70 proc. rato – tai vienas iš aukščiausių rodiklių per visą sezoną. Aštuonios stabdymo zonos, stabdžių dėvėjimasis – vidutinis. Stabdymai užima 15 proc. laiko rate. Techninio aptarnavimo juostos ilgis – 425 metrai, sustojimui atlikti reikia 22 sek., o tai yra sąlyginai nedaug.
Pirmosios sesijos rezultatai
Pilotas |
Komanda |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
1. M. Verstappenaas |
Red Bull |
1:48.962 |
- |
11 |
2. D, Ricciardo |
Red Bull |
1:49.719 |
0.757 |
12 |
3. F. Alonso |
McLaren |
1:50.597 |
1.635 |
6 |
4. K. Raikkonenas |
Ferrari |
1:50.734 |
1.772 |
12 |
5. S. Vettelis |
Ferrari |
1:51.009 |
2.047 |
12 |
6. L. Hamiltonas |
Mercedes |
1:51.518 |
2.556 |
8 |
7. V. Bottas |
Mercedes |
1:52.007 |
3.045 |
10 |
8. L. Strollas |
Williams |
1:52.295 |
3.333 |
9 |
9. P. Gasly |
1:52.380 |
3.418 |
14 |
|
10. S. Sirotkinas |
1:53.521 |
4.559 |
10 |
|
11. J. Palmeris |
Renault |
1:53.625 |
4.663 |
10 |
12. S. Vandoorne |
McLaren |
1:53.771 |
4.809 |
10 |
13. E. Oconas |
Force India |
1:53.896 |
4.934 |
6 |
14. S. Gelaelis |
Toro Rosso |
1:54.610 |
5.648 |
13 |
15. S. Perezas |
Force India |
1:54.669 |
5.707 |
4 |
16. S. Leclercas |
Sauber |
1:55.280 |
6.318 |
10 |
17. P. Wehrleinas |
Sauber |
1:55.652 |
6.690 |
10 |
18. R. Grosjeanas |
Haas |
1:56.211 |
7.249 |
8 |
19. A. Giovinanzzi |
Haas |
1:56.339 |
7.377 |
6 |
20. F. Massa |
Williams |
- |
3 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |