Šiandien buvo oficialiai paskelbta, kad „
Ferrari“ komanda įgijo naują rėmėją – „Martini“, į „Formulę-1“ sugrįžtančią po 30 metų pertraukos.
„Esame labai patenkinti, galėdami pranešti apie savo partnerystę su „Scuderia Ferrari F1“ komanda. Didžiuojamės savo ilga ir didinga istorija automobilių sporte. Tikimės, kad šis naujas mūsų istorijos etapas bus naudingas ir įdomus mums ir mūsų vartotojams“, – pareiškė „Martini Racing“ vadovas Robertas Furniss-Roe.
„Ferrari“ yra sukūrusį ne vieną iš labiausiai jausmus žadinančių ir žymiausių lenktyninių automobilių, todėl „Formulėje-1“ nėra jokios kitos komandos, kuri labiau atspindėtų „Martini“ asmenybę ir charakterį“, – pažymėjo gėrimų kompanijos atstovas.
„Formulės-1“ pasaulinis patrauklumas mums bus puiki platforma sąsajoms ir komunikacijai su vartotojais visame pasaulyje“, – pridūrė jis.
„Martini“ rems ne tik „Ferrari“ komanda, bet ir naują televizijos laidą, pateiksiančią „visą „Formulės-1“ blizgesį ir veiksmą“. Laida vadinsis „Martini World Circuit“, ji bus transliuojama visame pasaulyje, šešiomis skirtingomis kalbomis.
Kokia bus tiksli „Martini“ parama „Ferrari“ ekipai, kol kas nėra žinoma, tačiau ji greičiausiai neprilygs „Vodafone“ reklamos plotams.
„Martini“ septintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje rėmė „Lotus”, „Alfa Romeo“ ir „Brabham“ komandas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).